Για τους σιδερένιους, λευκούς τροχούς του Peugeot Rallye. Αντικείμενο πόθου

Post date:

Author:

Category:

Το Peugeot Rallye ήταν πανάλαφρο, «σχολείο οδήγησης», ικανό να σε κάνει καλύτερο οδηγό ή και να σε στείλει προς αγορά οικοπέδου, ευχάριστο, ζωντανό αλλά και με τους πιο cool σιδερένιους, μικρούς τροχούς της τελευταίας τριακονταετίας

Peugeot 106 Rallye Τροχοί

Σε ένα σημερινό κόσμο όπου συναντάς τροχούς 18 ιντσών σε υπερμίνι και 22-άρηδες σε χλιδάτα SUV, αυτοί οι λευκοί των μόλις 14 ιντσών δείχνουν παιδικοί. Αμ έλα που δεν ήταν


Με το 106 Rallye, είτε στην πρώτη γενιά με τον 1,3 είτε στη μεταγενέστερη με τον 1,6 κινητήρα, η Peugeot είχε χτυπήσει φλέβα χρυσού

Ο αντίπαλος του Punto GT ήταν πιο αργός, δεν είχε τούρμπο και το εσωτερικό του ήταν πιο λιτό και από στρατιωτικό ΚΨΜ.

Είχε όμως αυτήν την τόσο οδηγοκεντρική, ακαριαία, άμεση, σχεδόν τηλεπαθητική σύνδεση με το δρόμο.



Έχουν γραφτεί αμέτρητες ιστορίες, άρθρα, οδηγικά και διακρίσεις σε πίστες και ειδικές διαδρομές.

Εδώ, ως μέρος της ενότητας «Αντικείμενο πόθου», ο προβολέας πέφτει σ΄αυτούς τους υπέροχους τροχούς.

Δεν ήταν απλώς σιδερένιοι. Ήταν ελαφρείς σιδερένιοι. Κατασκευασμένοι από τη Michelin, χωρίς περίτεχνη σχεδίαση ή εντυπωσιακές ακτίνες. Ήταν απλοί, λευκοί και cult


Lancia alcantara

Η Peugeot είχε κάνει το σωστό συνδυασμό

Σε ένα αυτοκίνητο-πούπουλο, μόλις 800 κιλών, και με έναν κινητήρα επίσης μόλις 105 ίππων και 8 βαλβίδων, αυτοί οι λευκοί 14άρηδες ταίριαζαν άψογα στο 106.

Όπως επίσης και στον πρόγονό τους, το 205 Rallye.

Ανθεκτικοί στην καταπόνηση, εύκολοι στο καθάρισμα, μ’ αυτό το κρεμώδες λευκό και το αισθητικό δέσιμο ενός αυτοκινήτου που υπηρετούσε τον οδηγικό μινιμαλισμό.

Αργότερα, το πλάτος τους αυξήθηκε κατά μία ίντσα, έγινε 6×14, για να χωρέσει κατά τι φαρδύτερα ελαστικά – άρα και περισσότερη μηχανική πρόσφυση από τον 16V κινητήρα.

Σε κάθε περίπτωση, το Peugeot Rallye υπενθύμιζε γιατί το μέγεθος δεν είναι και ό,τι καλύτερο όταν μιλάμε για τα τέσσερα άκρα του αμαξώματος. Γιατί όταν ακόμα και μία Ferrari F40 έβαζε την ωμή της δύναμη κάτω στο δρόμο με τροχούς 17 ιντσών, μπορείς να φανταστείς πόσο περιττές (ή και λάθος) είναι 19άρες σε Polo


BMW M3 E30

Photo: evo.co.uk

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει