Μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια παροπλισμού, η TVR ανοίγει ξανά το οπλοστάσιο στη γραμμή παραγωγής του Blackpool
Παράλληλα, και τις λίστες παραγγελιών, για τους λιγοστούς εύρωστους και τυχερούς πελάτες της, που θα “τιμήσουν” τη νέα γκάμα διθέσιων sports coupe, με την υπογραφή της.
H TVR δέχεται ήδη προκαταβολές, ύψους 5.000 λιρών (για τα μέλη των clubs, το ποσό μειώνεται στις 2.500 λίρες), για τη νέα γενιά των μοντέλων της, που (με την έως τώρα πληροφόρηση) αναμένεται να έχουν ως βάση, το πιο προσιτό coupe Sagaris και στην κορυφή το εκρηκτικό Tuscan.
Όπως ανακοίνωσε επίσημα ο Les Edgar, ο άνθρωπος που αγόρασε το brand name της TVR το 2013, από τον Ρώσο Nikolai Smolenski: η παραγωγή των τεσσάρων νέων μοντέλων, στα παραδοσιακά πρότυπα της φίρμας, με νέο δίκτυο, αλλά και με την ίδια τιμολογιακή πολιτική, θ’ αρχίσει το 2017-8, με την τεχνολογική υπογραφή της Gordon Murray Design.
Ο πρόεδρος της TVR πιστεύει πως υπάρχει ένα κενό στην αγορά για ιδιαίτερα, καθαρόαιμα οδηγοκεντρικά διθέσια αλλά λιγότερο ”γυαλισμένα” από μια Porsche ή, έστω, μια Μ4.
Θέλετε και τα καλύτερα; Μέχρι ν’ ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες, μέσα στο έτος που διανύουμε, επιβεβαιώνεται ήδη ότι η νέα γκάμα της TVR, θα εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες από την Cosworth, ξηρό κάρτερ, παραδοσιακά ”γλυπτό” εσωτερικό, με την κίνηση στους πίσω τροχούς να μεταδίδεται -αδιαπραγμάτευτα- από χειροκίνητα κιβώτια.
”Ξέρουμε ότι ένα νέο TVR, πρέπει να είναι πολύ καλύτερο, από ένα απλώς καλό αυτοκίνητο. Πρέπει να είναι συναρπαστικό! Επιστρέφουμε για να μείνουμε, έχουμε ένα πολύ καλό πλάνο, μια πολύ καλή και εξειδικευμένη ομάδα και είναι εξαιρετική πρόκληση, η αναβίωση μια τόσο σημαντικής φίρμας και η παραγωγή κορυφαίων sports cars”, τόνισε ο Les Edgar.
Nα σημειωθεί πως ο Edgar δημιούργησε την περιουσία του στον τομέα της πληροφορικής, αλλά ως φανατικός fan της TVR και πλέον ως πρόεδρος της εταιρείας, θέλει να συνδέσει τ’ όνομά του, με μια σημαντική επιστροφή στο χώρο της ελίτ της αυτοκίνησης.
Welcome!
Photo: TVR
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.