C63 AMG. H Mercedes που άλλαξε τις Mercedes

Post date:

Author:

Category:

Τρία αρχικά αλλά και ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ήταν αρκετά για να αλλάξουν χαρακτήρα, όχι μόνο oι AMG, αλλά και συνολικότερα η μπράντα

Η εικόνα μιας Mercedes που πλαγιολισθαίνει, πριν μερικά χρόνια ισοδυναμούσε με σεξουαλικά όργια σε καθεδρικό ναό. Όμως η φωτογραφία που βλέπετε δεν αποδομεί πια τις Mercedes. Κι αυτό, γιατί η ίδια -και είναι προς τιμήν της- επέλεξε να ακολουθήσει έναν ξεκάθαρα πιο οδηγοκεντρικό χαρακήρα.

Ήταν, θυμάμαι, σε μια παρουσίαση της C63 AMG κάπου στη Φρανκφούρτη. Το road book είχε μια διαδρομή -σιγά μη θυμάμαι πώς λεγόντουσαν γερμανικά χωριά με τα μακρόσυρτα ονόματα- και μια ενδιάμεση στάση για το λεγόμενο coffee stop.

Η C63 κατέβηκε με προσοχή το λιθόστρωτο και κατηφορίζοντας έφτασα σε μια υπέροχη μικρή λίμνη, σαν κανάλι εν μέσω του χωριού με το δυσκοίλιο όνομα.

Έξω απ΄ το cafe οι άνθρωποι της Mercedes είχαν παρκάρει την αγωνιστική έκδοση της C63 για το DTM. Και τυφλός να ‘σαι η θέα ενός αυτοκινήτου για το γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού, σου κόβει την ανάσα. Εντάξει, υπερβολή. Και είπαμε, όχι υπερβολές και μέλια στο 4D. Αλλά, ναι, ήταν τρομερά εντυπωσιακή. Δίπλα στέκονταν δύο μηχανικοί της εταιρείας.

Οι περισσότεροι του group μπήκαν μέσα για καφέ. Tο κείμενο γράφεται προς ενίσχυση του επιχειρήματος πως ο καφές είναι περιττός γιατι ήταν ευκαιρία να μάθω λίγα περισσότερα πράγματα για το αυτοκίνητο που μόλις είχα οδηγήσει και μου ‘χε φανεί πιο εστιασμένο κι απ’ την προσωπική μου Μ3 (Ε92). Και ήταν. Καθαρά αναλογική, χωρίς ηλεκτρονικές μπουκάλες και με ένα μπροστινό σαφώς πιο μεστό στο turn in απ΄ την »μπέμπα», είχα υποστεί ένα οδηγικό ψιλοσόκ. Εντάξει, αυτό δεν είναι υπερβολή.

»Και πώς αποφασίστε να αλλάξετε δραστικά το χαρακτήρα του αυτοκινήτου; Οι περισσότερες AMG που έχει τύχει να οδηγήσω ήταν ταχύτατα αυτοκίνητα μεγάλου τουρισμού, αλλά όχι για αμετανόητους petrolheads», τους ρώτησα. 

»Κοιτάξτε», μου απάντησε ο εις εξ αυτών, »για μας, στην AMG, η C63 είναι ένα πιλοτικό πείραμα. Οι πελάτες μας, όντως, έχουν συνηθίσει σε αυτόν τον τύπο αυτοκινήτων που περιγράψατε. Θέλουμε, ωστόσο, να το πάμε διαφορετικά αυτή τη φορά. Οδηγοκεντρικά, με έμφαση (και) στην επιθετική οδήγηση. Αν μας ακολουθήσουν στο πείραμα εμπορικά, ίσως, σιγά-σιγά, αλλάξουμε το χαρακτήρα των AMG».

Tα λόγια του αποδείχτηκαν προφητικά. Απ΄την »καπνισμένη» C63 και εντεύθεν, το αρτικόλεξο άλλαξε χαρακτήρα. Μάλιστα, στην ανώτατη εκδοχή του, τις Black Series, έφτασε σε άλλο επίπεδο, αντάξιο ειδικών κατασκευών απ΄ το Τσουφενχάουζεν με τα αρχικά »GT».

Έκτοτε, κάθε φορά που βλέπω μια φωτό σαν κι αυτήν, κάποτε στην Πάρνηθα, θα θυμάμαι πως τρία γράμματα είναι ικανά να αποδομήσουν την άλλοτε συντηρητική εικόνα, του μεγαλοαστισμού, της Ηρώδου Αττικού και ενός ονειρεμένου εφάπαξ.

ΥΓ Μ’ αυτά και μ’ αυτά, δείτε και το vid πoυ ανέβασε η Mercedes-AMG με αφορμή τα 50 χρόνια απ’ την ίδρυσή της, το σωτήριον έτος 1967.

God bless her.

Photo: Επ. Κουτσούκης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»