Panda vs Ignis. Η πιο αργή τετρακίνητη κόντρα ever

Ένα μικρό Fiat και ένα μικρό Suzuki, αμφότερα τετρακίνητα και ικανά, ανταγωνίζονται για το ποιο θα φτάσει πρώτο στην κορυφή ενός βουνού. Panda vs Ignis. Έχει πλάκα

Fiat Panda vs Suzuki Ignis ανεβαίνουν το λόφο

Το βρετανικό Top Gear έβαλε στο τεστ μιας λασπώδους ανάβασης δύο από τα πιο επιτυχημένα μικρά 4×4 της αγοράς. Panda vs Ignis. Στις καλές, τετρακίνητες εκδόσεις τους. Ποιο κατάφερε να αναρριχηθεί πρώτο στην κορυφή;


Στο τιμόνι του Fiat Panda η γνωστή Γερμανίδα οδηγός αγώνων και με μακρά πορεία στην πίστα του Nürburgring, Sabine Schmitz. Πάντα μέσ’ το κέφι παρά τα 50 της, πλέον, χρόνια.

Και στο Suzuki Ignis ένας δημοσιογράφος του τηλεοπτικού Top Gear. Η κόντρα ήταν ποιος από τους δύο θα καταφέρει να ανέβει στην κορυφή μέσα από μια διαδρομή με πέτρες, λασπουριά, απρόοπτα και αρκετή πλάκα.

Αξιόμαχα Panda και Ignis. Αμφότερα με πολλά παράσημα στην κατηγορία των μικρών 4×4. Με το Fiat Panda να είναι, κατά την ταπεινή μας γνώμη, το πιο «σωστό» και ιδιαίτερο Fiat σε όλη τη σημερινή γκάμα της εταιρείας.

Θα λέγαμε περισσότερο κι απ΄το Fiat 500 που, παρότι χαριτωμένο, κουβαλάει πάνω του μία δεκαετία και πλέον. Τον κρύβει το χρόνο σχεδιαστικά αλλά όχι επί της ουσίας. Panda, λοιπόν. Panda vs Ignis.

Για το Suzuki Ignis έχουμε τοποθετηθεί. Είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, ικανό, απλό και ιδιαίτερο, με ρετρό σχεδιασμό και ακροβολισμένους τροχούς. Εξελίσσει αυτό που ξέρει να κάνει σωστά η Suzuki: καλά αυτοκίνητα που δεν προσποιούνται, σε άσφαλτο ή χώμα. Ή και σε μίνι αναβάσεις, όπως στο video του άρθρου.


Photo: Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Αυτές είναι οι 22 υπέροχες Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία

Ο κορωνοϊός φαίνεται δεν σταματά τις Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία απ΄τον οίκο RM Sotheby's μέσω ιντερνετικού μπινταρίσματος

Τι να γράψεις για αυτοκίνητα εν μέσω καραντίνας

Τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα πάνε πίσω, τα μπάτζετς αναθεωρούνται, ετοιμάζονται απολύσεις και ένα σωρό ωραία. Η οδήγηση εν μέσω καραντίνας

Το ηθικό δίδαγμα του Ayrton Senna. Ταπεινά

O Ayrton Senna «έφυγε» και δεν ξαναγυρνά. Αλλά αυτό που θα διαβάσεις είναι ό,τι καλυτερο μπορούμε να κάνουμε προς ανάμνησή του

Ανοίξτε τα διόδια. Τι περιμένετε, αστείοι;

Δηλαδή να 'σαι κλεισμένος στο «κουτί» επί κάποιες ώρες και να αναγκάζεσαι να έρχεσαι σ΄ επαφή με χρήματα, χέρια, κάρτες του καθένα; Και τι έγινε αν φοράς γάντια; Δεν μεταδίδεται, λένε, και στον επόμενο;

Η σύντομη ζωή του Suzuki Jimny. Τώρα και συλλεκτικό;

Τα καυσαέρια «σκοτώνουν» το Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά. Σπάνια ένα τόσο φρέσκο αυτοκίνητο να υφίσταται τόσο νωρίς την απόσυρσή του αλλά συμβαίνει

Οδηγούμε νέο VW Golf. Ωρίμανση 46 ετών

Από Αθήνα μέχρι Μέτσοβο, στο Κατώγι Αβέρωφ, μετά στα Ιωάννινα και πάλι πίσω. Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις από ένα αυτοκίνητο που μοιάζει σχεδόν «καταδικασμένο» να δείχνει το πνεύμα των καιρών στην κατηγορία C

58 διάσημα κράνη της F1 βγαίνουν προς πώληση. Να η ευκαιρία;

Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία. Πενήντα οκτώ κράνη διάσημων οδηγών της Formula 1 βγαίνουν σε δημοπρασία. Αυτές είναι οι τιμές

Δηλαδή ποιο το νόημα στο τιμόνι αλά F1;

Το τιμόνι αλά F1 είναι το νέο trend της σπορ αυτοκίνησης. Όχι ότι βγάζει νόημα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο, αλλά έτσι εχουν τα πράγματα. Παντού υπάρχει ένας αυτισμός

Τρεις ή πέντε πόρτες στο ιδανικό hot hatch;

To πεντάθυρο hot hatch αργοπεθαίνει. Αλλά σε έναν ιδανικό κόσμο κάπως έτσι θα έπρεπε να 'ναι

Γυναίκες στο τιμόνι. Τις αγαπάμε. Αλλά είναι ελάχιστες

Ο ξερόλας ελληνάρας κομπλάρει προκαταβολικά τη γυναίκα στο τιμόνι. Είναι ο ηθικός αυτουργός. Κάνει τη γυναίκα -ειδικά μέσης και πάνω ηλικίας- να αισθάνεται τόσο άβολα όσο αισθανόμαστε εμείς οι άντρες όταν η «δικιά» μας είναι στη μπουτίκ και δοκιμάζει ρούχο και μεις κοιτάμε σα μαλάκες το ντεκόρ. Χάλια