Η εικόνα του μπλε Porsche 911 GT2 σοκάρει. Κι όμως, όπως τουλάχιστον γράφεται στο διαδίκτυο, ο οδηγός του βγήκε ζωντανός

Η εικόνα του GT2 μετά το σφοδρό ατύχημα
Μου ‘στειλαν προ ολίγου αυτό εδώ που βλέπετε. Δείχνει πολύ μακάβριο. Το μπλε GT2, ένα από τα πιο δύσκολα και εν δυνάμει επικίνδυνα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών, σμπαραλιασμένο με ό,τι απέμεινε
Όπως είχαμε γράψει και παλαιότερα, το 996 GT2 ήταν αυτοκίνητο για πολύ λίγους. Δε λέμε για μόστρα στα μπουζούκια.
Το GT2 χωρίς την προστατευτική τετρακίνηση, χωρίς ηλεκτρονικά και με ωμή, ξερή δύναμη από τον θρυλικό κινητήρα του Χανς Μέζγκερ είναι το πρώτο supercar που διεκδίκησε με σοβαρές αξιώσεις τον τίτλο «παραγωγής» μιας νέας χήρας κάθε τρίτη βόλτα του συζύγου

Εξ ορισμού ιδιαίτερο αυτοκίνητο λόγω αρχιτεκτονικής, συχνά με αναβαθμίσεις της E.C.U. σε 600, 700 (και βάλε) ίππους και με μια πάνσκληρη ανάρτηση στην προσπάθεια να παλαίψει με τους δαίμονές του.
Με μικρό μεταξόνιο μόλις 2,36 μέτρα, το GT2 είναι ο ορισμός του «αντρικού».
Όπως επίσης του καταπελτικά γρήγορου με 0-160 σε 8,2”, τελική στα 319 και βουνό ροπής 65.2 kgm.
Το GT2 είναι δύσκολο, προκαλεί κότσια, επαναπροσδιορίζει το θάρρος. Ή το σέβεσαι ή γνωρίζεις από κοντά τον Κύριο. Badass που έμεινε στην ιστορία. Συγκριτικά, ένα νέο Porsche 992 μπροστά του είναι «γατάκι»


In cage we trust
Τι έμενε; Μόνο ένα roll bar της έκδοσης Club Sport σε περίπτωση «χτύπα ξύλο».
Το GT2, ειδικά το γένος 996, είναι ένα αυτοκίνητο με πολλά «αν». Αν δεν πρόσεχες, αν δεν ήσουν πραγματικά πολύ καλός οδηγός, αν δεν είχες ένα σετ φρέσκα λάστιχα, αν πετύχαινες ξαφνικά νερά πάνω στην στροφή, θα μπορούσε να σε στείλει. Προϋποτίθενται ένα κάρο «αν»

Όπως διαβάζω, όσο κι αν φαίνεται παράδοξο απ´ την εικόνα του αυτοκινήτου, ήταν αυτό το «κλουβί» που έσωσε τον οδηγό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν ισχύει. Απλώς το αναπαράγω


Μάλιστα, κυκλοφορεί και βιντεάκι από παλαιότερη κόντρα στην ευθεία με Ferrari F430.
Δείχνει μακάβριο. Λέγεται πως παρά τρίχα δεν ήταν. Τo «κλουβί» σώζει ζωές
Photo: GTBoard / Porsche / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.