Βρήκαμε μία BMW E21 στα αζήτητα με τις μαργαρίτες

Post date:

Author:

Category:

Μία BMW E21 παρατημένη στην ανεπιτήδευτη βλάστηση με τους μονούς της προβολείς. Η γερμανίδα του ’75 κάπου στην πόλη

BMW E21

Αγριόχορτα, μαργαρίτες και μία Σειρά 3 απ΄τα παλιά


Το έργο της φύσης ανεπαίσθητα αγκαλιάζει έργο ανθρώπου. Αρμονική συμβίωση το λένε ή εικαστική σύνθεση;

Έργο ανθρώπου απ’ το μακρινό ’75, αυλαία για το προφίλ ”shark nose” της εταιρείας και πρεμιέρα της νέας τότε Σειράς 3.

- Διαφήμιση-

Αυτής που μόλις είχε εγκαταλείψει τα χαρακτηριστικά τύπου ”02” του προηγούμενου μοντέλου. Αυτό που δεν εγκατέλειψε η Σειρά 3 είναι ο σεβασμός στο χαρακτήρα σχεδίασης και η κληροδότηση στοιχείων αναφοράς του προηγούμενης φιλοσοφίας.

Η BMW ήταν από τις εταιρείες που σεβόταν βαθιά τους σχεδιαστές και τα δημιουργήματά τους. Δεν αφόριζε το παρελθόν της.

Η BMW E21, λοιπόν, σε αποκλειστικά δίθυρο αμάξωμα, παρέμεινε στη σειρά παραγωγής έως το 1983.

Στο διάστημα αυτό η εταιρεία το κυκλοφόρησε με τετρακύλινδρους (Μ10) και εξακύλινδρους κινητήρες (Μ20), από 1,6 έως 2,3 λίτρα.

Οι κωδικοί αναγνώρισης κυμαίνονταν απ’ τις ληθαργικές 315 έως τις δυνατές 323. Οι τελευταίες με τις χαρακτηριστικές δύο εξατμίσεις στα άκρα του αμαξώματος.


BMW E21 old

Mε τις ακτινωτές ζάντες της, τα προσκέφαλα και στα πίσω, βελούδινα καθίσματα σε ένα ασημί που καταβάλλει ό,τι προσπάθεια τού έμεινε στο χρόνου. Αυτού που δεν καταλαβαίνει από ρομαντισμούς και shark nose. Μία BMW στα αζήτητα


Εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα

Απ’ το καρμπιρατέρ στον ψεκασμό

Το 1979 εξαφανίστηκε το καρμπιρατέρ κάτω απ’ το καπό της σειράς 316 των 1,8 λίτρων με την ιπποδύναμη των 106 PS.

Αυτό ήταν τo πρώτο σύστημα πολλαπλού ψεκασμού της Σειράς 3. Τη δε επόμενη χρονιά εμφανίστηκε και το πρώτο πεντατάχυτο κιβώτιο.

Καθώς τη συνάντησα, κάπου στην πόλη, συνυπάρχει με τα αγαθά στοιχεία της φύσης. Θαυμάζω τη δύναμη του χρόνου να συνταιριάζει στοιχεία του φυσικού και μη περιβάλλοντος.

Όμως ποιος δε θα ονειρευόταν την Ε21, ως εξάρτημα της ιστορίας της αυτοκίνησης, να κυλά ζωντανό στους δρόμους, στο δικό του φυσικό περιβάλλον; 

Συμβαίνει κάπου στα νότια της Αττικής. Παρέα με μαργαρίτες.


Citroën DS Greece

Photo: Θ. Παπαγεωργίου / 4Drivers.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει