Δηλαδή πόσο νόημα έχει να βάζεις ένα υπεραυτοκίνητο των $3 εκατομμυρίων πάνω σε ένα γιοτ των $25 εκατομμυρίων; Ίσως όσο χρειάζεται για να θες ντε και σώνει τα «φώτα» επάνω σου με αφορμή την πιο χλιδάτη στάση στο ημερολόγιο της F1. Ένας αναγνώστης παρακολούθησε τον αγώνα στο Μονακό αλλά έχει τις αντιρρήσεις του για το έτερον υπερθέαμα
Το περασμένο σαββατοκύριακο το πανάκριβο γιοτ ”Seven Sins” μήκους 52 μέτρων που βλέπετε ήταν η εξέδρα προβολής ενός Bugatti Chiron. Και ένας πλούσιος influencer πίσω από τη «βιτρίνα»
Άλλο ένα Grand Prix του Μονακό πέρασε στην ιστορία. Από τη μία, η νίκη του Λεκλέρκ που όντως εδώ οι Μονεγάσκοι το ήθελαν όσο τίποτα άλλο. Βλέπετε, δεν είχε νικήσει οδηγός γέννημα θρέμμα του Μονακό εδώ και 70 χρόνια, αν εξαιρεθούν επιτυχίες στις αρχές της δεκαετίας του ’30. Συνεπώς δικαίως να πανηγυρίσουν άπαντες tifosi και τοπικοί
Το περασμένο σββατοκύριακο στο Μονακό ήταν του «Αγίου Λεκλέρκ»
Από την άλλη, η δημοσιότητα μοιράστηκε με τις εικόνες ενός Bugatti επάνω στο κατάστρωμα ενός γιοτ. Η ιδέα ανήκε στον Tομ Κλάρεν, influencer και παραγωγό ταινιών, ο οποίος, όπως γράφεται, δημιουργεί το δικό του trend: Πώς να ανεβάζεις πανάκριβα αυτοκίνητα επάνω σε ακόμα πιο ακριβά γιοτ και να κάνεις όσο μεγαλύτερο ντόρο
Προφανώς το εγχείρημα έχει επαναληφθεί με επιτυχία στο παρελθόν.
Συγκεκριμένα πέρυσι με ένα Ferrari F40 στο κατάστρωμα ενός πολυτελούς γιοτ, με αφορμή τα 80 χρόνια αγώνων Grand Prix στο Μονακό.
Ο influencer αυτήν τη φορά συνεργάστηκε με τις Libertex και Boutsen Classic Cars ενώ είχε συμφωνηθεί και η προβολή του εγχειρήματος από το γνωστό κουτσομπολίστικο περιοδικό Hello Monaco.
It’s all about marketing
Ποιο το νόημα για όλο αυτό;
Ένα υπεραυτοκίνητο επάνω σε ένα γιοτ προκαλεί μόνο μερικά ενσταντανέ στο Instagram, την αυτοπροβολή, ίσως και ένα ξέφρενο πάρτι επάνω στο κατάστρωμα. Προσθέστε και το μαρκετινίστικο εργαλείο για να διαδώσεις τις βλέψεις σου ως παραγωγός ταινιών.
Τις εντυπώσεις συμμερίστηκαν ωραίες κυρίες, γνωστοί Dj και σε πρώτο πλάνο το εντυπωσιακό Bugatti, ατάραχο να αγναντεύει την Κυανή Ακτή.
Ίσως αν είχε στόμα, να φώναζε «Πάρτε με από ‘δώ, δε θέλω άλλη ματαιοδοξία».
Photo: Tom Claeren / Instagram
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.