Είναι το 1974, μόλις έχει ξεσπάσει η πετρελαϊκή κρίση, η αυτοκινητοβιομηχανία τρώει γροθιά στο στομάχι και οι Maserati ξεμένουν στο ράφι. Αυτή είναι η ιστορία πίσω από την εικόνα
Πρόκειται για τη σκοτεινή περίοδος της Maserati. Απούλητες, κατακαίνουργιες Khamsin, Bora και Merak μένουν ακίνητες στους χώρους του εργοστασίου
Υπό την ιδιοκτησία της Citroën, οι Ιταλοί είχαν προλάβει να λανσάρουν μερικά εντυπωσιακά μοντέλα. Όμως η πιο σκοτεινή περίοδος όσον αφορά το μαύρο χρυσό χτύπησε και τους Γάλλους που κινδύνευσαν με πτώχευση
Είναι τότε που δημιουργήθηκε μεγάλη συζήτηση γύρω από τα όρια ταχύτητας. Ακόμα και στη Γερμανία, στην έδρα των autobahn, όπου η μέχρι τότε απελευθέρωση των ορίων ταχύτητας σήμανε συναγερμό σε αξιωματούχους καθώς η κρίση επέβαλλε δραστική μείωση της κατανάλωσης.
Τότε, λοιπόν, το περιοδικό Paris Match έστειλε ανταποκριτές στην έδρα της Maserati για να κάνουν ρεπορτάζ. Οι λήψεις δείχνουν το στόλο να στέκεται αγκυροβολημένος αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι η έκφραση των Ιταλών εργατών μέσα στο εργοστάσιο.
Με τα χέρια σταυρωμένα και το μούτρο να αρνείται να παραδεχτεί το οικονομικό χαστούκι που είχε φάει η Maserati, μοιάζουν να στέκονται βράχοι απέναντι στην κρίση.
Λίγο αργότερα, μία σανίδα σωτηρίας ήρθε από τα χέρια του Αργεντίνου επιχειρηματία Alejandro de Tomaso που πήρε τη Maserati για ένα συμβολικό ποσό. Μόνο που και αυτή κατέληξε κρανίου τόπος.
Photo: Paris Match
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.