Η δεξιά στροφή μετά την τρύπα του Καραμανλή – με το συμπάθειο, Εθνάρχη μας.
Φαίνεται απλή και καραπατημένη. Και ύπουλη για τον αμύητο
Φυσιολογικά, έρχεσαι με 4η ερχόμενος από την ελαφρά κατηφορική αριστερή που προηγείται. Και μετά. έρχεται η ”Λουμπάρδα”. Πήρε το όνομα της από το ”κανόνι”, επί ενετοκρατίας και τουρκοκρατίας.
Παρατεταμένη δεξιά, λοιπόν. Έρχεσαι με πολλά. Κρατήσου αριστερά, όσο γίνεται.
Το ιδανικό είναι σχεδόν να πατάς τη διαχωριστική λωρίδα μέχρι να δεις για τα καλά την έξοδο. Κι αυτό γιατί: Αν ”κλειστείς” νωρίς, μπορείς για πλάκα να στολίσεις το ψυγείο σου με κανέναν ποδηλάτη στα δεξιά. Μπορεί, επίσης να ξαφνιαστείς βλέποντας τον μπροστινό σου ακινητοποιημένο στην αριστερή λωρίδα καθώς έπεται πλαγίως στενάκι στο οποίο πολλοί καταφεύγουν. Αν έχουν βγάλει και φλας είσαι τυχερός.
Παρόλα αυτά, και τίποτα να μη συμβεί από τα ανωτέρω, καλό είναι αμέσως μετά τη φουλ ορατότητα να απομακρυνθείς από τη διαχωριστική γιατί συνήθως πιάνει χώμα, γαρμπίλι και λοιπά οικοδομικά υλικά από τις νταλίκες που κατεβαίνουν απ’ το γειτονικό λατομείο.
Μπορείς, επίσης, να μπεις στην είσοδο ”με πολλά” και να δεις στην έξοδο σου λιγότερα. Γι` αυτό, τσίμπα λίγο και το μεσαίο πεντάλ στην αρχή. Και βγες με πόδι-μοκέτα.
Το αξέχαστο μου θα είναι για πάντα στη Λουμπάρδα με Carrera S. Δύσκολη, με λίγο ρεζερβουάρ στο ντεπόζιτο που τη δυσκόλευε ακόμα περισσότερο να βρει πρόσφυση. Ναι, είναι γνωστό πως στη 911 βοηθά να έχεις γεμάτο το ρεζερβουάρ καθώς φορτίζεται περισσότερο ο μπροστινός άξονας.
Μικρομετρικό αυτοκίνητο η 911, εν δυνάμει σπαστικό στην είσοδο με κάθε αλλαγή στα inputs ή πιέσεις ελαστικών να ισοδυναμούσε με διαφορετική συμπεριφορά. Θα θυμάμαι, όμως, για πάντα εκείνες τις λιγοστές φορές που το ‘χα πετύχει. Να έχει κάτσει καλά στα καπούλια της, με ελαφρωμένο μπροστινό εσωτερικό τροχό και με τόσο βάρος πίσω να εκτοξεύεται για την Αγία Μαρίνα.
Ωραίο όνομα το ”Μαρίνα”. Μεγάλη η χάρη της. Τα ‘χε δει όλα με την Λουμπάρδα. Και άγιασε.
Υ.Γ. Η επιστροφή επίσης θέλει την προσοχή της. Κλείνει πιο περίεργα. Λίγο πιο αργή είσοδος και μετά επίσης ”μοκέτα”.
Photo: Google
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.