Ψάχνοντας σήμερα στις αγγελίες για hot hatch

Post date:

Author:

Category:

Ένας αναγνώστης και τακτικός αρθρογράφος στο 4Drivers, ο Β. Μαραγκός, έχει εξελιχθεί σε γκουρού των αγγελιών. Πού τον βρίσκεις, πού τον χάνεις, όλο εκεί. Μέχρι και «εξελόφυλλα» φτιάχνει για σύγκριση αγγελιών που τον ενδιαφέρουν. Αυτή τη φορά έχει βάλει στο «μάτι» τα hot hatch

Renault Clio Williams hot hatch

Αναζητώντας το επόμενο καλομεταχερισμένο hot hatch στα «χωράφια» των αγγελιών


Εκατόν τριάντα δύο χιλιάδες εξακόσια δέκα. Tην ώρα που πληκτρολογώ, τόσα είναι τα αυτοκίνητα που έχεις να επιλέξεις στη γνωστή σελίδα που βγάζουμε τα μάτια μας και κάποιοι εξ ημών χτίζουμε τα αυτοκινητικά όνειρά μας

Πριν λίγα χρόνια θυμάμαι τα διαθέσιμα αυτοκίνητα με το ζόρι να έφταναν τα 90.000.

Όχι, δεν αναπτύχθηκε ανάλογα και η ζήτηση. Απλώς, με τη μεγάλη αύξηση των  τιμών, δόθηκε η ευκαιρία σε όποιον ασχολείται με τον κλάδο του αυτοκινήτου να εισάγει επιτρέποντας ένα καλό κέρδος.

Πλέον, εκτός των εμπόρων, βλέπουμε ιδιώτες, συνεργεία, καταστήματα με αξεσουάρ αυτοκινήτων και δεν ξέρω τι άλλο να πουλάνε και εισαγόμενα αυτοκίνητα.

Ακόμα όμως και με τη ζήτηση να έχει μειωθεί, οι πωλητές, στη μεγάλη πλειοψηφία τους, ψάχνουν τον «καμένο» (για να το πω κομψά) αγοραστή. Ιδίως σε ό,τι έχει να κάνει με κάποια πολυπόθητα εστιασμένα στην οδήγηση hot hatch 

Συνήθως, μάλιστα, οι «απαιτήσεις» τους συνοδεύονται από το κλασικό «μόνο για γνώστες» ή «μόνο σοβαρές προτάσεις».

Τi κι αν πουλάει αυτοκίνητο πενταετίας παραπάνω από ό,τι το πήρε; Τι κι αν μ’ αυτά τα χρήματα αγοράζεις καλύτερη κατηγορία, Τα €25.000 έως €30.000 έχουν γίνει φραγκοδίφραγκα. 

Ναι, θα μπορούσε να είναι ένα ξεχωριστό κείμενο με τα μαργαριτάρια των αγγελιών.

Η πρόσφατη διαπίστωση

Eδώ και πολλούς μήνες τα αυτοκίνητα δεν πωλούνται. Μένουν «μέσα». Τα ίδια και τα ίδια

Οι τιμές παραμένουν υψηλές για την αγοραστική δύναμη του Έλληνα που, μέρα με τη μέρα, αποδεδειγμένα μειώνεται.

Εκτός βέβαια, αν ο πωλητής το δίνει αε τιμή που είναι τίμια και για τον αγοραστή.


Παπαγάλος Β. Μαραγκός

Μερικά παραδείγματα

Να, πριν λίγους μήνες «ανέβηκε» ένα Hyundai i30N στα €23.000.

Πάνω στην εβδομάδα «έφυγε». Η τιμή ήταν ευκαιρία. 

Επίσης, παρατηρώ για καιρό τα Ford Fiesta ST (Mk8). Παρόλο που θεωρείται μια καλή προσέγγιση για να κυνηγάς τα βουνά με γήινα κόστη και κάποια προς πώληση ακόμη σε εγγύηση, βλέπω πως ό,τι είναι πάνω από €20.000 δύσκολα «φεύγει»

Ακόμα κι όταν είδα κάποιο facelift, διετίας, με λίγα χιλιόμετρα που ήταν στα €23.000 (ίσως η πιο vfm επιλογή, «έφυγε» μετά από πολύ καιρό.

Αν θες να διαθέσεις πέριξ των €25.000€, δεν είναι και αμέτρητες οι επιλογές.

Πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα για κάποιο Hyundai i30N (εννοείται πριν το facelift) ή ένα Seat Leon Cupra, ένα Golf GTi Performance (Mk7 με το μπλοκέ διαφορικό) που κινούνται σ’ αυτά τα επίπεδα προϋπολογισμού.

Επίσης υπάρχουν δίλιτρα Mini Cooper JCW και Volkswagen Polo GTi για όσους προσανατολίζονται σ’ αυτή την κατεύθυνση .

Αυτήν τη στιγμή που πληκτρολογώ δεν βλέπω Renault Megane RS (Mk3) στις αγγελίες. Αν όμως προκύψει, είναι μια πολύ καλή περίπτωση αν πρόκειται για σωστό αυτοκίνητο από χιλιόμετρα και συντήρηση.

Όπως επίσης δεν υπάρχει το αρκετά «πολεμικό» Peugeot 208, διά χειρός Peugeot Sport, με το μπλοκέ, τα καλά φρένα και τα ωραία καθίσματα. Δεν αναφέρω καθόλου τα Hyundai i20N. Σόρι, αλλά στα €30.000 προτιμώ κάτι άλλο


Renault Megane 1.5 dCI

Ανεβαίνοντας κατηγορία

Αν «ανέβεις» πάνω από τα €30.000 για κάποιο εστιασμένο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο άνω των 200 ίππων, έως 7 ετών και κάτω από 80.000 χιλιόμετρα στο οδόμετερο, αυξάνονται οι επιλογές.

Ενδεχομένως να έχεις και πρόσβαση σε κάποιο τετρακίνητο ή πισωκίνητο. 

Όπως και να ‘χει, πιστεύω η αγορά ήδη «μαζεύει» τις τιμές.

Συμπέρασμα

Προβείτε σε ολοκληρωμένο έλεγχο, «σκανάρετε» προσεκτικά όλα τα χαρτιά και κάνετε έναν ενδελεχή έλεγχο στο αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλοί επιτήδειοι εκεί έξω. 

Πολλές φορές η προσδοκία μάς εμποδίζει να δούμε την πραγματικότητα. Έτσι, αν έχουμε απέναντι μας το αντικείμενο του πόθου μας, μπορεί να πούμε «δε πειράζει που δεν έχει βιβλίο σέρβις». Όμως είναι βέβαιο ότι όταν περάσει η περίοδος μέλιτος, θα το μετανιώσετε

Κι αφού τελικά πάρετε αυτό που θέλετε, να δω πόσο καιρό θα μείνετε «εκτός» car.gr

Πάρτε το απόφαση. Δεν υπάρχει θεραπεία.

Photo: Konstantinos Sfitis / Media Press / Θ. Ηλιόπουλος / Β. Μαραγκός / 4Drivers


Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει