Το Lotus Elise 111S, στο κίτρινό του, μπορεί και σε «κροκί», σε συνάντηση με το άλλο, το λευκό, το «ένοχο»
Ωραία μέρα, δύο roadsters, κοινή προσέγγιση. Έστω, με αρκετά χρόνια να μεσολαβούν μεταξύ τους. Η φιλοσοφία είναι κοινή:Light is right, όπως έλεγε και ο μεγάλος Τσάπμαν
Επτακόσια εβδομήντα περίπου κιλά. Να τ’ αφήσω; Πούπουλο το Εlise 111S
Είδος εν ανεπαρκεία ανάμεσα στα μενίρ της σύγχρονης αυτοκίνησης.
Το συγκεκριμένο, με την ένδειξη “111S”, αποτελεί, για αρκετούς Βρετανούς του ειδικού Τύπου, την καλύτερη έκδοση δρόμου για την πρώτη γενιά αυτού του roadster που θεμελίωσε μία κατηγορία από μόνο του.
Το Elise 111S είναι μικρό, χαμηλό, φαρδύ, με τα μετατρόχια εξακοντισμένα στις τέσσερις άκρες του αμαξώματος και ασύμμετρους τροχούς (15 ίντσες μπροστά και 16 πίσω).
Το χαζεύεις εν κινήσει από τον εσωτερικό σου καθρέφτη, πας μια γρήγορη βόλτα με απλωτές γραμμές σε γνωστή διαδρομή, μιλάς με γνώστη που επικοινωνείς με την ίδια γλώσσα – είτε για κουλτούρα αυτοκινήτου είτε για ανθρωπότυπους και αξιακούς κώδικες. Νομίζω πως το τελευταίο είναι και το σημαντικότερο
Bασίλη Κόπελα, ευχαριστώ για την παρέα. Εις το επανιδείν.
Photo: 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.