Πόσες πιθανότητες έχεις να δεις μία Bugatti Veyron στους δρόμους της Αθήνας; Ένας αναγνώστης την είδε μόλις χθες, τη φωτογράφισε και έγραψε τη δική του σύντομη ιστορία. Κύριε Γιάννη Ξενικάκη, έχετε το λόγο
Με τη Bugatti στα βόρεια της πόλης. Στιγμή που βγάζεις κινητό και στήνεις αφτί
Έχοντας μόλις ολοκληρώσει την εργασία μου μετά από μια εξαντλητική ημέρα, κατηφορίζω αργά, νωχελικά και απολαυστικά μαζί, από Κρυονέρι προς το σπίτι μου
Μπαίνω Εθνική από Άγιο Στέφανο, στο κατέβασμα για Αθήνα.
Κουμπώνω απαλά την 5η στο ταπεινό μου Fiesta Mk5. Σούρουπο, παρέα με τη σύζυγο.
Και κάπου εκεί, βλέπω κάτι στο βάθος. Γουρλώνω μάτι, ανεβάζω παλμούς και ψελλίζω «δεν είναι δυνατόν». Και όμως είναι: αυτοκρατορική Veyron on the road.
Όπως όλοι μας, έχει τύχει να συναντήσω κατά καιρούς διάφορα εξωτικά, Veyron όμως ποτέ ξανά.
«Μα φυσικά την είδαν και άλλοι», θα μου πεις. Ε ναι, το είδαν.
Όπως και παραμέρισαν πολλοί για χάρη της. Συμφωνώ, είναι δύσκολο, όταν τύχει και δεις μια τέτοια στον καθρέφτη σου, να περιορίζεις τόσα άλογα πίσω σου για έναν ανώφελο εγωισμό.
Εάν την είχα δει πίσω μου, εννοείται και θα έκανα δεξιά.
Όμως τώρα η Veyron Super Sport ήταν μπροστά μου. Με τα πληθωρικά της καπούλια, τον W16 κινητήρα, τους 1,200 ίππους και τα 415 τελικής ταχύτητας. Ποια 415 km/h; Εδώ τα μισά δε φτάνουμε
Photo άμεσα
«Το θέλω φωτογραφία, να τη στείλω 4Drivers» είπα από μέσα μου.
Για φαντάσου να το ‘λεγα και δυνατά. Θα ‘πρεπε πρώτα να εξηγήσω στη σύζυγο τι είναι το 4Drivers και μετά να το προσεγγίσω ώστε να απαθανατιστεί η στιγμή.
Οπότε, άμεσο κατέβασμα και το πόδι στο πάτωμα. Στα 160 χιλιόμετρα έτρεμαν όλα στο Φιεστάκι. Κάπου εκεί θυμήθηκα ότι ο μπιλιοφόρος θέλει αλλαγή
Τη βλέπω να ‘ναι στη δεξιά λωρίδα για να βγει στην έξοδο της Βαρυμπόμπης. Εγώ δεν ήμουν για εκεί, αλλά δε γαμιέται.
Ένα φανάρι παραπάνω θα φάω αλλά τη φωτογραφία θα τη βγάλω. Πρώτη μου φορά με Veyron.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που ‘θελα να με πιάσει κόκκινο και με βρήκε το πράσινο. Ούτε αυτό;
Εν τέλει, έκατσα δίπλα της με 5η στο κιβώτιο (πού να θυμηθείς ότι πρέπει να κατεβάσεις) με το Φιεστάκι να ρετάρει και τελικά να σβήνει! Ε όχι και ρεζίλι. Άξιζε
Μην τα πολυλογώ, μερικές σκάρτες φωτογραφίες και ένα προσωπικό χαζοβίντεο, ίσα-ίσα να ‘χω να θυμάμαι.
Καλά χιλιόμετρα σε όλους! Είτε με 50 είτε με 1200 άλογα.
Photo: Γιάννης Ξενικάκης
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.