Το τέλος του «ωχαδερφικού» κοτσαδόρου και τι άλλαξε από 1η Νοεμβρίου

Post date:

Author:

Category:

Όποιος δεν έχει τσακίσει καλάμι, δεν μπορεί να συμπάσχει με την υπουργική απόφαση που ισχύει από χθες για τους κοτσαδόρους

κοτσαδόρος τένις μπαλάκι

Υπόνοια κακού χιούμορ σε κοτσαδόρο με επιρροές Ρολάν Γκαρός


Φαντάσου τη σκηνή: περπατάς αμέριμνος το βράδυ και πας να περάσεις, ας πούμε, απέναντι το δρόμο ανάμεσα σε δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα

Μόνο που το ένα έχει αυτή τη μαύρη, σκέτο σίδερο-μασίφ, μπίλια. Λέγεται κοτσαδόρος και σιγά να μην είσαι με το κεφάλι κάτω να σκανάρεις κάθε προφυλακτήρα που συναντάς.

- Διαφήμιση-

Όσοι είχαν κάποτε την ατυχία να συναντήσει το καλάμι του ποδιού τους το άτιμο αυτό εξάρτημα, ξέρουν τι εστί πόνος βαθύς. Αν όχι ράγισμα.

Και είναι αυτοί που πολύ θα εκτιμήσουν τη νέα απόφαση του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών που ξεκίνησε να ισχύει, τώρα δα, από την 1η Νοεμβρίου.


Toyota Supra δοκιμή

«Και τι θα κάνουν οι ρυμουλκούντες, μάστορα;», θα αναρωτηθεί ο μη εμπλεκόμενος με τζετ-σκι, τρέιλερς και άλλα συμπαρομαρτούντα θαλάσσης, κήπου και λοιπών αθλοπαιδειών.

Η απάντηση ισχύει εδώ και πολλά χρόνια στα ευρωπαϊκά πράγματα, όπου είναι υποχρεωτικό ο κοτσαδόρος να είναι αποσπώμενος ή αναδιπλούμενος.

Μάλιστα σε αρκετά πρίμιουμ αυτοκίνητα έχει τύχει συχνά να δω ηλεκτρικά αναδιπλούμενο το μαραφέτι – που είναι τρελή ευκολία. Υπάρχει ένα μπουτόν στο χώρο αποσκευών, το πατάς, ο κοτσαδόρος αναδιπλώνεται, κρύβεται κάτω από το αμάξωμα, δεν σκύβεις εσύ, δεν κινδυνεύουν αθώα κάτω άκρα και όλοι ευχαριστημένοι

Η διάταξη της απόφασης συνεπακόλουθα σημαίνει πως θα κόβονται από τα ΚΤΕΟ όσοι εμμένουν στο κλασικό μπαλάκι του τένις που πιθανότατα θα ΄χεις δει να καλύπτει την άγαρμπη μπίλια με μια υποτιθέμενη δόση χιούμορ.

Εύχομαι εκ βαθέων το μέτρο να εφαρμοστεί και τα επείγοντα περιστατικά του ΚΑΤ να ‘χουν λιγότερες επισκέψεις. Been there, done that.

*Αρχική δημοσίευση Protagon


Ατύχημα αυτοκίνητο έγκλημα

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει