Panda vs Ignis. Η πιο αργή τετρακίνητη κόντρα ever

Ένα μικρό Fiat και ένα μικρό Suzuki, αμφότερα τετρακίνητα και ικανά, ανταγωνίζονται για το ποιο θα φτάσει πρώτο στην κορυφή ενός βουνού. Panda vs Ignis. Έχει πλάκα

Fiat Panda vs Suzuki Ignis ανεβαίνουν το λόφο

Το βρετανικό Top Gear έβαλε στο τεστ μιας λασπώδους ανάβασης δύο από τα πιο επιτυχημένα μικρά 4×4 της αγοράς. Panda vs Ignis. Στις καλές, τετρακίνητες εκδόσεις τους. Ποιο κατάφερε να αναρριχηθεί πρώτο στην κορυφή;


Στο τιμόνι του Fiat Panda η γνωστή Γερμανίδα οδηγός αγώνων και με μακρά πορεία στην πίστα του Nürburgring, Sabine Schmitz. Πάντα μέσ’ το κέφι παρά τα 50 της, πλέον, χρόνια.

Και στο Suzuki Ignis ένας δημοσιογράφος του τηλεοπτικού Top Gear. Η κόντρα ήταν ποιος από τους δύο θα καταφέρει να ανέβει στην κορυφή μέσα από μια διαδρομή με πέτρες, λασπουριά, απρόοπτα και αρκετή πλάκα.

Αξιόμαχα Panda και Ignis. Αμφότερα με πολλά παράσημα στην κατηγορία των μικρών 4×4. Με το Fiat Panda να είναι, κατά την ταπεινή μας γνώμη, το πιο «σωστό» και ιδιαίτερο Fiat σε όλη τη σημερινή γκάμα της εταιρείας.

Θα λέγαμε περισσότερο κι απ΄το Fiat 500 που, παρότι χαριτωμένο, κουβαλάει πάνω του μία δεκαετία και πλέον. Τον κρύβει το χρόνο σχεδιαστικά αλλά όχι επί της ουσίας. Panda, λοιπόν. Panda vs Ignis.

Για το Suzuki Ignis έχουμε τοποθετηθεί. Είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, ικανό, απλό και ιδιαίτερο, με ρετρό σχεδιασμό και ακροβολισμένους τροχούς. Εξελίσσει αυτό που ξέρει να κάνει σωστά η Suzuki: καλά αυτοκίνητα που δεν προσποιούνται, σε άσφαλτο ή χώμα. Ή και σε μίνι αναβάσεις, όπως στο video του άρθρου.


Photo: Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Πόσο αξίζει σήμερα μία BMW M3 CSL;

Το αυτοκίνητο, ναι, έδειχνε πανέμορφο. Ήταν μια διατριβή στο πώς καταφέρνεις να κάνεις ένα σασί που το βλέπεις σαν μαϊντανό δίπλά σου παντού ως 316, να φαίνεται σπάνιο και ποθητό σαν junior supercar

#10 Years Challenge: όταν το χειρόφρενο «πεθαίνει»

Διαβάζω σε μια έρευνα πως μόλις το 37% των νέων αυτοκινήτων έχει αυτό το ματσούκι να προεξέχει στο κέντρο της κονσόλας. Είναι το χειρόφρενο, νέε οδηγέ

MINI John Cooper Works GP. Ό,τι πιο σκληροπυρηνικό

Υπάρχει ένας πολεμικός χαρακτήρας στο MINI Cooper Works GP. Το μηχανικό μπλοκέ, το αισθητικό, η ισχύς και ο πυροβολημένος χαρακτήρας «φωτογραφίζουν» την απάντηση της MINI στο νέο κύμα των επιθετικών hot hatch

Akira Nakai. Ο καλλιτέχνης πίσω απ΄τις Porsche RWB

O Nakai είναι μόνος με τον μεταλλικό του καμβά. Το πώς θα μετατρέψει μια 964 ή μια 993 σε μια διαφορετική, μπρουτάλ Porsche RWB

Για το νέο Peugeot 208. Κάτι σαν προεξοφλημένη επιτυχία

Το 208 φαίνεται να χτυπά με έναν ενστικτώδη τρόπο το δόξα πατρί της κατηγορίας. Φρέσκο σχεδιαστικά, μοντέρνα και ολοκληρωμένη δουλειά και με ένα νέο πλαίσιο

Τι σχέση έχουν 7 δυνατά Renault και ένα Evo; Η μάζωξη των petrolheads

Οκτώ αυτοκίνητα, 15.6 λίτρα, 6 τουρμπίνες και πάνω από 2.000 ίπποι. Προσθιοκίνητα και ένα τετρακίνητο. Μεταξύ αυτών και ένα πανέμορφο κουπέ με τετραδιεύθυνση. Ένας αναγνώστης του 4Drivers ήταν μαζί με ωραία παρέα στις ορεινές, ελληνικές διαδρομές που σε παρακαλούν να οδηγήσεις