Αν γκουγκλάρεις σήμερα τη φράση «Πώς να βγάλεις χρήματα», θα σου βγάλει 374.000 αποτελέσματα. Στο 4Drivers είχαμε κάνει το πείραμα για έναν επιπλέον τρόπο
Στις αγγελίες κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα που ή έχουν κατατεθεί εδώ και χρόνια οι πινακίδες Ή που διατίθενται μόνο ως ανταλλακτικά. Όπως η εικονιζόμενη Lancia Delta. Ή μία παλιά BMW. Ή κάτι που περιγράφουμε παρακάτω. Πώς να βγάλεις χρήματα; Το προσπαθήσαμε ως πείραμα
Συγκεκριμένα, βρήκαμε μία BMW E21. Ξέρετε, την «αρχαία». Είχε μεταβιβαστεί στο σημερινό της ιδιοκτήτη μόνο με μία δήλωση από τον προηγούμενο – το κοινώς λεγόμενο «χωρίς χαρτιά». Ε, δοκιμάσαμε να βρούμε πώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί οικονομικά
Βάλαμε στο mobile.de (η πιο γνωστή ιστοσελίδα αγγελιών αυτοκινήτου σε ευρωπαϊκό περιβάλλον) μία αγγελία. Διευκρινίζοντας πως το αυτοκίνητο βρισκόταν στην Ελλάδα.
Το ενδιαφέρον υπήρξε μεγάλο. Όπως και η διαφορά τιμής. Ενδεικτικά, η συγκεκριμένη BMW E21 είχε τιμή πώλησης στην Ελλάδα €1,200 και η αγγελία που βάλαμε στη Γερμανία ήταν €5,500.
Τι θα πρέπει να ξέρεις
Χρειάστηκε να γίνει δήλωση οριστικής εξαγωγής του αυτοκινήτου.
Καλό είναι επίσης ο κινητήρας να είναι μέσα στις εργοστασιακές επιλογές του κατασκευαστή για να μην υπάρξουν επιπλοκές κατά τη διαδικασία της εξαγωγής.
Θα πρέπει, φυσικά, να υπολογίσετε το κόστος μεταφοράς καθώς τα περισσότερα τέτοιου τύπου αυτοκίνητα ούτε καν κινούνται.
Είναι η διαδικασία της «μετακόμισης», είτε οδικώς είτε από το λιμάνι, για παράδειγμα, της Πάτρας όπου θα το περιμένει συνεργάτης σας.
Επίσης, θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος ασφάλισης (η λεγόμενη πράσινη κάρτα) και βέβαια ένας άνθρωπος εμπιστοσύνης στο εξωτερικό για να λειτουργήσει ως ενδιάμεσος ή και κύριος συναλλασσόμενος. Είναι ο σημαντικότερος συνδετικός κρίκος.
Τέλος, θα πρέπει να έχετε υπόψιν πως το ενδιαφέρον στο εξωτερικό υπάρχει συνήθως για αυτοκίνητα που έχουν να πουν «κάτι» στην αυτοκίνηση.
Δεν σημαίνει, δηλαδή, πως ό,τι είναι παλιό και καταδικασμένο εδώ το περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες έξω.
Μία BMW 2002; Μια ιδιαίτερη Lancia; Κάτι σε κλασική Mercedes; Ένα παλιό Scirocco; Γενικά, να υπάρχει αυτό που λέμε «χαρακτήρας» στο όχημα.
Όχι κάτι απρόσωπο και διαδικαστικό. Κάτι που κάποτε άρεσε πολύ. Έστω κι αν πλέον είναι χρέπι.
Απ’ το να το τρώει ο πανδαμάτωρ χρόνος, ας το χαρεί ο επόμενος. Και αν βγεί και ένα καλό μεροκάματο, δεν είναι κακό.
Photo: 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.