Πώς έκανα την παρανομία με τη BMW M6

Post date:

Author:

Category:

Μία BMW M6, μία κυρία, μία μινιατούρα και ένα απρόσμενο ραντεβού σε ένα ξενοδοχείο. Ένας αναγνώστης διηγείται γιατί ήταν ένοχος. Κύριε πρόεδρε, το ομολογεί το παιδί

BMW M6 red

True story με την Ε63 στην Κρήτη


Εκείνο το καλοκαίρι είχα κάνει αίτηση σε ένα 5-άστερο ξενοδοχείο, σε ένα πασίγνωστο θέρετρο της Κρήτης

Όταν χτύπησε το τηλέφωνο για πρόσληψη, η μόνη θέση που εκκρεμούσε ήταν αχθοφόρος. Ναι, αχθοφόρος για βαλίτσες. Μαζί με παρκάρισμα των αυτοκίνητα των πελατών.

- Διαφήμιση-

Ε, λόγω του δεύτερου είπα αμέσως «ναι»

Μη φανταστείτε όμως ότι στο συγκεκριμένο ξενοδοχειακό συγκρότημα κυκλοφορούσαν νοικιάρικα Matiz και τα συνναφή.

Οι πελάτες ήταν κύριως ηλικιωμένα ζευγάρια με αφεντάδικες E-Class. Άντε και κανένα Grand Cherokee. Η θέση απαιτούσε χαμόγελο και φουλ ευγένεια.

Όμως δεν θα ξεχάσω εκείνη τη μπορντό BMW M6. Ο ιδιοκτήτης της, ένας εύπορος επιχειρηματίας, ήθελε εκείνο το δεκαπενταύγουστο να αράξει.

Η δε σύντροφός του ήταν έξω για βόλτες και σουβενίρ από την αγορά της Παλιάς Πόλης. Φυσικά στις βόλτες της χρησιμοποίουσε τη Μ6.

Εκείνο το βράδυ μόλις έχει γυρίσει, γύρω στις 11. Η Μ6 μου «χαμογέλασε». Η κυρία, θυμάμαι, μού ‘χε δώσει φιλοδώρημα για το παρκάρισμα.

Ούλτρα διακριτικά ανοίχτηκε μια κουβέντα για το όχημα. Ήταν και η ίδια ήταν λάτρης των αυτοκινήτων.


Verde HyKers Ferrari 812 Superfast

Πού πας, αγόρι μου; Παρκαδόρος είσαι

Ήταν τέτοια η επιθυμία μου να την οδηγήσω, πιτσιρικάς ακόμη, που έψαχνα να βρω τρόπο.

Κανονικά, ως γνωστόν, υπάρχει πολιτική των ξενοδοχείων για τις αποστάσεις που οφείλει να κρατά το προσωπικό από τους πελάτες.

Ρίσκαρα τη θέση. Το σκέφτηκα. Και αποφάσισα να τζογάρω. «Θα θέλατε μήπως να σας προτείνω κάποιες ωραίες, όχι και τόσο γνωστές διαδρομές στην Κρήτη;» Η απάντησή της με εξέπληξε. «Ναι, και γιατί όχι να οδηγήσετε εσείς», απάντησε. Είναι εκείνα τα κρίσιμα δευτερόλεπτα που νιώθεις σα να πρέπει να απαντήσεις στην ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Και απάντησα καταφατικά



Το επόμενο, λοιπόν, πρωινό βρέθηκα στη θέση του οδηγού

Μαγικό. Η BMW M6 της εποχής μπορεί να μην ήταν το πιο όμορφο κουπέ της κατηγορίας, είχε όμως ένα συγκλονιστικό V10 κάτω απ΄το καπό και όλη τη φιλοσοφία του M Division.

Ρυθμίζω το SMG σε επιθετικό πρόγραμμα, αλλαγές με κλωτσιές απ΄το ωμό κιβώτιο, το μοτέρ να ανεβάζει θεϊκά ψηλά. Η κυρία στη θέση της συνοδηγού ήρεμη.

Ήταν αυτή που μου έδωσε την ευκαιρία να πάρω μια ιδέα του πώς ένα αυτοκίνητο δύο τόνων μπορεί να καταπίνει τις καμπές.

Σε κάποιες κρητικές ευθείες εύκολα διακοσάριζες. Με έναν αφρώδη τρόπο και υπέροχη ανάρτηση. Σα να βρισκόσουν σε αεροπλάνο.

Έτσι δεν ξεκίνησε και η BMW; Φτιάχνοντας κινητήρες αεροσκαφών. Εξ ου και η προπέλα στο μπλε-άσπρο σήμα.

Πρέπει να φαινόμουν ότι είχα πάθει την πλάκα της ζωής μου. Έτσι εξηγείται ότι, μετά από κάνα δυό μέρες, η κυρία μού έγνεψε από τη M6, σήκωσε τον «τεμπέλη» και μου χάρισε μια μινιατούρα της BMW M6 σε μπορντό χρώμα – όπως ακριβώς ήταν και το αυτοκίνητο. Αυτή που βλέπετε στη φωτό παρακάτω

Την έχω ακόμη για να μου θυμίζει την άγουρη εμπειρία. Ήταν η σημαντικότερη μέρα του καλοκαιριού. Μαζί και η δική μου παρανομία. Το ομολογώ


Alfa Romeo MiTo details

Photo: Flickr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει