Μην υποτιμάς το «μποξτεράκι». Με Boxster S (987) PDK

Post date:

Author:

Category:

Ειδικά στο facelift, με το PDΚ που επιτέλους άφηνε το ξεπερασμένο Tiptronic στο χρονοντούλαπο, τον άμεσο ψεκασμό και, παραδοσιακά, ένα άψογο και καλοζυγισμένο σασί, το Boxster S, αυτό που κάποιοι υποτίμησαν ως «μποξτεράκι», ήταν ένα ακριβές εργαλείο οδήγησης

Μην υποτιμάς το «μποξτεράκι». Με Boxster S (987) PDK

Σύμφωνοι, το να έχεις ένα 911 στη γκάμα σου, είναι σα να έχεις τον Μέσι στην ομάδα. Τα υπόλοιπα κινούνται κάτω από τη σκιά του. Σχεδόν αναγκαστικά. Όμως υπάρχει σοβαρός αντίλογος


Το Boxster συχνά συσχετίστηκε με αντιμετώπιση ξεπέτας. Μιας εύκολης, ίσως και αδιάβαστης, ξεπέτας που απέκρυπτε τη συνολική του εικόνα

Ποια; Την ακρίβεια του κεντρομήχανου σασί και τη συνολική ικανοποίηση που μπορούσε να προσφέρει ένα Boxster (987).

Ακόμα πιο συγκεκριμένα; Στην ανανεωμένη εκδοχή με το PDK, στην έκδοση “S”.

Θα θυμάμαι πάντα εκείνο το πολύ γρήγορο κατέβασμα από Δομοκό, μετά ττις «ανοιχτές» της Υλίκης καθώς κι αυτήν την αίσθηση μιας σχετικά φυσικής προσπάθειας που απαιτούσε.

Το roadster σύνολο, σε συνδυασμό με μία εξαιρετική υδραυλική, ακόμη, κρεμαγιέρα, δεν ισοπέδωνε την άσφαλτο. Τη «διάβαζε» ανάγλυφα. Αυτό σημαίνει ότι λάμβανες ένα μέρος της τραχύτητας του δρόμου εντός της καμπίνας καθώς και στα χειριστήρια. Αυτό που μ’ αρέσει να λέω ως «γρέζι»

Επίσης, η γραμμικότητα που εμφάνιζε το τιμόνι υπό πίεση απαιτούσε κάποια μικρή, έστω, μυϊκή προσπάθεια.

Πόσο λείπει αυτό πλέον στα περισσότερα αυτοκίνητα. Ακόμα και στα σπορ. Ακόμα και στα Porsche μετά την υιοθέτηση της EPS.

Ειδικά στην ανανέωσή του, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα, χωρίς τα προβλήματα με το IMS (Intermediate Shaft), επιτέλους με ένα καταπληκτικό κιβώτιο που αποχαιρετούσε οριστικά το Tiptronic καθώς και πιο στρωτή απόδοση της ηλεκτρονικής ανάρτησης PASM σε σχέση με τα αντίστοιχα 997, το Boxster ήταν το μέτρο αναφοράς στα οδηγοκεντρικά roadster της εποχής

Συνολικά;

Το Boxster ήταν ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο, απολαυστικό, γρήγορο, πρακτικό (όσο κι αν δεν του φαίνεται) και χίλιες φορές κρίμα για όσους δεν το έχουν δοκιμάσει και το ξεπετούν με φράσεις τύπου «μα, δεν είναι 911».

Εννοείται η Porsche δε θα άφηνε το Boxster να επισκιάσει το λάβαρο της εταιρείας. Δεν είναι αυτόχειρες. Μπίζνα κάνουν οι άνθρωποι. Το ίδιο ίσχυε και το εξίσου υπέροχο Cayman

Αντίστοιχα, όμως, δεν μπορούν να κρύψουν το γεγονός ότι, τουλάχιστον σε σχέση με το αντίστοιχης γενιάς 997, το Boxster είχε καλύτερο μπροστινό και σαφώς λιγότερη υποστροφή στις «κλειστές» διαδρομές της Αττικής.

Απ’ όπου και το στιγμιότυπο.

Photo: Γ. Κούτος


Porsche 918 Spyder

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει