Panda vs Ignis. Η πιο αργή τετρακίνητη κόντρα ever

Ένα μικρό Fiat και ένα μικρό Suzuki, αμφότερα τετρακίνητα και ικανά, ανταγωνίζονται για το ποιο θα φτάσει πρώτο στην κορυφή ενός βουνού. Panda vs Ignis. Έχει πλάκα

Fiat Panda vs Suzuki Ignis ανεβαίνουν το λόφο

Το βρετανικό Top Gear έβαλε στο τεστ μιας λασπώδους ανάβασης δύο από τα πιο επιτυχημένα μικρά 4×4 της αγοράς. Panda vs Ignis. Στις καλές, τετρακίνητες εκδόσεις τους. Ποιο κατάφερε να αναρριχηθεί πρώτο στην κορυφή;


Στο τιμόνι του Fiat Panda η γνωστή Γερμανίδα οδηγός αγώνων και με μακρά πορεία στην πίστα του Nürburgring, Sabine Schmitz. Πάντα μέσ’ το κέφι παρά τα 50 της, πλέον, χρόνια.

Και στο Suzuki Ignis ένας δημοσιογράφος του τηλεοπτικού Top Gear. Η κόντρα ήταν ποιος από τους δύο θα καταφέρει να ανέβει στην κορυφή μέσα από μια διαδρομή με πέτρες, λασπουριά, απρόοπτα και αρκετή πλάκα.

- Διαφήμιση-

Αξιόμαχα Panda και Ignis. Αμφότερα με πολλά παράσημα στην κατηγορία των μικρών 4×4. Με το Fiat Panda να είναι, κατά την ταπεινή μας γνώμη, το πιο «σωστό» και ιδιαίτερο Fiat σε όλη τη σημερινή γκάμα της εταιρείας.

Θα λέγαμε περισσότερο κι απ΄το Fiat 500 που, παρότι χαριτωμένο, κουβαλάει πάνω του μία δεκαετία και πλέον. Τον κρύβει το χρόνο σχεδιαστικά αλλά όχι επί της ουσίας. Panda, λοιπόν. Panda vs Ignis.

Για το Suzuki Ignis έχουμε τοποθετηθεί. Είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, ικανό, απλό και ιδιαίτερο, με ρετρό σχεδιασμό και ακροβολισμένους τροχούς. Εξελίσσει αυτό που ξέρει να κάνει σωστά η Suzuki: καλά αυτοκίνητα που δεν προσποιούνται, σε άσφαλτο ή χώμα. Ή και σε μίνι αναβάσεις, όπως στο video του άρθρου.


Photo: Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Αμολύστε στους δρόμους το Ford Ranger Raptor

To pick-up που μας σόκαρε με τις δυνατότητές του όταν το πρωτοδηγήσαμε, το σκληροτράχηλο Ford Ranger Raptor, θα το βλέπετε πλέον πιο συχνά στους ελληνικούς δρόμους

«Αεροπλάνο» ξηράς. Οδηγώντας τη Mercedes-AMG GT S των 522 ίππων

Το υπεραυτοκίνητο απ΄τη Στουτγάρδη, η πανέμορφη Mercedes-AMG GT S, είναι οδηγικά τόσο εντυπωσιακό όσο δείχνει. Αυτή είναι η σύντομη εμπειρία από ένα αυτοκίνητο που ξέρει να προκαλεί χτυποκάρδια. Είτε κοιτώντας το απ΄έξω, είτε, ακόμα καλύτερα, οδηγώντας το

100 χρόνια ρότορας. Το διαφορετικό true story

Έτοιμο να στραγγίξει την πρόσφυση των θεό-φαρδιων P-Zero που πασχίζουν να το περιορίσουν, να κρατήσουν την ουρά του στην ευθεία της λογικής και του ελέγχου. Αυτό το Μazda με τρομάζει. Με τρομάζει πολύ. Στραγγίζει τα επινεφρίδιά μου

Επιτέλους, ένα αυτοκίνητο για την Αφρική (βίντεο)

Μέχρι σήμερα, το 90% των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται στην Αφρική είναι πανάκριβα για τους φτωχούς κατοίκους. Συνήθως μάλιστα δεν είναι σχεδιασμένα για τις ιδιομορφίες της πιο φτωχής ηπείρου. Μπορεί να αλλάξει κάτι;

20 χρόνια πώρωσης: Για το Mitsubishi Evo 6 Tommi Makinen

Το Tommi ήταν αυτοκίνητο μίας άλλης εποχής. Μακάρι να το 'χαμε σε μια γωνιά του γκαράζ. Ίσα-ίσα για να θυμόμαστε πώς ήταν είκοσι χρόνια πριν τα αυτοκίνητα του Πραγματικού Οδηγού

Jap Fest. Τα 15+1 καλύτερα γιαπωνέζικα

Jap Fest. Υπέροχα ιαπωνικά αυτοκίνητα. μερικά JDM (αρκτικόλεξο που σημαίνει Japan Domestic Market και αναφέρεται σε όσα προορίζονται αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά) και πολλά άλλα αγαπημένα του πραγματικού οδηγού

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

Συμβαίνει τώρα. Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. κινδυνεύουν να σταματήσουν να παράγονται. Πώς θα αντιμετωπιστούν οι νέες ευρωπαϊκές απαιτήσεις για τα καυσαέρια; Ναι,υπάρχει πρόβλημα