Ένα και μοναδικό «κομμάτι». Μία Dino. Με μοτέρ από Ferrari F40. Αλλά χωρίς τα τούρμπο. Και με τονισμένους θόλους. Ακούγεται σα μετατροπή. Και, σωστά καταλάβατε, αυτό είναι ακριβώς. Έλα όμως που έχει φτιαχτεί σα να να βγήκε έτσι από το Μαρανέλο

Αυτό ακριβώς είχε υπόψιν του ένας συλλέκτης του οποίου τα αυτοκίνητα εκτιμάται πως αξίζουν κάποια 35 εκατομμύρια δολάρια
Εν προκειμένω, πάντως, έχοντας ήδη μερικές Ferrari Dino στο γκαράζ του, ήθελε αυτή τη φορά μια παραλλαγή. Πήρε, λοιπόν, τη Dino 246 GTS του 1972 που βλέπετε, έβγαλε το «μικρό» μοτέρ και στρίμωξε το V8 της μυθικής Ferrari F40
Αλλά χωρίς τους υπετροφοδότες για να κρατήσει τον «ατμοσφαιρικό» χαρακτήρα της baby-Dino, του αυτοκινήτου που, ως γνωστον, πήρε το όνομά του προς τιμήν του πρόωρα χαμένου γιου του Ένζο Φεράρι.


Από ‘κει και πέρα, προστέθηκαν και άλλα στοιχεία, όπως οι τροχοί 17 ιντσών (η Dino «φορούσε» μόλις 14 ίντσες), μεγαλύτερα φρένα της Brembo, τo 5άρι κιβώτιο με dog-leg από τη Ferrari 328 και άλλα καλούδια.
M’ αυτά και μ’ εκείνα, η Dino απέκτησε ένα νέο βαφτιστικό: Ferrari Dino Monza 3.6 Evo.
H Dino δεν είχε ποτέ τη δύναμη και, σύμφωνα με εκείνη την υπέροχη παραγωγή του Petrolicious, δεν προσβάλλει το πνεύμα της αρχικής ιδέας.
Υπέροχη απ΄όπου κι αν την κοιτάξεις, ιταλικό πνεύμα που ήταν μακράν «μπροστά» και σύγχρονη μηχανολογία για επιπλέον αξιοπιστία.
Θα τα δείτε όλα αυτά καλύτερα στο βίντεο που ακολουθεί.
Photo: Petrolicious
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.