Eδώ φορτωτική. Πώς να μεταφέρεις το αυτοκίνητο

Post date:

Author:

Category:

 

Εικόνες από το παρελθόν. Όταν ο μεταφορέας είναι πιο σημαντικός απ΄ το αυτοκίνητο

Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, οι άνθρωποι έχουν μεταφέρει τα αυτοκίνητά τους με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Μέχρι τη δεκαετία του 1960, τα αυτοκίνητα μεταφέρονταν με τραίνο. Επίσης, υπήρχαν ειδικά διαμορφωμένα »κουτιά» που προστάτευαν τα αυτοκίνητα αλλά μπορούσαν να κρατούν μόνο τέσσερα τη φορά.

 

Σύντομα, οι πλατφόρμες εξελίχθησαν. Μπορούσαν να χωρέσουν πέντε αυτοκίνητα κάθε φορά, αργότερα περισσότερα.

 Η πλειοψηφία των φωτογραφιών μας θυμίζουν το Chevrolet Vega που φορτώνεται σε αμαξοστοιχίες «Vert-A-Pac». Αυτές κρατούσαν τα Vega κατακόρυφα με το καπό προς κάτω και ήταν συνεργασία μεταξύ της General Motors και της Southern Pacific Railroad σε μια προσπάθεια να μειωθεί το κόστος.

Εκτός από το στόχο του μειωμένου κόστους (ο οποίος ήταν, ούτως ή άλλως ξεκάθαρος παράγοντας και στο ίδιο το αυτοκίνητο), ένας στόχος του Vert-A-Pac ήταν να έχει το Vega τα υγρά του έτοιμα και με το που παραδίδεται στους dealers να οδηγείται αμέσως.

 

Παρότι αυτές οι »αυτοκινητιέρες» πήγαν για σκραπ με το που έλαβε χώρα η διακοπή της παραγωγής του Vega, οι Vert-A-Pacs ήταν, μάλλον, πιο επιτυχημένες από το ίδιο το αυτοκίνητο.

 

Οι υπόλοιπες φωτογραφίες απεικονίζουν άλλους τρόπους με τους οποίους μπορούν να παραδοθούν αυτοκίνητα. Αχθοφόροι να διασχίζουν ποτάμια, αεροπλάνα και γενικώς, εδώ, μεταφορική. Τρόποι για να μεταφέρεις το πολύτιμο. Ή και αυτό που ξέχασε η ιστορία.

Photo: old classiccar.co.uk

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της