Panda vs Ignis. Η πιο αργή τετρακίνητη κόντρα ever

Ένα μικρό Fiat και ένα μικρό Suzuki, αμφότερα τετρακίνητα και ικανά, ανταγωνίζονται για το ποιο θα φτάσει πρώτο στην κορυφή ενός βουνού. Panda vs Ignis. Έχει πλάκα

Fiat Panda vs Suzuki Ignis ανεβαίνουν το λόφο

Το βρετανικό Top Gear έβαλε στο τεστ μιας λασπώδους ανάβασης δύο από τα πιο επιτυχημένα μικρά 4×4 της αγοράς. Panda vs Ignis. Στις καλές, τετρακίνητες εκδόσεις τους. Ποιο κατάφερε να αναρριχηθεί πρώτο στην κορυφή;


Στο τιμόνι του Fiat Panda η γνωστή Γερμανίδα οδηγός αγώνων και με μακρά πορεία στην πίστα του Nürburgring, Sabine Schmitz. Πάντα μέσ’ το κέφι παρά τα 50 της, πλέον, χρόνια.

Και στο Suzuki Ignis ένας δημοσιογράφος του τηλεοπτικού Top Gear. Η κόντρα ήταν ποιος από τους δύο θα καταφέρει να ανέβει στην κορυφή μέσα από μια διαδρομή με πέτρες, λασπουριά, απρόοπτα και αρκετή πλάκα.

Αξιόμαχα Panda και Ignis. Αμφότερα με πολλά παράσημα στην κατηγορία των μικρών 4×4. Με το Fiat Panda να είναι, κατά την ταπεινή μας γνώμη, το πιο «σωστό» και ιδιαίτερο Fiat σε όλη τη σημερινή γκάμα της εταιρείας.

Θα λέγαμε περισσότερο κι απ΄το Fiat 500 που, παρότι χαριτωμένο, κουβαλάει πάνω του μία δεκαετία και πλέον. Τον κρύβει το χρόνο σχεδιαστικά αλλά όχι επί της ουσίας. Panda, λοιπόν. Panda vs Ignis.

Για το Suzuki Ignis έχουμε τοποθετηθεί. Είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, ικανό, απλό και ιδιαίτερο, με ρετρό σχεδιασμό και ακροβολισμένους τροχούς. Εξελίσσει αυτό που ξέρει να κάνει σωστά η Suzuki: καλά αυτοκίνητα που δεν προσποιούνται, σε άσφαλτο ή χώμα. Ή και σε μίνι αναβάσεις, όπως στο video του άρθρου.


Photo: Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Top 10. Τα σημαντικότερα βρετανικά αυτοκίνητα

British and proud. Τα δέκα εμβληματικότερα βρετανικά αυτοκίνητα. Συν ένα τρελό και περίεργο

Τίτλοι τέλους για το BMW i8. Γιατί;

Το i8, το πρώτο υβριδικό plug-in στην ιστορία της BMW, έδειχνε σαν να ζούσε στο δικό του διαστημικό σύμπαν

Έχω Ροτβάιλερ. Επιτρέπεται να πω;

Ένα κυριαρχικό Ροτβάιλερ στα χέρια άπειρου ιδιοκτήτη είναι σαν Φεραρικό στο βρεγμένο με απενεργοποιημένα ηλεκτρονικά. Πρέπει να ξέρεις με τι έχεις να κάνεις. Και, πίστεψέ με, δεν φταίει ο σκύλος. Όπως δεν φταίει και το supercar

100 Χρόνια Bentley. Ένα μαγικό event στη βρετανική εξοχή

Ένας Αιώνας Μοναδικότητας. Για Τα 100 Χρόνια Bentley. Ήμασταν Εκεί

Τα σχολεία άνοιξαν. Δώσε τη σωστή εκκίνηση για ασφάλεια στο δρόμο

Tι πρέπει να θυμάσαι κάθε φορά που συναντάς σχολείο ή σχολικό; Η ασφάλεια στο δρόμο είναι το ζητούμενο. Είτε έχεις παιδί είτε δεν έχεις

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία