Ο σκηνοθέτης του Skai είναι petrolhead

Post date:

Author:

Category:

Skai

Πίσω απ’ τις κάμερες, στο control room, συντονίζει μερικές από τις πιο γνωστές παραγωγές του Skai. Και πίσω απ’ το τιμόνι ενός MX-5 χαμογελά.

Σερφάρντας στον ίντερνετ, είχαμε δει ένα όμορφο video που είχατε γυρίσει εσείς στο πρώτο Jap Fest που ‘χε γίνει στην Ελλάδα. Υπάρχουν κάποια trens όσον αφορά τα αυτοκινητικά viral σήμερα;

Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι ”δοκιμασμένοι” τρόποι και εφέ που αρέσουν πολύ και αρκετοί τα χρησιμοποιούν. Από ‘κει και πέρα όμως σε κάθε video -μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία- αυτό που μετράει περισσότερο είναι το πάντρεμα εικόνας και ήχου και το πώς ακριβώς θα επιτευχθεί. Άλλωστε, απ’ αυτό εξαρτάται και το συναίσθημα που θα ”βγει” όταν πατηθεί το ”Play”.

Είτε λοιπόν κάνεις ”timelapse” είτε ”slowmo”, είτε ”πειράξεις” τα χρώματα, είτε δουλέψεις με ευρυγώνιο ή τηλεφακό, αν το τελικό δεν βγαίνει απ’ την ψυχή σου κάτι θα του λείπει. Αυτό έχει να κάνει με το πως έχεις φανταστεί και θες το τελικό αποτέλεσμα. 

Ποιες είναι οι επιρροές σας;

Ο,τιδήποτε μιλά στην ψυχή μου, είτε μικρό είτε πιο μεγάλο, ο,τιδήποτε μου κεντρίσει το ενδιαφέρον μπορεί να γίνει το ξεκίνημα μιας ιδέας για μια δημιουργία. Απ’ τις καθημερινές εικόνες και ερεθίσματα που ο καθένας έχει στη ζωή του μέχρι κάτι μεγάλο που μπορεί να προκύψει.

Mazda MX5 Nurburgring

Αθήνα καλεί Nüerburgring. Ο Βασίλης Μητρόπουλος όταν δεν βρίσκεται πίσω από τις κάμερες απολαμβάνει το joy stick του MX-5. Οι ”κονσόλες” είναι το στοιχείο του

Πώς βλέπετε την εξέλιξη του ίντερνετ όσον αφορά την προώθηση σε σχέση με τα παραδοσιακά media;

Όπως την κλασική 90άρα κασσέτα σε σχέση με το dvd και το hard drive. Όπως το γαϊδούρι ως μέσο μεταφοράς σε σχέση με τα οχήματα μεγάλης ταχύτητας. Όλα αυτά και άλλα πολλά είναι τεχνολογίες που εξυπηρετούν ανάγκες συγκεκριμένες και όποιοι μάθουν να τις χρησιμοποιούν καλύτερα θα μπορούν να μετακινούνται ταχύτερα και περισσότερο.

Έτσι και το ίντερνετ. Είναι ένα Μέσο η διάθεση του οποίου γίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο, οπότε και η είδηση χωρίς σύνορα, μεταδίδεται αστραπιαία σε σχέση με τα παραδοσιακά Μέσα.

Τι οδηγείτε;

Ένα Mazda MX-5 NC.

Τι θα θέλατε να οδηγείτε;

Ένα Mazda MX-5 NC με turbo….

Τι δεν θα οδηγούσατε ποτέ;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι. Άλλωστε, η διαδρομή και η παρέα κάνει την οδήγηση ξεχωριστή ανάμνηση. Άντε και λίγο το αυτοκίνητο… (lol).

Ποιο είναι ένα μάθημα (οδηγικό, της ζωής, whatev) που δεν θα ξεχάσετε ποτέ;

Πως επειδή ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω (τουλάχιστον, προς το παρόν) θα πρέπει να προβάλλουμε τις οδηγικές ”ανικανότητές” μας μόνο σε κλειστά ελεγχόμενα κομμάτια, όπως πίστες. Το ”ανικανότητες” το λέω γιατί, καθώς κι εγώ στάθηκα τυχερός από οδηγικές καταστάσεις / εμπειρίες, νιώθω μεγάλη θλίψη όταν νέα παιδιά υποχρεώνονται να ζήσουν ”διαφορετικά” ή και καθόλου τη ζωή τους. Επειδή ήθελαν να είναι πιο ”γρήγοροι”; Επειδή θύμωσαν ή δεν άφησαν τον εγωϊσμό τους στην άκρη; Κάτι στο τέλος έγινε λάθος και ξαφνικά κάποια πράγματα άλλαξαν. Δεν αξίζει. Πραγματικά…

Ποια είναι η ευχή σας για τη νέα χρονιά;

Να δουλεύαμε όλοι μας λίιιιιγο περισσότερο στο μυαλό μας την έννοια του σεβασμού προς τους συνανθρώπους μας, κάτι που θεωρώ πως λείπει απ’ τη ζωή μας αλλά γίνεται αισθητό σ’ όλα τα κομμάτια της καθημερινότητας. Καλή χρονιά με υγεία πάνω απ’ όλα.

Photo: B. Μητρόπουλος

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει