TVR. Η επιστροφή. Και τη θέλουμε

Post date:

Author:

Category:

Μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια παροπλισμού, η TVR ανοίγει ξανά το οπλοστάσιο στη γραμμή παραγωγής του Blackpool

Παράλληλα, και τις λίστες παραγγελιών, για τους λιγοστούς εύρωστους και τυχερούς πελάτες της, που θα “τιμήσουν” τη νέα γκάμα διθέσιων sports coupe, με την υπογραφή της.

H TVR δέχεται ήδη προκαταβολές, ύψους 5.000 λιρών (για τα μέλη των clubs, το ποσό μειώνεται στις 2.500 λίρες), για τη νέα γενιά των μοντέλων της, που (με την έως τώρα πληροφόρηση) αναμένεται να έχουν ως βάση, το πιο προσιτό coupe Sagaris και στην κορυφή το εκρηκτικό Tuscan.

Όπως ανακοίνωσε επίσημα ο Les Edgar, ο άνθρωπος που αγόρασε το brand name της TVR το 2013, από τον Ρώσο Nikolai Smolenski: η παραγωγή των τεσσάρων νέων μοντέλων, στα παραδοσιακά πρότυπα της φίρμας, με νέο δίκτυο, αλλά και με την ίδια τιμολογιακή πολιτική, θ’ αρχίσει το 2017-8, με την τεχνολογική υπογραφή της Gordon Murray Design.

tvr les edgar

Ο πρόεδρος της TVR  πιστεύει πως υπάρχει ένα κενό στην αγορά για ιδιαίτερα, καθαρόαιμα οδηγοκεντρικά διθέσια αλλά λιγότερο »γυαλισμένα» από μια Porsche ή, έστω, μια Μ4.

Θέλετε και τα καλύτερα; Μέχρι ν’ ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες, μέσα στο έτος που διανύουμε, επιβεβαιώνεται ήδη ότι η νέα γκάμα της TVR, θα εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες από την Cosworth, ξηρό κάρτερ, παραδοσιακά »γλυπτό» εσωτερικό, με την κίνηση στους πίσω τροχούς να μεταδίδεται -αδιαπραγμάτευτα- από χειροκίνητα κιβώτια.

»Ξέρουμε ότι ένα νέο TVR, πρέπει να είναι πολύ καλύτερο, από ένα απλώς καλό αυτοκίνητο. Πρέπει να είναι συναρπαστικό! Επιστρέφουμε για να μείνουμε, έχουμε ένα πολύ καλό πλάνο, μια πολύ καλή και εξειδικευμένη ομάδα και είναι εξαιρετική πρόκληση, η αναβίωση μια τόσο σημαντικής φίρμας και η παραγωγή κορυφαίων sports cars”, τόνισε ο Les Edgar.

Nα σημειωθεί πως ο Edgar δημιούργησε την περιουσία του στον τομέα της πληροφορικής, αλλά ως φανατικός fan της TVR και πλέον ως πρόεδρος της εταιρείας, θέλει να συνδέσει τ’ όνομά του, με μια σημαντική επιστροφή στο χώρο της ελίτ της αυτοκίνησης.

Welcome!

Photo: TVR

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»