Για την «κακιά» Mercedes 190E 2.5-16 Evo II. Αντικείμενο πόθου (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Πάρε μια συντηρητική Mercedes 190, ρίξ΄τη στα στεροειδή και μετέτρεψέ τη σε γερμανικό bad ass. Κάπως έτσι γεννήθηκε ένας έρωτας κεραυνοβόλος με τη Mercedes 190E 2.5-16 Evo II

Mercedes 190E 2.5 16 Evo II

Πιο macho πεθαίνεις. Το bodykit της Mercedes 190E 2.5-16 Evo II, σ’ αυτό το μαύρο ”Blauschwarz”, στις προδιαγραφές της ομολογκασιόν, ήταν η απάντηση της Στουτγάρδης στο αντίστοιχο της BMW M3 E30 από Βαυαρία μεριά


Η Mercedes το ΄χε βάλει αμέτι μου χαμέτι μου να έχει μια πειστική απάντηση στο αντικείμενο πόθου που λεγόταν BMW Μ3

Η πρησμένη 190 2.5-16 Evo II ήταν το σωστό αυτοκίνητο στη σωστή στιγμή.

Έστειλε τη συντηρητική εικόνα της εταιρείας και τα συνοδευόμενα εφάπαξ στο χρονοντούλαπο. Πρακτικά; Ήταν η πρώτη Mercedes που πόθησε σοβαρά το νεανικό κοινό της εποχής.

Τι κι αν ήταν τετράθυρη;

Η «κακιά» Mercedes ήταν ουσιαστικά η πρώτη απόπειρα της εταιρείας στα χνάρια του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού (DTM) και τα αγωνιστικά γονίδια ήταν σωστά.

Στην πολιτική του εκδοχή ο 4-κύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων με κωδικό Μ 102 απέδιδε 235 ίππους στις 7,700 rpm και, μεταξύ άλλων, διέθετε οκτώ αντικραδασμικά αντίβαρα αντί για τέσσερα της «απλής» Evolution.

Ως γνωστόν, ο συνδυασμός περισσότερων από 2 λίτρα και μόλις 4 κυλίνδρων δε λειτουργεί πάντα τόσο εύρυθμα στην πράξη, πόσο μάλλον σε μία Mercedes που όφειλε να διατηρεί το μεταξένιο τρόπο λειτουργίας της.

Mercedes 190E 2.5 16 Evo II

Στη δε αγωνιστική της περιβολή, η 2.5-16 Evo II απέδιδε 370 PS, στρόφαρε στις 9,500 rpm και ζύγιζε μόλις 980 kg. Τέρας του DTM και χάρμα οφθαλμών


BMW M3 E30

Bad ass με σκοπό

Το σχεδιαστικό αποκορύφωμα της Mercedes 190E 2.5-16 Evo II δεν ήταν άλλο από τη θηριώδη πίσω αεροτομή, η οποία μάλιστα ήταν και ρυθμιζόμενη.

Πολύ μπροστά από την εποχή της ήταν και η επίσης ρυθμιζόμενη εμπρός αεροτομή. Αμφότερες, ανάλογα με την κλίση, μπορούσαν να παράγουν αρνητική άντωση. Συγκεκριμένα, 21 και 57 kg στον εμπρός και πίσω άξονα, αντίστοιχα

Το μαύρο καράτι του εν λόγω αμαξώματος, σχεδιασμένο από τον καθηγητή Richard Eppler του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης, ήταν κόσμημα εν κινήσει.

Επιθετικό αισθητικά, λειτουργικό αεροδυναμικά, αποτελεσματικό αγωνιστικά.

Τα υπόλοιπα είναι μέρος της δικής της ιστορίας.

Η Mercedes 190E 2.5-16 Evo II παρήχθη σε μόλις 502 αντίτυπα, έγινε cult, οι τροχοί των 17 ιντσών ταίριαξαν απόλυτα με το οπτικό εφέ και μείναμε όλοι εμείς, αρχές της δεκαετίας του ’90, να έχουμε μία αφίσα στα νεανικά δωμάτια.


Super Ειδική Παπάγου Lancia

Photo: mercedes-benz.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει