Οδηγώντας (και τελικιάζοντας) στην autobahn

Post date:

Author:

Category:

Ο περιβόητος Α95 στη γερμανική autobahn. Εκεί όπου τελικιάζεις ανερυθρίαστα. Ο παράδεισος της ευθείας. Αυτές είναι οι κρίσιμες πληροφορίες

Στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους (autobahn / autobahnen, στον πληθυντικό) ανέκαθεν οι υψηλές ταχύτητες δεν αντιμετωπίζονταν όπως στην Αθηνών-Λαμίας. Πλέον έχουν μπει και εκεί περιορισμοί. Όμως σε αρκετά τμήματα δεν υπάρχει όριο. Όπως στο μεγαλύτερο μέρος του Μόναχο-Γκάρμις


Πού ακριβώς, είπες;

Βάλε στο navi το στίγμα 47.654866 # 11.231775 και έφτασες. Nότια Γερμανία.

- Διαφήμιση-

Είναι τόσο καλά, δηλαδή; Από τα ελεύθερα, χωρίς περιορισμό τελικής ταχύτητας, κομμάτια στις δοξασμένες autobahnen.

Τελική παντού; Στο μεγαλύτερο μέρος, ναι.

Βγαίνοντας από Μόναχο εννοείται και συμμορφώνεσαι με τα 80 km/h ενώ υπάρχουν σημεία και με 120 km/h. Στα υπόλοιπα, ναι, αν έχεις το χώρο, τη σύνεση και το κατάλληλο όχημα μπορείς να βλέπεις τρακοσάρες

Χαρακτηριστική γερμανική άπλα. Η Autobahn 9, στο Μόναχο, με τις οκτώ συνολικά λωρίδες


Ιστορία, παρακαλώ

Η εν λόγω autobahn άρχισε να κατασκευάζεται το 1960, είδε μια μικρή διακοπή το καλοκαίρι του ’72 με τους Ολυμπιακούς Αγώνες (καθώς εκεί έγιναν οι ποδηλατικοί αγώνες) ενώ έλαβε χώρα και μια επέκταση το 1982.

Μερικές εικόνες της περιοχής: δες τις συστάσεις του Trip Advisor.

Το καλύτερο κομμάτι του; Τα τελευταία, ελαφρώς κατηφορικά 20 χιλιόμετρα για Murnau.

Ιδανικό supercar; με μια 911 Turbo είσαι βασιλιάς. Σου ανοίγουν και δρόμο οι Γερμανοί που σέβονται τη βασίλισσα των autobahnen. Mια BMW M5, μια AMG, τέτοια πράγματα για να υπάρχει η αναγκαία, μερικές φορές, εθνική αλληλεγγύη στη χώρα των δυνατών της Ευρώπης. Αν είσαι «αιρετικός» και ένα GT-R δε βλάπτει. Ή ό,τι τέλος πάντων. Εκεί θα κολλήσουμε;

Και τι, δηλαδή; Έχει τόση σημασία η τελική ταχύτητα; Όχι, δεν έχει τόση.

Αλλά, όπως γράφαμε, μερικές φορές ενέχει μια στιγμιαία απόλαυση. Διάβασε περισσότερα στο σύνδεσμο αμέσως παρακάτω.


Τελική ταχύτητα

Photo: wikipedia

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει