Η είδηση του Alma Sprint: Kαι όμως, αυτό το restomod δεν είναι ηλεκτρικό

Ο τίτλος δε γράφτηκε λάθος. Δεν είναι ”Alfa, είναι ”Alma”. Και χρησιμοποιεί τη φόρμα από εκείνο το Alfa Romeo Sprint για ένα περιορισμένων αντιτύπων restomod που, αντίθετα με ό,τι συνηθίζεται τελευταία, φοράει «κανονικό» κινητήρα


Όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’70 η Alfa Romeo θέλησε να βγάλει την κουπέ παραλλαγή του Alfasud, η συνταγή ενός νέου, προσθιοκίνητου νεανικού μοντέλου έμοιαζε αυτονόητη. Σχεδίαση από τον Τζουτζιάρο, επίπεδος τετρακύλινδρος κινητήρας, 5άρι κιβώτιο, δισκόφρενα παντού, υποδειγματικό «μπροστινό» από το πεντάθυρο Alfasud και πιο ιδιαίτερος χαρακτήρας
Το όνομα δήλωνε και τις καταβολές: Alfa Romeo Alfasud Sprint.
Έγινε πιο περιεκτικό, κρατώντας μόνο το ”Sprint” και βγάζοντας το ”Alfasud” μετά από ένα εκτεταμένο facelift, το 1982. Ναι, εκείνες τις εποχές περνούσαν ακόμα και δέκα ολόκληρα χρόνια για ένα τέτοιο
Λίγο αργότερα, το 1986, το αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo, Autodelta, έφτιαξε ένα πρωτότυπο, το Alfa Romeo Sprint 6C.
Σκοπό είχε να εξεταστούν οι πιθανότητες να «κατέβει» ως αγωνιστικό.
Στην περίπτωσή του, το μοτέρ είχε φύγει από μπροστά και είχε μεταφερθεί στο κέντρο, με έναν V6 2.5 λίτρων από την υπέροχη GTV.

Οπτικά το αυτοκίνητο είχε πρησμένους θόλους, πιο φαρδιά λάστιχα (205/50/16), νέους προφυλακτήρες και τα σχετικά επιθετικά.
Δυστυχώς το πρωτότυπο, όπως και ένα δεύτερο που κατασκευάστηκε τότε, δεν μπόρεσε ποτέ να δείξει αν θα ήταν ικανό σε αγωνιστική μορφή καθώς κανένα από τα δύο δεν πήρε το δρόμο της παραγωγής.
Πάμε στο σήμερα
Μία εταιρεία, με έδρα την Πορτογαλία, ονάματι Alma” που ειδικεύεται στα restomod, δηλαδή σε αυτή τη μείξη μεταξύ κλασικών και vintage αυτοκινήτων με σύγχρονα μηχανολογικά, θέλει να επαναφέρει την τύχη του ψιλοξεχασμένου Sprint.

Παραδόξως δεν είναι ηλεκτρικό, όπως έχουμε δει πολλές φορές τα πρόσφατα χρόνια.
Το Alma Sprint (σ.σ. μήπως παραείναι χοντροκομμένη η παραλλαγή του ”m” από το ”f” από το όνομα της Alfa;) θα παραχθεί σε μόλις 20 μονάδες, θέλει να μοιάζει με εκείνο το φουσκωμένο Sprint 6C αλλά εξακολουθεί να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.8 λίτρων τοποθετημένο μπροστά.
Όπως δηλαδή το «πολιτικό» Sprint αλλά με αισθητικές πινελιές από το αγωνιστικό που δεν έγινε ποτέ.

Με απόδοση από 160 έως 220 ίππους, καρμπιρατέρ της Dellorto, ανασχεδιασμένες αναρτήσεις, μπλοκέ διαφορικό, μεγαλύτερα φρένα, ενισχυμένο σασί και βάρος στα 880 κιλά, το Alma Sprint θα μπορούσε να είναι ένα πολύ ιδιαίτερο προσθιοκίνητο κουπέ με αύρα παρελθόντος


Εκτός από το όνομα της ίδιας της εταιρείας που ηχεί σαν «κλόπι-ράιτ». Τι Alfa, τι Alma…
Αν αυτό δεν σας πτοεί, η τιμή είναι στα €50.000 προ φόρων.

Photo: mecanica-alma.com
1. Το Alma Sprint είναι άλλο ένα ρεστομόντ που χρησιμοποιεί μια κλασική φόρμα για μία σχετικά σύγχρονη αναβίωσή του
2. Πιο επιθετική εμφάνιση, τονισμένοι θόλοι, διακριτικό αλλά ιδιαίτερο. Μοιάζει με Alfa Romeo Sprint απ΄τα ’70s αλλά δεν είναι
3. Ο κινητήρας είναι θερμικός με ισχύ από 160 έως 220 ίππους
Photo: mecanica-alma.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.