Το τριήμερο 15-16-17 Μαρτίου η cuore (καρδιά) όσων αγαπούν τις Alfa Romeo (alfisti) χτυπούσε στις Σέρρες, στο 12ο ετήσιο διεθνές track day. Ήμασταν εκεί, είδαμε, ζήσαμε, φωτογραφίσαμε
Αι ειδοί του Μαρτίου, το μέσον δηλαδή του μήνα Μάρτη, για τον Γάιο Ιούλιο Καίσαρα σήμανε και το τέλος του, μιας και δολοφονήθηκε στις 15 του μήνα.
Σε αντίθεση με τον Ρωμαίο αυτοκράτορα, για τους Έλληνες «λατίνους» alfisti, εδώ και 12 χρόνια, αι ειδοί του Μαρτίου σηματοδοτούν τη συγκέντρωση που περιμένουν εναγωνίως όλο το χρόνο. Ανάμεσά τους κι εγώ. Υπάρχει ο “Alfa Virus”, πώς να το κάνουμε;
- Διάβασέ το: Αρρώστια με ALFA κεφαλαίο
Το ραντεβού καθιερωμένο, λοιπόν, με τη «Rossa» (την αγαπημένη μου Alfa 75) μόλις να ‘χει βγει απ`την πρόσφατη ανανέωσή της.
Κάπως έτσι, ήμαστε Σάββατο πρωί-πρωί καθ’ οδόν από Λάρισα για την πίστα των Σερρών. Η μέρα ιδανική για ταξίδι και με τη συνοδεία δύο Alfa 156 που πετύχαμε στο δρόμο, φτάνουμε στην πίστα. Μια πρώτη βόλτα απ`τα πιτς και ιδού η “Monica”
“Monica” είναι το όνομα που της έχει δώσει ο χρόνια φίλος και αγωνιζόμενος Σωτήρης Ρόκκος. Πρόκειται για μια γνήσια Alfetta Turbodelta, η οποία από “stradale” (έκδοση δρόμου) έχει μετατραπεί, με εμμονή στη λεπτομέρεια, σε πιστό αντίγραφο των αγωνιστικών που λάμβαναν μέρος τη δεκαετία του `80 στην κατηγορία Group 4
Είναι η πρώτη της φορά στις Σέρρες και ουσιαστικά μια ευκαιρία για δοκιμή. Το «τέρας» έχει ιπποδύναμη 340 ίππων στον τροχό και 50 κιλά ροπής, νούμερα που αναγκάζουν το Σωτήρη να δουλεύει υπερωρίες για να τιθασεύσει την υπερστροφή. Στο λίγο που την απολαύσαμε εντός πίστας, μας μάγεψε ο ήχος της, καθώς και το «πάτημά» της.
- Διάβασέ το: Σωτήρης Ρόκκος. Ένας γνήσιος alfista
Συνεχίζοντας το περπάτημα, λίγο πιο κάτω μάς αποκαλύπτεται άλλη μια γνώριμη, η “Jessica” (όχι η Rabbit) ούσα κι αυτή εξίσου θεαματική στην όψη.
Είναι μια απ`τις πιο γνωστές και γρήγορες (αν όχι η ταχύτερη σε πίστα) Alfa 75 στην Ελλάδα.
Με πολύ προσωπική δουλειά απ`τον ιδιοκτήτη της, Βαγγέλη Χατζή, η “Jessica” τα τελευταία χρόνια γράφει κορυφαίους χρόνους στις συναντήσεις των Σερρών
Η πρώτη αναγνωριστική βόλτα της ημέρας καλά κρατεί και πριν την έξοδο των πιτς προς την πίστα, το βλέμμα σταματά σε κάτι όχι ιταλικό, αλλά βρετανικό
Lotus Exige Cup στο φυσικό της περιβάλλον, την πίστα. Μας εντυπωσίασε με την επιβλητική εμφάνιση, την ταχύτητά και φυσικά τον ήχο της που ήταν τουλάχιστον ερεθιστικός για το αυτί του petrolhead
Οι πρώτοι κινητήρες ακούγονται ήδη να προθερμαίνονται. Φίλοι και γνωστοί που συναντιόμαστε μια φορά το χρόνο καταφθάνουν.
Η μίξη βενζίνης, λιπαντικού και ελαστικού, αρχίζει να διεγείρει τα εγκεφαλικά κύτταρα. Ναι, για μια ακόμη φορά νιώθω ότι είμαι στο φυσικό μου περιβάλλον, στο «σπίτι» μου.
Καθώς παρατηρούσα την τερατώδη σε εμφάνιση και ιπποδύναμη Giulia QV, γυρνούσα το βλέμμα και αντίκρυζα την χρονολογικά παλαιότερη συμμετοχή του trackday, την μικροκαμωμένη, αλλά σαν γλυπτό όμορφη 2000 GT Veloce του φίλου Στράτου, με την οποία, για μια ακόμη χρονιά, συνοδηγήσαμε για μερικούς γύρους.
Το πρωινό κυλά όμορφα με συζητήσεις γύρω απ`την «αρρώστια» μας, τα αυτοκίνητά μας, αλλά και γνωριμίες με ανθρώπους που επικοινωνούμε μόνο διαδικτυακά. Έχει άλλη χάρη η δια ζώσης επαφή, νιώθεις πιο ανθρώπινος, βγαίνει μια ζεστασιά που μας λείπει.
Αποχωρήσαμε γεμάτοι και χαμογελαστοί και δίνοντας για μια ακόμη χρονιά την ίδια υπόσχεση. Του χρόνου να πατήσουμε πίστα με την Rossa. Ίδωμεν. Forza Alfa.
Photo: v27photography
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.