Θα φαίνεται για GT3 αλλά δε θα είναι. True story

Post date:

Author:

Category:

Αυτό που βλέπεις δεν είναι GT3. Έστω κι αν μοιάζει με GT3. Αλλά είναι ωραίο. Και, ξέρεις, κάνει δουλειά. Η εξήγηση εντός

GT3 κόκκινο παραλιακή

Παραλιακή, μεσαία λωρίδα. Το λογότυπο και οι κεντρικές απολήξεις παραπλανούν. Τουλάχιστον κοιτάζοντάς το από πίσω. Το 997 με Aerokit


Η παραγγελιά είχε γίνει στη Γερμανία. Στον θείο που ζούσε εκεί. «Θέλω να μου πάρεις το Aerokit για τις 997 και να μου το στείλεις Ελλάδα», του ‘πα απ’ άλλη άκρη της γραμμής

Ο θείος έκανε το σωστό, έτρεχε ο άνθρωπος στις αντιπροσωπείες, πακέταρε μπροστινό προφυλακτήρα και πίσω καπό, αυτό με την αεροτομή που βλέπεις, και τα έστειλε Ελλάδα.

Πήγα και τα πήρα απ´ τη μεταφορική και τα ‘χωσα σε μια μαύρη, τότε, Carrera S. Ντάλε-κουάλε σαν κι αυτή που βλέπεις εδώ, την κόκκινη, την οποία πέτυχα χθες στο Φάληρο.

Πέρα από το αισθητικό του θέματος που είναι τελείως υποκειμενικό, το αυτοκίνητο είχε αισθητή διαφορά, ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα. Κυρίως μετά τα 200 χλμ/ώ. Τα 997 δεν είχαν αρνητική άντωση στον πίσω άξονα ενώ είχαν και ένα μικρό lift στο μπροστινό. Με το Aerokit δημιουργούσαν κάποια κιλά κάθετης δύναμης πίσω και μπροστά είχαν πλέον zero lift


Γενιές και γενιές με 911. Αυτοκίνητο που αγαπήσαμε


Αν το ένιωθες; Σαφέστατα, αλλά, όπως είπαμε, στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί δηλαδή όπου το μπροστινό τους, το σημείο δηλαδή στο οποίο έπασχαν λόγω του γνωστού “bobbing nose”, ήταν πλέον πιο σταθερό και ενέπνεε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. Επίσης άμβλυνε κάπως το όποιο μειονέκτημα του μικρού μεταξονίου (2,36 μέτρα) των 997


Porsche 911 992 Aerokit

Αξίζει οικονομικά;

Πολύ σχετικό.

Το πακέτο κόστισε κάποια €6.500 τότε. Βάλε μέσα ότι ήρθε άβαφο και έπρεπε να πας στην αντιπροσωπεία, να σου ξεμοντάρουν το πίσω καπό, τον μπροστινό προφυλακτήρα, να βάψουν τα καινούργια, να επανατοποθετήσουν και κάνε την σούμα. Ίσως κάτι περισσότερο από €8000. Δεν έχω κρατήσει και τιμολόγια. Ακριβό πάντως

Επίσης να προσθέσω ότι στη μεταπώληση το αυτοκίνητο δυσκολεύτηκε ακριβώς λόγο του Aerokit.

Γιατί; Να σου πω μπέσα. Το κοινό των Carrera -όχι των GT3- σε μεγάλο βαθμό ήταν βουτυροποιημένο. Το αυτοκίνητο πούλησε και σε κόσμο που απλώς ήθελε τη «λεζάντα», μία Porsche να κάνει το κομμάτι του. Σόρι, όμως αυτή είναι η εικόνα που έχω σχηματίσει


Πάντα ιδιαίτερα στο στρίψιμό τους τα 911, αποτελούν μία (ακριβή) σχολή εκμάθησης


Επομένως ένα προκλητικό πακέτο αεροτομών σε πολλούς απ’ αυτούς τους εν δυνάμει αγοραστές του ως μεταχειρισμένο δεν σήμαινε τίποτα για τη λειτουργικότητά του στις υψηλές ταχύτητες. Υποτίθεται χάλαγε τις γραμμές της 911. Το οποίο, σύμφωνοι, μπορεί και να ισχύει

Με αυτά και με εκείνα, αυτή είναι μια μίνι πραγματική ιστορία με αφορμή το κόκκινο που βλέπετε.

Το χάζεψα από πίσω και συνεχίζει να δείχνει ωραίο και επιθετικό είκοσι χρόνια μετά.

Πιο μαζεμένο σε διαστάσεις σε σχέση με την τρέχουσα γενιά (992), ωραίο σπορ αυτοκίνητο που, αν δεν κάνω λάθος, και το συγκεκρμένο δυσκολεύτηκε στις αγγελίες για αρκετό καιρό. Ούτως ή άλλως δε βλέπεις και πολλά 997 με Aerokit στην πόλη

Photo: 4Drivers / Porsche


Porsche 911 GT3 992.2

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει