Οδηγώντας τo XV 1.6. Aπό έναν γνήσιο φίλο των Subaru

Post date:

Author:

Category:

Subaru-xv-1.6-4drivers.gr

Δεν είναι ακριβώς δοκιμή ούτε παρουσίαση. Είναι το πώς νιώθει ένας αναγνώστης του 4Drivers όταν μεταπηδά από ένα Forester στο νέο Subaru XV 1.6. Που είναι εκτός εποχής αργό αλλά εντός φορολογίας ευχάριστο. Αλλά που είναι σωστό αυτοκίνητο – όπως όλα τα Subaru

Είναι η πρώτη φορά που οδηγώ 1600άρι Subaru. Έχω συνηθίσει στο δικό μου το 2.5άρι, αυτό που του του ΄χω βγάλει παρατσούκλι «το θηρίο», αλλά και σε διάφορα άλλα STi που έχω οδηγήσει κατά καιρούς.

Διαφορετική αίσθηση, σίγουρα, αλλά το ίδιο πάντα χαμόγελο. Ότι, ρε φίλε, ναι, μπορώ να πάω παντού ξεκούραστα, χωρίς άγχος, χωρίς θόρυβο και, πάνω απ’ όλα, με ασφάλεια.

Το σαββατοκύριακο, λοιπόν, δανείστηκα ένα Subaru XV για test drive. Δεν είμαι ο τύπος που «σκίζει» το αυτοκίνητο, είμαι όμως ο τύπος που θα το πάω παντού. Χώμα, άμμο, άσφαλτο, χιόνι – δυστυχώς τέλη Μαρτίου και έχει ήδη καλοκαιριάσει. Είναι αυτό που με ηρεμεί, αυτό που με χαλαρώνει.

Όργωσα, λοιπόν, για άλλη μια φορά την Αθήνα, παρέα με ένα φίλο μου φωτογράφο για να μπορούμε να βγάζουμε ωραίες εικόνες σε ωραία σημεία της πόλης

Subaru-xv-1.6-4drivers.gr

Μετά από κάποιες οκτώ ώρες στο δρόμο και διαδρομή από Δραπετσώνα μέχρι Σχινιά, με άπειρες στάσεις για φωτογραφίσεις ενδιάμεσα, αυτό που μου είπε ο φίλος φωτογράφος ήταν το εξής: «έχω πολύ καιρό να απολαύσω τόσο πολύ μία βόλτα με αυτοκίνητο». Ε, το XV είναι ακριβώς αυτό. Μια διαφορετική απόλαυση

Είναι για εμάς που γουστάρουμε ένα SUV (σ.σ. που ακροβατεί και με τα Crossover), αλλά ένα SUV που πάει παντού, αλλά χωρίς την «αγαπημένη» βαριά ελληνική φορολογία.

 Ένα SUV που πατάει και στρίβει παντού χωρίς να φοβάσαι. Ένα SUV που παρόλο που δε βάζει φωτιά στο δρόμο, κινείται πάρα πολύ άνετα και με μεγάλες ταχύτητες είτε στην Εθνική είτε ακόμα και όταν ανεβαίνεις το Διόνυσο.

Γιατί, ως γνωστόν, σημασία δεν έχει μόνο πόσα «άλογα» έχει –ναι, έχει μόνο 114 PS και 150 Nm, 175 km/h τελική και 0-100 km/h σε 13,»– αλλά το πόσο γρήγορα μπορείς να μπεις στη στροφή και το πόση ασφάλεια θα νιώσεις σε κάθε είδους τερέν.

Εδώ και μέρες σκέφτομαι να κάνω την επόμενή μου αγορά και η αλήθεια είναι ότι θέλω το STI που πάντα ονειρευόμουν. Αυτό, με τη μεγάλη αεροτομή, αυτό που ονειρευόμασταν όλοι ως παιδιά. Αυτό που μας έκανε να μάθουμε τη Subaru που αγαπάμε.

Η Subaru δεν είναι μόνο αυτό που παραδοσικά ξέρουμε ως φίλοι της αγωνιστικής της κουλτούρας. Είναι ποιότητα, ασφάλεια, αυτή η χαρά που έχεις από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο της διαδρομής. Aκόμα και με ένα 1600άρι. Aλλά με τη γνωστή συμμετρική τετρακίνηση της Subaru.

Θα γούσταρα πολύ να συναντώ πιο συχνά άτομα που εκτιμούν το αυτοκίνητο, όχι μόνο γιατί τους μεταφέρει από το ένα σημείο στο άλλο αλλά γιατί τους προσφέρει απόλαυση και χαρά. Και είμαι σίγουρος ότι εκεί έξω υπάρχουν πολλοί.

Photo: Αρχείο Τάσου Βελιάδη

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει