Με το πρώτο Audi TT. Το γκρουπ είχε δει το έργο σωστά

Post date:

Author:

Category:

Αισθητικά «προχώ», με κόκπιτ που έκανε τον ανταγωνισμό να δείχνει ντεπασέ και ένα μοτέρ που ταίριαξε γάντι στην ελληνική πραγματικότητα, το Audi TT (Mk1) είχε έρθει να αλλάξει τα δεδομένα. Τσίμπησα

Audi TT John Konstantopoulos

Μία δεινοσαυρικής χρονολογίας φωτό με ‘κείνο το προσωπικό TT, αγορασμένο «κούτα», ένα απ’ τα πρώτα που ‘χαν κυκλοφορήσει στην πόλη. Ήταν και το μόνο Audi που αγόρασα έβερ. Τα BMW είχαν σοβαρό προβάδισμα.


Ήμουν κι εγώ ένας απ΄τους πολλούς που ‘χαν μαγνητιστεί απ΄το επαναστατικό σχήμα, το κόκπιτ που έκανε τον υπόλοιπο ανταγωνισμό να δείχνει ντεπασέ και την ευκολία να πας «τέζα» με εκείνον τον 1.8 τουρμπάτο που όρισε την κατηγορία για πολλά χρόνια

Audi TT quattro

Eίχε προηγηθεί και εκείνη η δημοσιογραφική παρουσίαση, στο Ναύπλιο αν θυμάμαι καλά, όπου στους γύρω επαρχιακούς δρόμους το TT έστριβε σχεδόν όπως ερχόσουν.

Η Audi τελούσε τη μύηση στο να πηγαίνεις πραγματικά γρήγορα χωρίς οδηγικό στρες. «Τσίμπησε» πολύς κόσμος. Μoi aussi

Το συγκεκριμένο σε FWD, χωρίς το μικρό σπόιλερ πίσω, τη λίγο πιο απότομη υπερστροφή στο lift-off και τη ροπή που έφερνε χαμόγελα.

Η Audi είχε, λοιπόν, φέρει το διαστημόπλοιο στο λαό, ξεπούλησε και όρισε τα πράγματα στα ευνοϊκά, κάτω απ’ τα φορομπηχτικά ελληνικά δύο λίτρα.

Φυσικά και το ΤΤ δεν ήταν Impreza. Σιγά μην ήταν. Ούτε ο Haldex είχε τις δυνατότητες μιας πιο ακριβής και ολοκληρωμένης ιαπωνικής τετρακίνησης. Όμως συνολικά το πακέτο ως προϊόν ήταν πολύ σωστό. Γερμανικά τελειοθηρικό, αρμέγοντας την κοινή πλατφόρμα, τους κινητήρες και στη συνέχεια τα ρέστα μας

Τέλος, επιτρέψτε μου να γράψω, ότι ήταν η Audi, όπως το ‘χε σκεφτεί, στο πολυτελές, βατό οδηγικά, πιο σύγχρονο σχεδιαστικά και αναλογικά προσβάσιμο ως τιμή αγοράς, που κυριάρχησε στη συνέχεια, ειδικά στην κεντρική Ευρώπη. Το γκρουπ είχε αρχίσει να παραδίδει μαθήματα στο badge engineering. Και οι άλλοι ακολούθησαν

Απέκτησε τη συμπάθειά μου, κρατήθηκε για λίγο, πήρε τη θέση η καρμική Βαυαρία.

Photo: 4Drivers


D-TT-M: Σε δημοπρασία το σκληροπυρηνικό Audi TT

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει