Ένα από τα πιο όμορφα σχήματα των νεότερων χρόνων, το Alfa Romeo 8C, ήταν συλλεκτικό «κομμάτι» και αποκλειστικά αυτόματο. Όμως αρκεί μία κόντρα με ένα Audi RS 3 για να δώσει την αφορμή
Στο εικονιζόμενο κολάζ αποτυπώνεται η παρέμβαση του καλλιτέχνη. Και Alfa Romeo 8C και χειροκούνα; Γίνεται
Αυτό το 8C είναι διαφορετικό. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία υπερυψωμένη «χτένα» με έναν ξύλινο επιλογέα. Ο ιδιοκτήτης του, ένας 25χρονος που μεγάλωσε με χρυσά κουτάλια. Ήδη από τα 15 του χρόνια έτρεχε σε αγώνες με Ferrari. Ο πατέρας του ήταν ιδιαίτερα εύπορος και στο σχολείο πήγαινε με ένα Ferrari 512 BB το οποίο υπάρχει ακόμη στην οικογένεια από καινούργιο. Πρέπει να τον ζήλευαν οι πάντες
Ο Τούσκο Καβάλι, ιδρυτής της Officine Fioravanti, μιας εταιρείας που ασχολείται με restomod και έχει έδρα το Τορίνο, εξηγεί γιατί αγόρασε το Romeo 8C: «Κατ΄αρχάς το λατρεύω για την εμφάνιση και τον ήχο του, ποτέ δε με ενδιέφερε το οδηγικό του στοιχείο».
Και συνεχίζει λέγοντας πως «το πρόβλημα είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι αργό, σπασμωδικό και περιορίζει τις δυνατότητες του κινητήρα για λόγους προστασίας του αυτοματοποιημένου συμπλέκτη».
Μάλιστα θυμάται ένα μάλλον «τραυματικό» περιστατικό: «Επέστρεφα σπίτι από την πίστα και οδηγούσα το Alfa Romeo 8C σε μια ορεινή διαδρομή. Κάποια στιγμή με πρσπέρασε ένα Audi RS 3»
Ο Τούσκο μονολόγησε πως «δε θα το αφήσει αυτό» και έριξε ένα κατέβασμα στα paddles. «Πίεσα το αυτοκίνητο για να ακολουθήσω αλλά απλώς το Audi RS 3 εξαφανίστηκε μέσα στις επόμενες τρεις-τέσσερις στροφές», εξηγεί. «Ήταν τότε που πήρα την απόφαση να αναβαθμίσω το 8C μου ώστε να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του»
H συνέχεια είναι αυτή που βλέπετε
Μία αλουμινένια κατασκευή, με επιχρυσωμένο το λογότυπο της εταιρείας του και υπερυψωμένο τον επιλογέα.
Θυμίζει κάτι από τα αντίστοιχες που έχουμε δει σε Lotus ενώ η μεταλλική «χτένα» παραπέμπει σε παλαιότερες Ferrari. Ως γνωστόν, εδώ και χρόνια δεν υπάρχει Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο
Στη συνέχεια το Alfa Romeo 8C έκανε δίαιτα, έχασε μερικά κιλά, επαναπρογραμματίστηκε, τοποθετήθηκαν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins, κεραμικά φρένα και στο εσωτερικό τοποθετήθηκαν δύο ανθρακονημάτινα μπάκετ με δερμάτινες επενδύσεις.
Ωραίο ζευγάρι με το Ferrari 512 BB.
Και ποιος ξέρει, ίσως την επόμενη φορά αν τύχει το RS 3, να υπάρξει περισσότερος ανταγωνισμός.
Photo: Officine Fioravanti
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.