Η Maserati στο ράφι. Αυτή είναι η ιστορία πίσω από τη φωτό

Post date:

Author:

Category:

Είναι το 1974, μόλις έχει ξεσπάσει η πετρελαϊκή κρίση, η αυτοκινητοβιομηχανία τρώει γροθιά στο στομάχι και οι Maserati ξεμένουν στο ράφι. Αυτή είναι η ιστορία πίσω από την εικόνα

Πρόκειται για τη σκοτεινή περίοδος της Maserati. Απούλητες, κατακαίνουργιες Khamsin, Bora και Merak μένουν ακίνητες στους χώρους του εργοστασίου


Υπό την ιδιοκτησία της Citroën, οι Ιταλοί είχαν προλάβει να λανσάρουν μερικά εντυπωσιακά μοντέλα. Όμως η πιο σκοτεινή περίοδος όσον αφορά το μαύρο χρυσό χτύπησε και τους Γάλλους που κινδύνευσαν με πτώχευση

Είναι τότε που δημιουργήθηκε μεγάλη συζήτηση γύρω από τα όρια ταχύτητας. Ακόμα και στη Γερμανία, στην έδρα των autobahn, όπου η μέχρι τότε απελευθέρωση των ορίων ταχύτητας σήμανε συναγερμό σε αξιωματούχους καθώς η κρίση επέβαλλε δραστική μείωση της κατανάλωσης.

Τότε, λοιπόν, το περιοδικό Paris Match έστειλε ανταποκριτές στην έδρα της Maserati για να κάνουν ρεπορτάζ. Οι λήψεις δείχνουν το στόλο να στέκεται αγκυροβολημένος αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι η έκφραση των Ιταλών εργατών μέσα στο εργοστάσιο.

Με τα χέρια σταυρωμένα και το μούτρο να αρνείται να παραδεχτεί το οικονομικό χαστούκι που είχε φάει η Maserati, μοιάζουν να στέκονται βράχοι απέναντι στην κρίση. 

Λίγο αργότερα, μία σανίδα σωτηρίας ήρθε από τα χέρια του Αργεντίνου επιχειρηματία Alejandro de Tomaso που πήρε τη Maserati για ένα συμβολικό ποσό. Μόνο που και αυτή κατέληξε κρανίου τόπος. 

Photo: Paris Match

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport