Αυτή η ασπρόμαυρη φωτογραφία απεικονίζει το λεγόμενο «Τελευταίο Φιλί». Τραβήχτηκε στις 12 Μαΐου του 1957, σε μία σύντομη στιγμή στα pit stop του Mille Miglia, από άγνωστο μέχρι σήμερα φωτογράφο. Στα ιταλικά έμεινε γνωστή ως ”L’Ultimo Bacio”. Kαι υπήρχε λόγος
Ποιος θα το περίμενε ότι λίγο μετά θα συνέβαινε το μοιραίο
Στη φωτό φαίνεται η Μεξικάνα ηθοποιός Λίντα Κρίστιαν. Ήταν μία καλλονή της εποχής που μάλιστα συμμετείχε στο πλευρό του Τζόνι Βαϊσμίλερ στην ταινία «Ταρζάν και ήταν το πρώτο ”Bond Girl” στην τηλεοπτική μεταφορά του Casino Royale
Μάλιστα πριν γίνει ηθοποιός σκόπευε να ακολουθήσει την ιατρική.
Ωστόσο η Λίντα Κρίστιαν γνωρίστηκε με το είδωλό της, τον Έρολ Φλιν, με τον οποίο δημιούργησαν ερωτικό δεσμό και ήταν αυτός που την έπεισε να παρατήσει τέτοιες βλέψεις και να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο.
Η ηθοποιός Λίντα Κρίστιαν σε φωτό με δικό της υπογεγραμμένο αυτόγραφο
Το Τελευταίο Φιλί
Η φωτό τη δείχνει να σκύβει για να δώσει ένα φιλί στον τότε οδηγό της F1, Αλφόνσο ντι Πορντάγκο, έναν Ισπανό αριστοκράτη που του άρεσαν οι αγώνες αυτοκινήτου.
Γύρω τους μία ομήγυρη με θεατές και δημοσιογράφους
Λίγο μόλις μετά το φιλί της Λίντα Κρίστιαν, ο Πορντάγκο έχασε τη ζωή του όταν έσκασε το λάστιχο του αυτοκινήτου που οδηγούσε με 240 χλμ/ώ. στην περιοχή της Καρβιάνα, στη βόρεια Λομβαρδία
Μετά το συμβάν η φωτογραφία διαδόθηκε, τυπώθηκε στις εφημερίδες της εποχής και το περιοδικό LIFE, στο τεύχος της 27 Μαΐου, της έδωσε διασημότητα και πέραν των ιταλικών συνόρων προσθέτοντας τον τίτλο «Ο θάνατος παίρνει έναν άνδρα που τον φλέρταρε»
Μεταγενέστερα από το θλιβερό γεγονός, η Κρίστιαν είχε πει πως «είχε μια περίεργη αίσθηση με αυτό το φιλί. Έκανε κρύο και με έκανε να κοιτάξω για πρώτη φορά τον Νέλσον που καθόταν πίσω του. Έμοιαζε σα μούμια, γκρίζος. Είχε τα μάτια κάποιου που είχε υποστεί ένα τεράστιο σοκ»
Πλέον το «Τελευταίο Φιλί» ή ”Τhe Kiss of Death” αποτελεί μέρος του φημισμένου αρχείου Bettmann Archive το οποίο περιλαμβάνει περίπου 18 εκατομμύρια φωτογραφίες και εικόνες.
Photo: Bettmann Archive
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.