Μπες μέσα στο Honda NSX-R του ενός εκατομμυρίου

Post date:

Author:

Category:

Το Honda NSX-R του 2003 που βλέπεις, στο κλασικά «χοντίστικο» Championship White, μόλις άλλαξε χέρια για σχεδόν ένα εκατομμύριο ευρώ. Και γίνεται το πρώτο που φτάνει σε αυτά τα επίπεδα τιμών στο αυτοκινητικό χρηματιστήριο

Λευκό απ’ έξω, κόκκινη αλκαντάρα μέσα, δεξιοτίμονο, τριάκτινο τιμόνι χωρίς κουμπάκια και ψηφιακές συντομεύσεις, όλα αναλογικά και άμεσα μεταξύ μηχανήματος και οδηγού


Λέγεται πως κάποιες 493 μονάδες από το NSX-R κατασκευάστηκαν. Το συγκεκριμένο πουλήθηκε αυτές τις μέρες έχοντας διανύσει σε δύο και πλέον δεκαετίες λιγότερα από 10.000 μίλια – λιγότερα από περίπου 16.000 χιλιόμετρα

Ακριβέστερα, δημοπρατήθηκε στη χλιδάτη ομήγυρη του οίκου Broad Arrow, στη Villa d’Este, έναντι €934.375. Ή έναντι $1.064.257 που είναι και πιο πιασάρικο νούμερο διεθνώς.

Honda NSX-R

Η διοργανώτρια εταιρεία δήλωσε πως αυτό το μοναδικό Honda NSX-R προσήλκυσε αγοραστές από Μ. Βρετανία, Αργεντινή, ΗΠΑ, Νότια Αφρική και Αυστραλία με δύο ενδιαφερόμενους να πηγαίνουν «κόντρα» μέχρι τελικού υπερθεματισμού

Honda NSX-R

Η παραγωγή του Honda NSX-R ξεκίνησε στα τέλη του Νοεμβρίου του 1992 και ολοκληρώθηκε το Σεπτέμβριο του 1995, ειδικά για την ιαπωνική αγορά, τη λεγόμενη JDM (Japanese Domestic Market).

Honda NSX-R

Μεταξύ άλλων, το NSX-R διέθετε πιο σφιχτά ελατήρια σε σχέση με το «απλό» NSX, σκληρότερη μπροστινή αντιστρεπτική ράβδο, ήταν ταχύτερο στα 0-100 αλλά ελαφρώς πιο αργό στην τελική ταχύτητα λόγω διαφορετικής κλιμάκωσης ενώ διέθετε και μηχανικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με μεγαλύτερο ποσοστό εμπλοκής

Honda NSX-R

Mε την ευκαιρία, αξίζει μνείας ότι στην εξέλιξη του Honda NSX είχε συμμετοχή και ο μεγάλος Άιρτον Σένα. Ας τον θυμηθούμε στο κλασικό, πλέον, βίντεο με τα loafers και τα άσπρα του καλτσάκια

Photo: Broad Arrow


Honda NSX Σαρακάκης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει