Όταν ο Mäkinen οδήγησε ελληνικό (video)

Post date:

Author:

Category:

Ήταν όταν ο Tommi Mäkinen, ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς αγώνων ράλι, είχε προσκληθεί από τον Δημήτρη Κορρέ, τον δημιουργό ενός μοναδικού ελληνικού αυτοκινήτου

Ο Δ. Κορρές με μοναδικό πείσμα εν μέσω αντίξοων συνθηκών έφτιαξε ένα made in Greece αυτοκίνητο. Τo ανήσυχο ελληνικό μυαλό βρήκε το ζωτικό κενό ανάμεσα σε άπειρα supermini, SUV και ό,τι άλλο γνωρίζουμε και παρουσίασε το 2014 την πρωτοτυπία. 

Ο Δημήτρης Κορρές, δημιουργός του ”Korres P4”, πάντρεψε τις εκτός δρόμου ικανότητες των καθαρόαιμων off road οχημάτων με τις καταιγιστικές επιδόσεις των supercars σ’ ένα όχημα που πραγματικά πάει παντού ”αέρα”.

#Διάβασέ το: Η ζωή μου με το Tommi Mäkinen

Το πατενταρισμένο σύστημα των αναρτήσεων επιτρέπει στο όχημα να αυξάνει ιδιαίτερα το ύψος του όταν το επιβάλουν οι περιστάσεις και οι αρθρώσεις των αναρτήσεων του επιτρέπουν να περάσει το οποιοδήποτε εμπόδιο που θα  συναντήσει. Από σκαλιά και βράχια, μέχρι νεροφαγώματα ενός μέτρου. Φαίνεται να είναι το απόλυτα unstoppable όχημα παντός εδάφους. Οι κοντοί πρόβολοι βοηθούν στο να περνάει τα εμπόδια αναίμακτα, ενώ η ελκτική δύναμη κάνει τα πράγματα παιχνιδάκι.

Τα 500 άλογα, σε συνδυασμό με το περιορισμένο βάρος, χαρίζουν καταπληκτικά νούμερα στην κατασκευή. Σημειώστε: 0-100 km/h σε 3.8” και τελική 300km/h…

Όσο για τις off-road δυνατότητες, ξεκινάμε από μόνιμη τετρακίνηση με 6άρι κιβώτιο το οποίο περιλαμβάνει 3 διαφορετικούς λόγους μετάδοσης, αναλόγως την περίσταση (normal, sport, trial)

Το μενού περιλαμβάνει και τη δυνατότητα για κλείδωμα τροχών και επιλεκτική πισωκίνητη λειτουργία. Όλα έχουν μελετηθεί μέχρι τελευταίας βίδας από τον Έλληνα δημιουργό του Korres P4 που κοστολογείται περί τα €200.000.

Respect. Όπως και από τον τέσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή WRC, Tommi Mäkinen, που δεν είχε λόγια.

Photo: Korres

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει