Το πρώτο Type R με κιβώτιο DSG είναι ελληνικό (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Κάποιοι ανήσυχοι Έλληνες μηχανικοί θέλησαν να «παντρέψουν» το γνωστό Type R (FN2) με το επίσης γνωστό κιβώτιο DSG της VW. Τα κατάφεραν; Μιλήσαμε με τους ανθρώπους πίσω απ’ το εγχείρημα

Honda Civic Type R DSG

Μοιάζει σαν αγεφύρωτο κενό. Από τη μία η Honda και απ΄την άλλη η Volkswagen. Το εγχείρημα της συνύπαρξης με paddles πίσω απ΄ το τιμόνι και ένα 6-τάχυτο DSG ανέλαβε το ελληνικό στοιχείο


Το βίντεο για το συγκεκριμένο Type R με το DSG άρχισε να κυκλοφορεί πρόσφατα σε μεγάλες βρετανικές ιστοσελίδες

Εκεί το εντοπίσαμε υπό τον τίτλο του μοναδικού Type R με DSG.

Ψάχνοντας λίγο περισσότερο ήρθαμε σε επαφή με την εταιρεία GearTech, τον κ. Ζόμπολα και κατ’ επέκταση στον κ. Κώστα Μανιουδάκη που ανέλαβε το project και ανέλαβε να απαντήσει σε μερικές βασικού τύπου ερωτήσεις μιας και το tuning δεν είναι το σύνηθες πεδίο του 4Drivers.gr

Στο βίντεο, βέβαια, τις πρώτες εντυπώσεις κλέβει το FN με τους 700 ίππους.

Το ζητούμενο, για εμάς τουλάχιστον, ήταν η ιδέα μιας ελληνικής πατέντας που κυκλοφορεί στο διεθνές διαδίκτυο.


Honda Integra Type R

Πόσος χρόνος απαιτήθηκε;

Λιγότεροι από τρεις μήνες.

Το Type R μπήκε συνεργείο, συνεργάστηκαν διαφορετικοί Έλληνες μηχανικοί (Τσικουδάκης, Ζόμπολας, Χαλκίδης) για τα αντίστοιχα πεδία (μηχανικά μέρη, ηλεκτρολογικό, ηλεκτρονικό κλπ) και πριν λίγους μήνες, το Δεκέμβριο του 2020, το FN πάτησε ξανά δρόμο.

Αυτή τη φορά με paddles πίσω από το τριάκτινο τιμόνι.

Γιατί Type R και όχι κάτι άλλο;

Κατ΄ αρχήν διότι οι εμπλεκόμενες πλευρές τρέφουν μία συμπάθεια και επαγγελματική εξειδίκευση προς την ιαπωνική σχολή.

Και, κατά δεύτερον, η ιδέα τού να μπει ένα κιβώτιο της VW σε ένα Honda ίσως μοιάζει και ιδεολογικά ασύμβατη. Οπότε η πρόκληση ήταν μεγαλύτερη

Τέλος, το δίλιτρο μοτέρ με τον κωδικό Κ20 της Honda θεωρείται, κατά τους ανθρώπους του project, από τα καλύτερα που έχει κατασκευάσει η εταιρεία.

Γιατί κιβώτιο DSG και όχι διπλού συμπλέκτη από αμερικάνικο Acura;

Όπως λέει ο κ. Μανιουδάκης, διότι είναι πιο εύκολο και βατό σε επίπεδο περιφερειακών που χρειάζονται για να λειτουργήσει σωστά το σύστημα.

Βασικό στοίχημα ήταν να συνδεθούν τα δύο διαφορετικά CAN Bus των δύο εταιρειών (Honda & VW) χωρίς το ένα να αναιρεί το άλλο.

Το συγκεκριμένο, πάντως, DSG προέρχεται από Audi TT του ’08.



Πόσο πιο γρήγορο γίνεται;

Το συγκεκριμένο Type R δεν είναι και το πιο ενδεικτικό για μία τυπική απάντηση.

Αποδίδει περί τους 700 ίππους στα 2,2 bar και οργιάζει στο δυναμόμετρο.

Όπως μας διευκρινίστηκε, με απόδοση 500 ίππων στα 100-200 km/h, πριν την τοποθέτηση του DSG. έκανε χρόνο 7,0”.

Μετά την τοποθέτηση του κιβωτίου, για το ίδιο εύρος ταχύτητας, ο χρόνος μειώθηκε κατά 1 δευτερόλεπτο.

Πόσο στοιχίζει η ελληνική πατέντα;

Το συνολικό kit της μετατροπής (κιβώτιο DSG, εγκέφαλος σαζμάν, πρόγραμμα, άγραφος, τιμόνι από Acura με paddles, billet και όλες τις εργασίες) είναι €7,000.

Για όποιον ενδιαφέρεται να προχωρήσει πιο βαθιά στη χαρντκορίλα της υπόθεσης, με εξέλιξη 3ου σταδίου, μπλοκέ διαφορικό και άλλα σχετικά, το επιπλέον κόστος είναι €5,000.

Δείτε το σχετικό βίντεο.


Ιnfo / Photo: Αρχείο Κώστα Μανιουδάκη

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει