Η θέα της BMW 6 Series στα τέλη της δεκαετίας του ’70 ήταν σα να ‘βλεπες τη γυναίκα των ονείρων σου. Σοκ και δέος ενώπιος ενωπίω

Όταν, μάλιστα, προέκυψε η ακόμα πιο μοναδική, η παραλλαγή της διά χειρός Alpina, η B7 S Turbo Coupé, μπορούσες να ρίξεις και τη βαθιά υπόκλιση. Με μια τέτοια βγάλαμε τα ματάκια μας αυτές τις μέρες χαζεύοντας τη σχετική «αγγελία»
Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα για τα οποία θυμάσαι πού, πότε και πώς ακριβώς έτυχε να τα πρωτοδείς στη ζωή σου. Η BMW 6 Series ήταν ένα από αυτά
Για τους παλαιότερους που τυγχάνει να θυμούνται τον κλασικό «Άδωνι» στη Νέα Σμύρνη, τον τραγουδισμένο από την Πρωτοψάλτη, αυτό ακριβώς ήταν το σημείο που έτυχε να θωπεύσει την εφηβική μου ψυχή.
Το σασί της Ε24, όπως ήταν ο σχετικός κωδικός, εξέφραζε όλο το μείγμα αρχοντιάς και εκλεπτυσμένης, βαυαρικής αλητείας. Ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα τότε

Η BMW 6 Series είχε το χαρακτηριστικό ρύγχος-καρχαρία, το υπέρκομψο πλαϊνό, τον εξακύλινδρο εν σειρά, το Hofmeister kink στο πίσω παράθυρο και την ιδέα της εξευγενισμένης επίθεσης
Το δε εσωτερικό της; Φάνταζε σαν Γκαλάκτικα. Ελάχιστα αυτοκίνητα της εποχής, με εξαίρεση την ιταλική exotica, μπορούσαν να σταθούν δίπλα σ’ αυτό το κόκπιτ. Οδηγοκεντρικό, κεκλιμμένη κονσόλα, χαμηλή θέση οδήγησης και μπουτόν on demand.
Για την Alpina B 7 S Turbo
Μία τέτοια παραλλαγή της BMW 6 Series κυκλοφορεί αυτές τις μέρες στη λίστα των δημοπρασιών που έχει ανακοινωθεί απ΄το γνωστό οίκο RM Sotheby’s.
Αν έχετε όρεξη, ακόμα καλύτερα αν έχετε χρήμα, μπορείτε να περιπλανηθείτε στο τι περιλαμβάνει η ατζέντα. Το ραντεβού είναι την 5η Φεβρουαρίου, στο Παρίσι. Ο κατάλογος με τα αυτοκίνητα προς διάθεση είναι ανοιχτός διά πάσαν νόσον και ασθένειαν προς όλους εμάς που θα ήμασταν ικανοί να σκορπίσουμε μια περιουσία σε μία τέτοια λίστα.
Η B 7 S Turbo που βλέπετε είναι το μόλις 11ο αντίτυπο από τα μόλις 30 που κατασκεύασε ο οίκος Alpina. Με τους χαρακτηριστικούς τροχούς που έγιναν κάτι σαν σήμα κατατεθέν. Tο υπέροχο Alpina Green. Tο επίσης κλασικό καρό ύφασμα στο εσωτερικό. Mε μπλοκέ διαφορικό και ηλιοροφή. Σύμφωνοι, η τελευταία μάς αφήνει αδιάφορους αλλά δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για αυτή την ιδαίτερη στιγμή της γερμανικής μηχανολογίας.
Ωδή σε μια εποχή που ακόμα και αν δεν ήξερες τίποτα για αυτοκίνητα, αρκούσε το τυχαίο πέρασμα μιας τέτοιας. Kάπου, σε ένα ζαχαροπλαστείο της Νέας Σμύρνης, για να πάθεις υπογλυκαιμία. Τόσο classy, τόσο αθλητική, τόσο διαχρονική.
Κρίμα που η διάδοχός της, η E63 του 2003, όσο τεχνολογικά πιο προηγμένη κι αν ήταν, με αισθητικά κριτήρια ήταν τόσο χοντροκομμένη, τόσο vulgaire. Μα τίποτα δεν πήρε απ΄τα ευγενή γονίδια της θεάς;
Photo: RM Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.