Νεκρός στο Νίρμπουργκρινγκ. Πώς συνέβη;

Post date:

Author:

Category:

Ένας εικσιτετράχρονος έχασε τη ζωή του στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, το απόγευμα του Σαββάτου 28 Ιουνίου. Τι συνέβη πραγματικά;

Δυστύχημα Νίρμπουργκρινγκ

Η φωτογραφία από το σημείο που φέρεται να συνέβη το δυστύχημα στην πίστα


Αρχικά η είδηση γνωστοποιήθηκε μέσω της σελίδας NurburgringNow στο Facebook. Eκεί όπου η σχετική ανάρτηση έγραφε πως «ένας 24χρονος άνδρας τραυματίστηκε θανάσιμα στο Nορντσλάιφε το απόγευμα του Σαββάτου. Βρισκόταν σε ένα αυτοκίνητο μαζί με δύο άλλα άτομα»

Από την περιγραφή δεν ήταν τόσο ξεκάθαρη η εικόνα του πώς συνέβη το δυστύχημα.

Περισσότερο παρέπεμπε στην εκδοχή ότι ο 24χρονος βρισκόταν μέσα στο αυτοκίνητό του στην άκρη της πίστας, σα να περίμενε κάποια οδική βοήθεια ή τη συνδρομή των ελεγκτών της πίστας.

Ωστόσο στην πορεία των διάφορων σχολίων που ακολούθησαν, άρχισε να διαφαίνεται ότι στην πραγματικότητα ο 24χρονος οδηγούσε το αυτοκίνητό του και έχασε τον έλεγχο, στο τμήμα της πίστας που λέγεται Schwedenkreuz. Για πολλούς, πρόκειται για ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του Νίρμπουργκρινγκ

Μία από τις πιο επικίνδυνες καμπές στο Νορντσλάιφε

Η Schwedenkreuz είναι σημείο όπου έχουν γίνει πολλά ατυχήματα, όπως αυτό που φαίνεται στο παρακάτω βίντεο.

Γενικά έχει παρατηρηθεί πως οι οδηγοί που έχουν χάσει τον έλεγχο στην Schwedenkreuz δεν ακολούθησαν τη σωστή γραμμή για να χειριστούν σωστά το «άλμα» στη μέση της συγκεκριμένης στροφής

Το δυστύχημα

Προς επιβεβαίωση του προαναφερόμενου σεναρίου, ένας χρήστης μετέφερε το στιγμιότυπο οθόνης από το κινητό του, σύμφωνα με το οποίο, κατόπιν ενημέρωσης της αστυνομίας, ο 24χρονος όντως οδηγούσε και δεν ήταν σταματημένος στην άκρη του δρόμου

Δυστυχώς, ως φαίνεται, ο οδηγός υπέκειψε άμεσα στα τραύματά του ενώ ευτυχώς οι άλλοι δύο συνεπιβαίνοντες τραυματίστηκαν μεν σοβαρά αλλά όχι στο βαθμό που να απειλείται η ζωή τους.

Photo: Facebook


RIP Πώς σκοτώνεσαι για πλάκα σε track day

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει