Panda vs Ignis. Η πιο αργή τετρακίνητη κόντρα ever

Ένα μικρό Fiat και ένα μικρό Suzuki, αμφότερα τετρακίνητα και ικανά, ανταγωνίζονται για το ποιο θα φτάσει πρώτο στην κορυφή ενός βουνού. Panda vs Ignis. Έχει πλάκα

Fiat Panda vs Suzuki Ignis ανεβαίνουν το λόφο

Το βρετανικό Top Gear έβαλε στο τεστ μιας λασπώδους ανάβασης δύο από τα πιο επιτυχημένα μικρά 4×4 της αγοράς. Panda vs Ignis. Στις καλές, τετρακίνητες εκδόσεις τους. Ποιο κατάφερε να αναρριχηθεί πρώτο στην κορυφή;


Στο τιμόνι του Fiat Panda η γνωστή Γερμανίδα οδηγός αγώνων και με μακρά πορεία στην πίστα του Nürburgring, Sabine Schmitz. Πάντα μέσ’ το κέφι παρά τα 50 της, πλέον, χρόνια.

Και στο Suzuki Ignis ένας δημοσιογράφος του τηλεοπτικού Top Gear. Η κόντρα ήταν ποιος από τους δύο θα καταφέρει να ανέβει στην κορυφή μέσα από μια διαδρομή με πέτρες, λασπουριά, απρόοπτα και αρκετή πλάκα.

- Διαφήμιση-

Αξιόμαχα Panda και Ignis. Αμφότερα με πολλά παράσημα στην κατηγορία των μικρών 4×4. Με το Fiat Panda να είναι, κατά την ταπεινή μας γνώμη, το πιο «σωστό» και ιδιαίτερο Fiat σε όλη τη σημερινή γκάμα της εταιρείας.

Θα λέγαμε περισσότερο κι απ΄το Fiat 500 που, παρότι χαριτωμένο, κουβαλάει πάνω του μία δεκαετία και πλέον. Τον κρύβει το χρόνο σχεδιαστικά αλλά όχι επί της ουσίας. Panda, λοιπόν. Panda vs Ignis.

Για το Suzuki Ignis έχουμε τοποθετηθεί. Είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, ικανό, απλό και ιδιαίτερο, με ρετρό σχεδιασμό και ακροβολισμένους τροχούς. Εξελίσσει αυτό που ξέρει να κάνει σωστά η Suzuki: καλά αυτοκίνητα που δεν προσποιούνται, σε άσφαλτο ή χώμα. Ή και σε μίνι αναβάσεις, όπως στο video του άρθρου.


Photo: Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μόνο τούρμπο εδώ χωράνε. Η μοναδική συνάντηση

Αφετηρία το Κόμο και προορισμός το Τορίνο για μια ευγενή παρέα υπέροχων αποκλειστικά τούρμπο αυτοκινήτων. Το φωτογραφικό στόρι

Παρθενικό CUPRA Formentor 310 ίππων. Η τιμή και τι αξίζει να ξέρεις

Το CUPRA Formentor είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη νέα μάρκα. Και η εταιρεία λέει πως συνδυάζει ιδανικά το στιλ με τις επιδόσεις

Τι λέει ο κόσμος για τη BMW Σειρά 2 Gran Coupe;

Η BMW αλλάζει. Τουλάχιστον σχεδιαστικά. Μάλλον και πέραν αυτού. Και φαίνεται πως απευθύνεται σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά με όσο γίνεται περισσότερα niche μοντέλα που δεν την απασχολεί και τόσο το αν θα αρέσουν στους παραδοσιακούς αγοραστές της

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η Ευρώπη των δύο ταχυτήτων

Η πανδημία δεν έκανε τους καταναλωτές περισσότερο οικολογικά ευαισθητοποιημένους. Δεν γίνονται έτσι οι μεγάλες «στροφές» στο εμπορικό πεδίο. Ήταν τα κεφάλαια διάσωσης που διατέθηκαν με αφοφμή τον Covid

Η πτώση και πτώση και πτώση της Lancia

Οι Lancia άρεσαν, έκαναν πιστούς και έφεραν νέο κόσμο που θα έδινε ευχαρίστως ένα νεφρό για να αποκτήσει μία Integrale. Άλλωστε για αυτό ο θεός μάς έδωσε δύο. Ξέρετε γιατί; Διότι είχαν αυτό που λέμε προσωπικότητα

Ιταλικό τρίο: Οδηγώντας τις Alfa 75 στο Πήλιο

Βρεθήκαμε στο πανέμορφο Πήλιο, την πατρίδα των μυθικών Κενταύρων, όχι με μία, ούτε δύο, αλλά τρεις Alfa 75 και σας μεταφέρουμε την εμπειρία μαζί με οπτικοακουστικό υλικό

Πιέζουμε το νέο Toyota Yaris 1.5 Hybrid. Το best seller αλλιώς

Το βλέπεις και σε κερδίζει με το καλημέρα. Το οδηγείς και βλέπεις τη διαφορά εξέλιξης. Ζώντας με το νέο Toyota Yaris για 24 ώρες

Ο μαζοχισμός της αγγελίας. Ξανά μανά

Ψάχνοντας αγγελίες για νέο αυτοκίνητο. Καλυτεροχειρότερα δεν γίνεται. Ο μαζοχισμός του petrolhead και η εξομολόγηση

Το κλασικό Mini και γιατί κάποιοι δάκρυσαν

Η βρετανική κατασκευαστική σκηνή είναι κάτι σαν την Εθνική Αγγλίας στο ποδόσφαιρο. Τόσες παιχτούρες, οι άνθρωποι που ανακάλυψαν το ποδόσφαιρο και δεν μπορούν να φτιάξουν ομάδα