Δυσκολεύεσαι να βρεις λάστιχα για το youngtimer σου; Η λύση

Post date:

Author:

Category:

O όρος ”youngtimer” είναι, κυρίως, ευρωπαϊκός αλλά δεν αφορά αποκλειστικά ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Μία Alfa Romeo 75, ένα Ford Sierra RS Cosworth, ένα Honda Integra Type R, μία Lancia Delta Integrale ή ένα Peugeot 306 GTI-6 είναι τέτοια. Και έχουν ένα κοινό: δυσκολεύεσαι να βρεις λάστιχα στη διάστασή τους

Ford Sierra Cosworth

Σε μια εποχή που ένα υπερμίνι φοράει 19άρες και κάτι κινητά μενίρ σε σχήμα SUV πατάνε σε 21 ίντσες, είναι δύσκολο να θυμηθείς ότι για μερικά από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών οι 13, 14 ή και 15 ίντσες ήταν αρκετές


Η δυσκολία σήμερα για όποιον ιδιοκτήτη έχει ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητα συχνά είναι η ανεύρεση της αρχικής διάστασης ελαστικών

Ένα VW Up GTI έχει σήμερα τροχούς 17 ιντσών.

- Διαφήμιση-

Και άκου να δεις, φίλε μου καλέ. Το πιο ωμό άτι που ΄χει βγει από το Μαρανέλο, η Ferrari F40, φορούσε ίδια διάμετρο. Ακολουθεί σιωπή.


Ferrari F40

Οι διαθέσιμες διαστάσεις

Η τάση για τον όλο και μεγαλύτερο τροχό κυριολεκτικά καταδυναστεύει την αυτοκίνηση. Πέραν φυσικά καθαρόαιμων κατασκευών που με τόση ισχύ, ροπή και επιδόσεις αποζητούν την έξτρα πρόσφυση και ακρίβεια.

Όπως διαβάζω, πλέον, τα Michelin Pilot Exalto PE2 είναι διαθέσιμα σε διαστάσεις ξεχασμένες στο trend των καιρών.

Χαμηλότερο προφίλ; Μόλις 50άρι.

Για παράδειγμα, η διάσταση 195/55 R15 είναι κατάλληλη για όλα τα αυτοκίνητα-θρύλους που αναφέρονται στον πρόλογου αυτού που διαβάζεις.

Η γκάμα περιλαμβάνει και διαστάσεις όπως, 185/60 R13 (κατάλληλη για Citroën AX GTI), 185/60 R14 (για το υπέροχο 205 GTI 1.6), 185/55 R15 (για Clio 172 ή S1 Elise).

Τα παραπάνω ελαστικά τα βρίσκεις στη Vintage Tyreς. Αν ψαχτείς περισσότερο, ίσως και αλλού.


Audi A3 1.6 TDI

Photo: ford.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει