Στα ’60s οι καμπύλες ήταν επιβεβλημένες. Εξίσου μας «επιβλήθηκε» ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που πέρασαν ποτέ τις πύλες του Μαρανέλο. Λεγόταν Ferrari Dino 206 S
Απλό, μινιμαλιστικό design, βαθύ κόκκινο σώμα και γνήσια ιταλική ψυχή. Η Dino 206 S ήταν απόγονος της Dino 206 SP, του αυτοκινήτου που είχε παρουσιαστεί ακριβώς ένα χρόνο πριν προς ανάμνηση του πρόωρα χαμένου γιου του Enzo Ferrari
Απλό, μινιμαλιστικό design, βαθύ κόκκινο σώμα και γνήσια ιταλική ψυχή
Η Dino 206 S ήταν απόγονος της Dino 206 SP, του αυτοκινήτου που είχε παρουσιαστεί ακριβώς ένα χρόνο πριν.
Αυτού που επέτρεψε στον Ludovico Scarfiotti να κερδίσει τέσσερις νίκες στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων που τότε λεγόταν “European Mountain Championship”.
Η Ferrari Dino 206 S παρουσιάστηκε στο μακρινό 1966, σε μια εποχή που οι Ιταλοί ήταν μία κατηγορία μόνοι τους, ενσωμάτωνε την προσπάθεια των μηχανικών να μειώσουν κι άλλο το βάρος. Eν προκειμένω κατά 50 kg.
O δίλιτρος V6 με τους 2 εκκεντροφόρους επί κεφαλής και περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών περιελάμβανε ένα νέο θάλαμο καύσης με τεχνογνωσία που είχε μεταφερθεί αυτούσια από την εμπειρία της Ferrari στη Formula 1.
Η Dino 206 S κέρδισε πολλές νίκες με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την ευελιξία που προσέφερε σε στριφτερές διαδρομές.
Αυτές είναι μερικές εικόνες από τη φωτογράφιση της βρετανίδας Amy Shore. Θαυμάστε γνήσιο, αγωνιστικό πνεύμα
Οι Ιταλοί στα καλύτερά τους. Αλήθεια, αυτό το σχήμα δεν δείχνει τόσο αειθαλές παρά τα πενήντα και πλέον χρόνια που έχουν περάσει από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε; Τόσο σωστές αναλογίες, τόσο ξεκάθαρες γραμμές χωρίς τίποτα το υπερβολικό ή περιττό. Υποκλινόμαστε
Photo: Amy Shore
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.