LeMons. Ο πιο χαβαλές αγώνας στον κόσμο

Post date:

Author:

Category:

LeMons. Αντί για Le Mans. Αλλά και γιατί αν το πεις όλο μαζεμένο, »lemons», είναι κάτι σαν αυτό που λέμε στα ελληνικά »μάπα το καρπούζι», »για πέταμα». Ιστορία αμερικάνικης τρέλας

Το Le Mons δεν θέλει καλά αυτοκίνητα. Θέλει τα χειρότερα. Τα χειροτερότερα. Τα άθλια, τα ρημάδια. Χρειάζεται μόνο να έχουν εχθρό την καλή αεροδυναμική και να κοστίζουν μέχρι 500 δολάρια. Υποχρεωτικά.  

Πας και βρίσκεις ένα »τελειωμένο» αυτοκίνητο που θα σου ‘χει κοστίσει μια χούφτα δολάρια μαζί με την »προετοιμασία» του (ο όρος με σκόπιμα εισαγωγικά). Μετά, μαζεύεις την παρέα σου, το βράδυ διασκεδάζετε και τρέχεις σε κατά τόπους πίστες του Αμέρικα.

Ο αγώνας -τρόπος του λέγειν- ξεκίνησε το 2006 ως Double 500, αφού κάλυπτε απόσταση 500 χιλιομέτρων με το όριο των ισόποσων χρημάτων. Στη συνέχεια είδαν πως η ιδέα του να έχεις όλο το χαβαλέ, την ταχύτητα με ελάχιστο κόστος και τρελούς κανόνες έπρεπε να γίνει δυσκολότερη. Και τον έκαναν 24ωρο. Όχι συνεχόμενο. Το βράδυ έρχονται στο κέφι.

Γενικώς, τα events του LeMons είναι βασισμένα στο κέφι. Για παράδειγμα, αν ένα αυτοκίνητο έχει κοστίσει περισσότερα από 500 δολάρια τιμωρείται με την ποινή BSF (Bullshit factor – δεν θέλει μετάφραση, ε;) όπου κάθε επιπλέον 10 δολάρια που ξοδεύτηκαν επιβαρύνονται με ένα γύρο »καπέλο».

Φυσικά, επειδή παρά την πλάκα οι συμμετέχοντες κονταροχτυπιούνται σαν άλλοι Mad Max δεν περιλαμβάνονται στο κοστολόγιο οι προδιαγραφές ασφάλειας που προβλέπουν roll cage, μπάκετ που το πάνω σημείο του να φτάνει ως το μισό του ύψους του κεφαλιού του οδηγού, πυροσβεστήρα, σύγχρονο κράνος, αγωνιστική φόρμα/εσώρουχα και ζώνες 6 σημείων.

Τα events γίνονται εντός Σαββατοκύριακου με την κάθε ημέρα να διαρκεί από έξι ως δέκα ώρες αγώνα, αλλαγές οδηγών (στα πρότυπα του Le Mans »και καλά»), ατέλειωτη πλάκα, κουλές κατασκευές στην οροφή ή στο καπό για επιδείνωση της αεροδυναμικής και ακόμα πιο τρελά ονόματα βραβείων όπως το »People’s Curse» που απονέμεται απ’ το κοινό στον πιο ηλίθιο οδηγό του αγώνα. Αυτές είναι μερικές εικόνες απ’ την τελευταία μάζωξη.

 Ωραία ιστορία αμερικάνικης τρέλας.

Photo: lemons.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της