Nύχτα στην εθνική με το Audi A3 1.6 TDI

Post date:

Author:

Category:

Είναι πολλά τα χιλιόμετρα. Και το σκοτάδι στην εθνική πηχτό. Γίνονται ευκολότερα με ένα Audi A3 1.6 TDi. «Καταραμένο» πετρέλαιο

Audi A3

Το A3 «παίζει» να είναι και το case study του ιδανικού every day, οικονομικού premium


Ο ελληνάρας οδηγός, όσο μάγκας κι αν το παίζει υπό το φως του θεού ήλιου, τόσο «μαζεύεται» όταν πέσει το σκοτάδι

Τυχαίνει, για άσχετους λόγους, να γράφω χιλιόμετρα αυτόν τον καιρό στο ανέβα-κατέβα του εθνικού μας δικτύου.

Γιατί είναι ωραία τη νύχτα

Έχει πολλά πλεονεκτήματα να ταξιδεύεις νύχτα. Η κίνηση είναι ελάχιστη. Διέσχισα τη μισή χώρα και απολάμβανα μια «Κερουακική» ερημιά.

Οι νταλίκες με τα λαμπιόνια τους φαίνονται από χιλιόμετρα. Γενικά, σε έβονται. Ειδικά αν τους έχεις βγάλει φλας ενώ είσαι ήδη στην αριστερή. Αν δε έχεις μάθεις να κοιτάζεις μακριά έχεις μεγάλα περιθώρια ασφάλειας.

Επίσης, οι τροχαίοι κοιμούνται. Κι ο Ελληνάρας με κανα δυο σινιάλα με τα μεγάλα φώτα μαζεύεται με τη μία στη δεξιά.


Βλέπεις, τη νύχτα ο ρατσισμός δεν ισχύει. Δεν ξέρει αν αυτό που έρχεται πίσω του «με πολλά» είναι Πορσικό ή Φιατάκι


Οδηγώντας το Α3 1.6 TDI με μόλις 110 ίππους κάτω από το καπό. Που αν πηγαίνεις με τη ροπή του δεν καις τίποτα και πηγαίνεις σφαίρα.

Για τη ακρίβεια, γέμισα νύχτα με €40 πριν τη Λάρισα και πήγα τέζα. Αγγίζοντας τα 200 km/h έχεις 3.200 σ.α.λ. ‘Εκαψα μέση 8.2 lt/100 km.

Αλλά, κυρίως, αισθάνθηκα απίστευτα ασφαλής και με προβλέψιμες τροχιές μέσα σε μια μασίφ καμπίνα. Το Audi A3 Α3 1.6 TDI δεν κάνει τσικ και αποπνέει μέγιστη ποιότητα. Δεν το γράφω συχνά το παραπάνω αλλά εδώ το δικαιούται.

Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους, ένα στα δύο αυτοκίνητα Audi που πωλούνταν, τουλάχιστον μέχρι τρία χρόνια, παγκοσμίως ήταν πετρελαιοκίνητο. Και η μπράντα το έχει εξελίξει όσο ίσως καμία. Ποιος ξεχνάει ότι κερδίζει το Le Mans με τη «ντιζελούμπα»; Ανήκουστο λίγα χρόνια πριν.


Την ίδια στιγμή, στο καθημερινό Α3, με το common rail να λειτουργεί με τέσσερα μπεκ ψεκασμού απολαμβάνεις μια εξαιρετική σχέση μεταξύ ισχύος, υψηλής άνεσης και επιπέδων θορύβου. Με ροπή 25.4 kgm μόλις στις 1.500 σ.α.λ. και 99 g CO2/km, το σύνολο είναι αβανταδόρικα ελκυστικό. Όταν το οδήγησα κόστιζε κάποια €26.400


Κάθησα χαμηλά, χωστά. Εντάξει, μου έλειπαν τα bi-xenon που θα έκαναν τη ζωή ακόμα πιο εύκολη. Και μετά, κατάπια ακόρεστα τα χιλιόμετρα. «Είδα» τον εαυτό μου σε κάτοψη. Σόλο, ένα κόκκινο στίγμα στον ορίζοντα, αφήνοντας πίσω σκέψεις και τέσσερις τοίχους.

Δεν σε «παίρνει» όταν στρίβεις στο σκοτάδι με 200 να σκέφτεσαι άλλα. Η Ελλάδα είναι ωραία τη νύχτα. Θα το ξανακάνω.


Audi quattro κόκκινο

Photo: 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει