Οι σκηνές με τις αλλεπάληλες εξόδους στο Νορντσλάιφε δίνουν και παίρνουν. Και προ ολίγου ανέβηκε το βίντεο με τα πραγματικά βαριά περιστατικά. Και χωρίς καν να υπολογίζεται το έξτρα κόστος για τις κατεστραμμένες μπαριέρες

Μία BMW M3 (E92) στο δρόμο της επιστροφής με τη βοήθεια γερανού. Και, φαντάσου, αυτό εδώ δεν είναι και κάτι σοβαρό
Δικαίως ο Τζάκι Στιούαρτ είχε χαρακτηρίσει την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ ως «Πράσινη Κόλαση». Το πράσινο είναι το ντεκόρ καθότι η βλάστηση δίπλα απ΄την κλασική διαδρομή οργιάζει
Εξίσου όμως γενναιόδωρες είναι και οι κολασμένες ζημιές που συμβαίνουν επί τακτικής βάσης, κυρίως από τους οδηγούς-ιδιώτες που πειραματίζονται με τα όριά τους στις «τουριστικές» μέρες όπου μπαίνουν όλοι αδιακρίτως.
Τα βαριά περιστατικά «πονάνε» στο σχετικό βίντεο. Και, ευτυχώς, εννοούνται αποκλειστικά και μόνο υλικές ζημίες.
Μεταξύ των αυτοκινήτων που εμφανίζονται στα όρια της ολικής απώλειας περιλαμβάνεται ένα Koenigsegg One:1, το οποίο συγκαταλεγόταν στα ακριβότερα αυτοκίνητα παραγωγής, μία βαριά τραυματισμένη Cayman GT4 και διάφορα άλλα που κατέληξαν βάναυσα στις μπαριέρες
Πόσο πάει η μπαριέρα;
Με ένα πρόχειρο υπολογισμό, το βρετανικό Car Throttle είχε εκτιμήσει το κόστος με το οποίο χρεώνονται οι οδηγοί στα €3,000 για μία μεσαία έως βαριά καταστροφή τους.
Για την ακρίβεια, το «μαλλί» πηγαίνει στα €60,69 ανά μέτρο.
Και, σημειωτέον, το παραπάνω ποσόν δεν περιλαμβάνει καν το κόστος μεταφοράς του αγαπημένου σου, πρώην αρτιμελούς αυτοκινήτου, με το γερανό εκτός πίστας.
Δείτε και το δεύτερο σχετικό βίντεο με το πόσο κοστίζει το ατύχημα στο Νορντσλάιφε.

Photo: YouTube
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.