Έχεις ποτέ ξαναδεί ορίτζιναλ κόκκινο Sierra Cosworth; Μάλλον όχι. Γιατί αυτό είναι το μοναδικό που βγήκε ποτέ στην ιστορία της Ford. Και άκου και το καλύτερο: μόλις βγήκε προς πώληση. Μάθε πόσο κάνει το ξεχωριστό

Ένα και μόνο κομμάτι. Το κόκκινο Sierra, τελείως «μαμά», καλοσυντηρημένο, με λίγο λιγότερα από 160.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και την αρχική πινακίδα κυκλοφορίας, μόλις βγήκε σε δημοπρασία
Αν στα μέσα της δεκαετίας του ’80 έμπαινες σε ένα κατάστημα της Ford και ενδιαφερόσουν για το αυτοκίνητο που όλοι ήθελαν τότε, το Sierra Cosworth, βασικά είχες μόλις τρεις διαθέσιμες χρωματικές επιλογές: άσπρο, μαύρο ή μπλε. Και τέλος
Εκτός βέβαια αν ήσουν ο 14ος Δούκας του Μπέντφορντ που ζήτησε κάτι σε κόκκινο. Ε, κοτζάμ Δούκας ήταν αυτός και κάθε κανόνας έχει και την εξαίρεσή του.
Έτσι λοιπόν η Ford πήρε αυτό το έντονο κόκκινο από τα ράφια της που βλέπετε και έβαψε ένα και μόνο κομμάτι για χάρη του Δούκα. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις οθόνες σας


Το συγκεκριμένο κόκκινο Sierra Cosworth έγινε μέρος του επίσημου στόλου της Ford και παραχωρήθηκε στον Δούκα, έτσι, στο δανεικό. Πού δηλαδή να το αγόραζε κιόλας ο Δούκας



Μετά από δυόμισι χρόνια, το Δεκέμβριο του ’88, το κόκκινο Sierra επέστρεψε στο στόλο της Ford.
Στη συνέχεια πουλήθηκε (πάλι καλά…) σε έναν γνωστό βρετανό αγωνιζόμενο με μεγάλη καριέρα στο motorsport και ντίλερ της εταιρείας, τον Βινς Γούντμαν.
Μάλιστα, το κόκκινο Sierra Cosworth χρησιμοποιούνταν συχνά από τον Γούντμαν και συχνά εντοπιζόταν στο χώρο στάθμευσης του Σίλβερστον όπου αυτός πήγαινε τακτικά.
Τέλος πάντων, ο Γούντμαν απεβίωσε το 2021 και το αυτοκίνητο μόλις είχε περάσει σε άλλα χέρια, ενός συλλέκτη που ήδη κατείχε διάφορα Ford στη συλλογή του.






Μάλιστα, το 2022 το Sierra Cosworth που βλέπετε πέρασε τη συνήθη περιποίηση, αξίας £4.000, του χρώματός του και πλέον είναι διαθέσιμο για τον επόμενο που θα το σεβαστεί και εκτιμήσει το βιογραφικό του. Η τιμή που αναμένεται να πιάσει είναι μεταξύ €82.000 και €106.000

Photo: Iconic Auctioneers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.