Τρίπολη-Γλυφάδα κάθε μέρα με Saab

Post date:

Author:

Category:

saab 9-3

 Δεν είναι με το ΚΤΕΛ, αλλά με ένα Saab 9-3. Το πιστεύετε, δεν το πιστεύετε, μια εκπαιδευτικός κάνει το πήγαινε – έλα κάθε μέρα. Και ”δουλεύει” για το αυτοκίνητο

Τι μπορεί να δώσει η λειτουργία του Νight Panel στο Saab 9-3 1.8i  σε μια οδηγό που σχεδόν αξημέρωτα και σε καθημερινή βάση εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Γλυφάδα -Τρίπολη μετ΄επιστροφής;

- Διαφήμιση-

Κατ΄αρχήν, απλώς, την ψευδαίσθηση ότι έχει ξημερώσει. Mειώνει το κοντράστ που προκαλεί ο φωτισμός της κονσόλας με τα πρώτα βήματα μιας καινούριας μέρας, βλέποντας στο εσωτερικό να φωτίζονται τα άκρως απαραίτητα.

Η οδηγός του έμαθε επίσης να υπολογίζει τις αλλαγές των εποχών από την αντοχή της νύχτας κατά τη διαδρομή και από το σημείο του δρόμου όπου το φως της ημέρας θα λυγίσει το σκοτάδι

Είναι ακριβώς εκείνο το αχαρτογράφητο σημείο όπου ο γητευτής ύπνος αγωνίζεται να αλώσει τα αντανακλαστικά της και να απαιτήσει το χαμένο του χρόνο.

Πρώτο δρομολόγιο της ημέρας με προορισμό την Τρίπολη, αναχώρηση 5:45 από Γλυφάδα με ένα Saab. Δεύτερο δρομολόγιο αναχώρηση 5:50 από Κηφισό με ένα Μercedes Benz 0350 Tourismo (2003) ή Volvo “Italia” (2001).

Στο πρώτο, οδηγός η εκπαιδευτικός με τερματισμό ένα δημοτικό σχολείο στην πόλη. Στο δεύτερο, άγνωστος οδηγός του ΚΤΕΛ Αρκαδίας. Και οι δυο γνωρίζουν καλά το προσωπικό των διοδίων. Και τα δύο οχήματα ακολουθούν αβασάνιστα τη διαδρομή. Διαφορετικό μεροκάματο με τη μέρα τους να κινείται σχεδόν παράλληλα. 

Xιλιόμετρα 330 ημερησίως και η οδηγός-εκπαιδευτικός διασχίζει το τοπίο και αναζητά αυτό που θα διαρρήξει την αβάσταχτη ελαφρότητα του ίδιου που την απειλεί σε καθημερινή βάση  ή αυτό που θα προσδώσει στην οδήγηση τη χαμένη απόλαυση

Τώρα ξέρει να αποκωδικοποιεί τα μυστικά του αυτοκινήτου. Σε ποια ταχύτητα θα της χαρίσει περισσότερο καύσιμο, σε ποιο σημείο θα σηκώσει το δεξί πόδι από το πεντάλ για να κατεβάσει την κατανάλωση, πώς θα μειώσει την άσκοπη χρήση του φρένου, πού θα καθίσει ο δείκτης του στροφόμετρου για να της δώσει τη μέγιστη ροπή (κάπου στα χαμηλά).

Το όχημα-εργαλείο διανύει 6,600 χλμ σε μηνιαία βάση, 430 λίτρα βενζίνης περίπου, με αντίτιμο κάποια €700 το μήνα. Οι συστάσεις του κατασκευαστή υπαγορεύουν σέρβις και αλλαγή λαδιών, ανά 2 χρόνια ή 20.000 χλμ. Πάλι καλά! Κάθε τρεις μήνες καινούριο λιπαντικό. Κανείς άλλος και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να δικαιώσει τη ρήση «Δουλεύω για τ΄αυτοκίνητο» όπως αυτή.

Υπολογίζοντας και τα διόδια, στην τσέπη απομένουν €110 από το μισθό της με την προϋπόθεση να απολαμβάνει φιλική τιμή στην αλλαγή λαδιών. Όχι, δεν γίνεται το πρωινό και μεσημεριανό δρομολόγιο για χόμπι, όλα για να κρατήσει τη ”θέση” στο σχολείο γίνονται

 Όταν η Saab ξαναγίνει κανονική εταιρεία, ας την έχει υπόψιν για ένα διαφορετικό διαφημιστικό trailer.

Photo: Saab

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει