Ήμουν κι εγώ μέσα στη Verde HyKers Ferrari 812 Superfast (video)

Post date:

Author:

Category:

Ένας αναγνώστης του είχε τη μοναδική ευκαιρία να ζήσει στο δεξί κάθισμα την εμπειρία μίας Verde HyKers Ferrari 812 Superfast, απόδοσης 800 PS, επί ελληνικού εδάφους. Αυτές είναι οι εντυπώσεις που μοιράστηκε μαζί μας

Είχα την ευκαιρία να είμαι συνοδηγός μέσα στη μοναδική Verde HyKers Ferrari 812 Superfast. Ναι, είναι ένα μακρύ «ονοματεπώνυμο».

Συγκεκριμένα, ο κωδικός «Verde HyKers» εμφανίστηκε πρώτη φορά πριν μερικά χρόνια στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης σε μία κονσεπτική έκδοση της Ferrari 599 οπού η εταιρεία παρουσίασε έναν «πρόλογο» για το τεχνολογικό της μέλλον. 

Xρησιμοποίησε, λοιπόν, το υβριδικό σύστημα Hy-Kers (εξ ου και το συνθετικό «Kers» με καταβολές από τη Formula 1) που αργότερα βρήκε την πρώτη του τοποθέτηση στο απόλυτο υπεραυτοκίνητό της εταιρείας, τη La Ferrari, αλλά και ένα πολύ ιδιαίτερο, σχεδόν flashy χρώμα, αυτό το χαρακτηριστικό πράσινο που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Verde HyKers Ferrari 812 Superfast-4drivers.gr

Verde HyKers Ferrari 812 Superfast-4drivers.gr

Χρειάστηκε να περάσουν μήνες αναμονής αλλά και το εξωφρενικό ποσό των €43.000 ως έξτρα χρέωση για αυτό το χρώμα μέχρι να κατασκευαστεί η Verde HyKers Ferrari 812 Superfast – που είναι και η μοναδική στον κόσμο

Για την ιστορία, θυμίζουμε πως η Ferrari 812 Superfast είναι το ισχυρότερο Gran Turismo που βγήκε ποτέ απ΄τις πύλες του Μαρανέλο. Ο όρος, βέβαια, μπορεί σε πρώτο χρόνο να είναι παραπλανητικός.

Η 812 είναι, όνομα και πράμα, σούπερ γρήγορη με μία απόδοση που αγγίζει τα όρια του ασύλληπτου σε κάθε είδους οδόστρωμα.

Verde HyKers Ferrari 812 Superfast-4drivers.gr

Verde HyKers Ferrari 812 Superfast-4drivers.grΣημειώστε: 6.5 lt από έναν ατμοσφαιρικό V12 κάτω από το αιχμηρό, μπροστινό καπό, απόδοση 800 καθαρόαιμων, 73 kgm ροπής στον πίσω άξονα, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, όλη η αφρόκρεμα των ηλεκτρονικών, τόσο σε προγράμματα όσο και σε διαφορικό, για τη μεταφορά της ισχύος στο δρόμο και ένας σοκαριστικός χρόνος για τα 0-200 km/h σε μόλις 7.9’’

Πόση απ’ όλη αυτή την υπερπαραγωγή ισχύος μπορεί να μεταφερθεί στην ελληνική άσφαλτο; Καλή ερώτηση και μάλλον μία δύσκολη απάντηση καθώς η 812 Superfast απαιτεί διηπειρωτικά ταξίδια, ανοιχτούς δρόμους αλλά και σώας τας φρένας. Οι αποστάσεις μειώνονται με το ανοιγοκλείσιμο του ματιού μόλις βυθίσεις για λίγο το δεξί πεντάλ στο πάτωμα.

Με τέτοια δεδομένα, η διαδρομή της παραλιακής με κατεύθυνση προς το Σούνιο ήταν η μόνη, σύντομη «χρυσή» ευκαιρία αφού ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου είχε έρθει από τον Καναδά (British Columbia) για λίγες μέρες στην Αθήνα με αφορμή το φετινό Gumball 3000

Μόλις μπαίνεις μέσα, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι το τεράστιο καπό μπροστά σου που κρύβει τον ηγεμονικό V12. Κάθεσαι αρκετά χαμηλά, με τα δερμάτινα μπάκετ να προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη.

Πατάς το κουμπί εκκίνησης και ο ήχος δεν περιγράφεται. Ίσως πάρετε μία ιδέα για το μοναδικά άγριο, μανιασμένο σάουντρακ από το παρακάτω video.

Όπως είναι αναμενόμενο, η επιτάχυνση ακόμα και σε σύντομα «ανοίγματα» μερικών μέτρων σε κρατά κολλημένο στο κάθισμα.

Αντίστοιχα και το φρενάρισμα επαναπροσδιορίζει τις αποστάσεις και σε αφήνει άφωνο. Καμία αδράνεια, ασάφεια ή σχετικότητα. Τα πάντα στη Ferrari 812 Superfast γίνονται με ακρίβεια νυστεριού.

Πέρα από τον κινητήρα που καθηλώνει με τις δυνατότητές του, είναι το σασί σε συνδυασμό με την τετραδιεύθυνση που ολοκληρώνει την εμπειρία. Ως συνοδηγός, ένιωθα το πίσω μέρος του αυτοκίνητου να γλιστρά προοδευτικά στην άσφαλτο.

Μπορούσες να μεταφέρεις  περισσότερη ταχύτητα εντός της καμπής και, ειδικά στις «κλειστές» στροφές, η αίσθηση της συμμετοχής του πίσω άξονα ήταν ακόμα πιο εμφανής – έστω και αν σε δημόσιο δρόμο δεν μπορούν να εξερευνηθούν τα όρια ενός τέτοιους μηχανήματος.

Αξέχαστη εμπειρία με ιταλικό κόσμημα και διαγαλαξιακές προδιαγραφές.

Το πνεύμα του γερο-Ένζο ζει. Και σε έντονο πράσινο. 

Photo: Bratsoni

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει