Στην πίστα του Zolder με ποδήλατο

Post date:

Author:

Category:

Zolder bicycle

 

To Zolder, που κάποτε ήταν στο καλεντάρι της F1, ξαναζεί. Και όχι μόνο με τετράτροχα. Ήμουν κι εγώ στο Βέλγιο

Με αφορμή την επίσκεψη στο Βέλγιο, μια βόλτα απ`το Zolder ήταν μια διόλου άσχημη ιδέα.

 

Ο πολύ καλός φίλος Vincent το οργάνωσε, κι έτσι, με δύο mountain bike φορτωμένα στο Lada Largus (αξιοπρεπέστατο αυτοκινητάκι για το σκοπό του και με άπειρους χώρους, παρεπιπτόντως), ξεκινήσαμε για την πίστα.

 

Α, ναι ξέχασα. Στο εξωτερικό, εκτός που έχουν το μυαλό να έχουν πίστες (και τι πίστες…) επενδύουν σ`αυτές και τις χρησιμοποιούν με ποικίλους τρόπους κι όχι μόνο για να καίνε λάστιχο οι βενζινοκέφαλοι.

 

Στο Zolder, εν προκειμένω, υπάρχουν τα evening training sessions, όπου με €3 μπορείς να μπεις  με το ποδήλατό σου και τον απαραίτητο εξοπλισμό (κράνος υποχρεωτικά…) από τις 18:15 εως τις 21:30 και να το απολαύσεις.

Το Zolder αλλιώς. Μια επίσκεψη εκεί όπου η μνήμη του Gilles μάς οδηγεί

Ορδές «τρελών» -πρέπει να ήταν τουλάχιστον 100 το απόγευμα που πήγαμε- μαζεύονταν σε γκρουπάκια και πήγαιναν «αέρα», με 50-60 χλμ/ώρα.

 

Αν παραμένεις εκτός αγωνιστικής γραμμής, ναι, την ακολουθούν κανονικότατα και σου κάνουν και παρατήρηση αν ενοχλείς, απολαμβάνεις τη βόλτα σου εκεί που άλλοτε ηχούσαν οι V12 της δεκαετίας του `70. Ονειρεύεσαι ανενόχλητος.

 

Όπως μου εξηγούσε ο Vincent, οι πίστες (και στο Spa-Francochamps συμβαίνει κάτι αντίστοιχο) είναι ένα ασφαλές μέρος όπου μπορούν οι ποδηλάτες να κάνουν την προπόνησή τους χωρίς τους κινδύνους που υπάρχουν στο δημόσιο δρόμο. Πού αυτά στο Ελλάντα…

 

Κάναμε τους γύρους μας, πρέπει να ήταν 6, τουτέστιν 20 χλμ περίπου και μετά απολαύσαμε belgian fries (τηγανιτές πατάτες, το κλασσικό Βελγικό fast food) για να πάρουμε τις θερμίδες πίσω. Εντάξει, πήραμε και λίγες παραπάνω.

 

Φυσικά, η επίσκεψη στο Zolder, έγινε με άλλο σκοπό. Είχαμε και εμείς το χρέος μας στον Villeneuve…

Photo: Flickr/ V27photography

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει