Οκτώ χρόνια χωρίς Ακρόπολις στο καλεντάρι του WRC είναι πολλά. Ένας αναγνώστης, μάχιμος και ταξιδεμένος σε διάφορες ειδικές διαδρομές εντός και εκτός Ελλάδας, γράφει για το τι αισθάνθηκε με το που άκουσε τα καλά νέα
Χώμα, πέτρα και πάθος για αγώνες. Κάποιοι τα θεωρούν σημαντικά. Κύριε Κουσίδη, έχετε το λόγο
Το πρωί της 26ης Μαρτίου δεν με βρήκε ιδιαίτερα ευδιάθετο
Βλέπετε για άλλη μια χρονιά δεν γιόρτασα την 25η Μαρτίου με οικογενειακά τραπέζια και φίλους, όπως έκανα στο παρελθόν. Ας όψεται η πανδημία
Πριν ξεκινήσω την εργασία μου, ανοίγω το κινητό μου για την καθημερινή ανάγνωση των νέων της ημέρας.
Το μάτι μου πέφτει στη λέξη «Ράλι Ακρόπολις».
Σκέφτομαι ότι κάποιος πάλι θα δίνει ψεύτικες υποσχέσεις για το μέλλον. Ευτυχώς έκανα λάθος! Με κάθε επισημότητα, ο Υφυπουργός Πολιτισμού και ο Πρωθυπουργός ανακοινώνουν τη διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις το Σεπτέμβριο του 2021.
Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω μέχρι να το συνειδητοποιήσω. Βλέπετε, 8 χρόνια χωρίς το εθνικό μας ράλι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι πολλά. Όπως πολλές ήταν και οι φήμες διεξαγωγής στο παρελθόν που δυστυχώς συνεχώς διαψεύδονταν.
Αμέσως επικοινωνώ με την «ακροπολική» παρέα! Όλοι είναι ενθουσιασμένοι και ανυπομονούν να βρεθούμε και να ξεκινήσουμε – είτε για Κορινθία είτε για Στερεά Ελλάδα (είτε και για τα δύο). Πέντε μήνες έμειναν μόνο
Είμαστε αυτοί
Είμαστε αυτοί που κάποιος γνωστός πριν αρκετά χρόνια μας είπε «φέτος θα σε πάρω στο Ακρόπολις».
Αυτοί που όταν πέρασε το πρώτο αγωνιστικό ουρλιάζοντας και φτύνοντας πέτρες και σκόνη, μαγευτήκαμε για πάντα. Αυτοί που μόλις τελείωσε το πρώτο μας Ακρόπολις, μετρούσαμε τις μέρες για το επόμενο. Με τα χρόνια, φτιάξαμε τη δική μας παρέα και δίναμε ανελλιπώς το «παρών» στο ετήσιο ραντεβού
Ακόμα και τα «πέτρινα χρόνια» που ο αγώνας προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ήμασταν εκεί απολαμβάνοντας τα αγωνιστικά R5 αλλά νοσταλγώντας τα WRC.
Και το Ακρόπολις για μας είναι…
Το σμίξιμο με τους φίλους από άλλα μέρη της Ελλάδας.
Eίναι το πρωινό ξύπνημα και η αγορά τροφίμων από το μίνι μάρκετ στη Γραβιά για να βγάλουμε τη μέρα στο βουνό.
Είναι το περπάτημα στη φύση, η προσμονή για τον ήχο του αγωνιστικού από μακριά, το σπρώξιμο για να βρεις καλή θέση.
Τα σουβλάκια στην Κλένια, το σέρβις παρκ στο Λουτράκι ή τη Λαμία, η σκόνη στα ρούχα, το μπέρδεμα του Ελευθεροχωρίου με το Παλαιοχώρι (πάντα τα μπερδεύουμε), οι φωνές του κοινού στα εντυπωσιακά περάσματα και το τσίπουρο με τα παϊδάκια που απολαμβάνουμε το βράδυ εξουθενωμένοι στην ταβέρνα σχολιάζοντας τα περάσματα της ημέρας
Το φετινό Ακρόπολις θα είναι το τελευταίο στο οποίο θα πρωταγωνιστούν τα εντυπωσιακά αγωνιστικά που λανσαρίστηκαν το 2017 και προσέφεραν νέα πνοή και εκπληκτικό θέαμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Από το 2022 (η συμφωνία των ελληνικών Αρχών με τη FIA μιλάει για συμφωνία δύο ετών) τα αυτοκίνητα της Hyundai, της Toyota και της M-Sport Ford θα είναι υβριδικά… Έχουμε όμως καιρό να μιλήσουμε για το μέλλον.
Τώρα και για τους επόμενους πέντε μήνες ας επικεντρωθούμε στο φετινό γιορτινό Ράλιι Ακρόπολις. Καλή αντάμωση στα βουνά!
Photo: Flickr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.