Υπάρχει φως στo «τούνελ» των ιστορικών αυτοκινήτων; Η συζήτηση

Post date:

Author:

Category:

Mία αξιόλογη προσπάθεια για την επόμενη μέρα του ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου. Aυτές είναι οι λεπτομέρειες

Την Τετάρτη 12 Ιουνίου οργανώθηκε, με πρωτοβουλία του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου, συζήτηση με θέμα «Το Ιστορικό Όχημα στην Ελλάδα: Παρόν και Μέλλον».

istoriko-oxima-stin-ellada

Στη συζήτηση συμμετχείχαν οι εκπρόσωποι της Νέας Δημοκρατίας, κ.κ. Μάκης Βορίδης, Τομεάρχης Εσωτερικών και υποψήφιος Βουλευτής της Β’ Αθηνών, και Βασίλης Ξυπολυτάς, τ. Υπεύθυνος Παραγωγικού Τομέα και υποψήφιος Βουλευτής της Β’ Αθηνών Βόρειου τομέα της Ν.Δ.

Το αμφιθέατρο του Μουσείου γέμισε από πλήθος φίλων των Ιστορικών Οχημάτων, εκπροσώπους φορέων, ομοσπονδιών, λεσχών και δημοσιογράφους. 

Τη συζήτηση συντόνισε ο Διευθυντής του Drive Magazine, Μιχάλης Γεωργιαδης, ενώ ο Πρόεδρος του Hellenic Motor Museum, Θεόδωρος Ν. Χαραγκιώνης, άνοιξε τη συζήτηση με μια σύντομη τοποθέτηση περί των Ιστορικών Οχημάτων στην χώρα από την εποχή του Παπαδόκγωνα μέχρι τη σημερινή, αλλοπρόσαλλη κατάσταση με τις δύο ΚΥΑ.

Βορίδης 

Ξυπολυτάς

Οι κ. Βορίδης και Ξυπολυτάς ανέπτυξαν τις θέσεις τους και τόνισαν τη σημασία των ιστορικών οχημάτων σαν αντικείμενα πολιτιστιστικής κληρονομιάς και προώθησης του τουρισμού στη χώρα μας.

Επίσης, διατύπωσαν την ενθάρρυνσή τους προς τους ιδιοκτήτες «με το μεράκι» τους για τα παλιά οχήματα, συγχρόνως με υιοθέτηση πολιτικών για τους νέους (π.χ. συνεργασίες με ΤΕΙ & ΕΠΑΛ προκειμένου να ενθαρρυνθούν και να μάθουν τις τέχνες που εκλείπουν), ενώ επιβεβαίωσαν την αναγκαιότητα της κατάργησης της ισχύουσας ΚΥΑ, με πρόθεση να επανέλθει σε ισχύ η Υπουργική Απόφαση Νο 61041/5235/21.11 του 2013 [έτσι ώστε να μην υπάρξει κενό], και την αντικατάστασή της μελλοντικά με νόμο στα πρότυπα των υπολοίπων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Με χαρά άκουσαν οι ακροατές τον κ. Ξυπολυτά να προσφέρεται να αναλάβει ρόλο «πρεσβευτή» των Ιστορικών Οχημάτων στις μελλοντικές διαβουλεύσεις με τα Υπουργεία.

Η συζήτηση συνεχίστηκε με δηλώσεις φορέων και εκπροσώπων Λεσχών καθώς και ερωτήσεις δημοσιογράφων.

Οι παρευρισκόμενοι έφυγαν με την ελπίδα να αποδοθεί στα ιστορικά οχηματα η προσοχή απο το κράτος που τους αξίζει και να σταματήσει επιτέλους ο άδικος διετής εγκλεισμός τους, σαν απόρροια των δυο Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων-ΚΥΑ του Οκτωβρίου 2017 & Φεβρουαρίου 2019.

Photo:  Giannis Kokains / 4Drivers / Αρχείο 3CG

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει