Το Twingo έφερε κάποτε επανάσταση στην αστική μετακίνηση. Το νέο θα είναι ηλεκτρικό. Μια παρελθοντική ιστορία για το νέο σύστημα παιχνιδιού της Renault

Τότε και τώρα: Το Twingo σε φάση ηλεκτρικής μετανσάρκωσης
Μια φορά κι έναν καιρό, είχα πάρει ένα Twingo. Μόλις μου είχαν κλέψει ένα Punto GT και χρειαζόμουν κάτι πιο φθηνό και πρακτικό για να κάνω τις δουλειές
Βρήκα ένα τέτοιο, με κάποια 80.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και το βάφτισα «Φρόγκι».
Με τα «ματάκια» του να εξέχουν, έμοιαζε με βάτραχο. Αλλά στο πιο όμορφο.
Άσχετο: ο βάτραχος είναι πολύ μπλιαχ. Απορώ πώς τρώνε τα πόδια του.
Τεσπά, το Twingo ήταν από τα πιο έξυπνα μικρά αυτοκίνητα που έχουν βγει ποτέ. Με τεράστιους χώρους, συρόμενο πίσω κάθισμα, καταπληκτική ορατότητα, οικονομικό και με «τετράγωνο» στρίψιμο. Οι τροχοί του, βλέπεις, ήταν τέρμα ακροβολισμένοι και τα μετατρόχια φαρδιά

Το κράτησα για ένα χρόνο, περίπου όσο χρειαζόταν για να μαζέψω ξανά χρήματα και να πάρω κάτι πιο οδηγοκεντρικό.
Η γαλλική εταιρεία είχε κάνει το θαύμα της. Είχε σχεδιάσει ένα ιδιαίτερο. τελείως ποπ, επαναστατικό, ενός όγκου αυτοκίνητο επαναπροσδιορίζοντας την αστική λειτουργικότητα. Όχι ότι πήγαινε μέχρι την πόλη μόνο αυτό. Δεν ήμασταν τόσο καλομαθημένοι τότε. Το έλιωσα και στα ταξίδια

Τώρα, διαβάζω, η Renault σκοπεύει να το επαναφέρει. Εννοείται αυτή τη φορά ηλεκτρικό.
Το ‘χουν βρει τώρα οι Γάλλοι το playbook. Παίρνουν ένα σχήμα και μια φόρμα που άφησε εποχή και τη βάζουν στην πρίζα.
Το κάνουν με το 5άρι, το κάνουν ξανά με το Twingo. Δείγμα του πώς το παρελθόν τρέφει το παρόν.
Αείμνηστε Φρόγκι. Ζεις. Έστω κι έτσι.

Photo: Renault
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.