To Golf Rallye G60 ήταν «τετράγωνο», με πιο φαρδείς θόλους αλλά ταυτόχρονα διακριτικό. Κόσμημα του οποίου η αξία σταθερά ανεβαίνει

Η Volkswagen είχε κάνει μια προσπάθεια να βγάλει την τετρακίνητη εκδοχή του Golf που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στα Ford και Lancia και τους λοιπούς πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος ράλλυ
Ουσιαστικά, το Golf G60 Rallye ήταν ένα “homologation special” που υποτίθεται παράχθηκε σε 5.000 μονάδες.
Το Volkswagen Golf G60, και ειδικότερα η έκδοση Rallye, γεννήθηκε στο τέλος της δεκαετίας του ’80 ως η απάντηση της Volkswagen στους πανίσχυρους αντιπάλους του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλλυ.
Η φιλοσοφία ήταν ξεκάθαρη: να μετατρέψει το Golf σε ικανό, τετρακίνητο όχημα αγωνιστικού χαρακτήρα, ικανό να αντιμετωπίσει τα Lancia, Ford και Mazda στις ειδικές διαδρομές

Ολίγα τεχνικά
Μηχανικά το μυστικό κρυβόταν στον υπερσυμπιεστή «G», τον χαρακτηριστικό G60, που τροφοδοτούσε τον υπερτροφοδοτούμενο 1.8 λίτρων κινητήρα.
Η εργοστασιακή έκδοση Rallye του Golf G60 Rallye απέδιδε περίπου 160 ίππους ενώ με τις αγωνιστικές μετατροπές της Volkswagen Motorsport η τιμή αυτή μπορούσε να εκτοξευθεί υψηλότερα.
Το σύστημα Syncro (τετρακίνηση) συνδύαζε την ισχύ με εντυπωσιακά «φτερά» στους θόλους δίνοντας στο αυτοκίνητο την όψη και τη λειτουργικότητα ενός πραγματικού homologation special.
Η εμπορική πολιτική της VW ήταν επίσης στρατηγική: κατασκευάστηκαν περιορισμένες σειρές (συχνά αναφέρεται το όριο των 5.000 αυτοκινήτων για την έκδοση Rallye), ώστε να καλυφθούν οι προϋποθέσεις συμμετοχής σε αγώνες Group A

Παρ’ όλα αυτά η αγωνιστική καριέρα του Golf G60 Rallye στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ήταν σύντομη και άκρως απαιτητική. Κάποιες λίγες εμφανίσεις, τεχνικά προβλήματα και η πίεση από τα πιο εξελιγμένα τετρακίνητα ανταγωνιστικά μοντέλα περιόρισαν την επιτυχία του

Σήμερα, κάμποσες δεκαετίες αργότερα, είναι ένα πραγματικό κλασικό και δυσεύρετο αυτοκίνητο του οποίου οι τιμές στη χρηματιστηριακή αγορά σταθερά ανεβαίνουν.

Το Golf G60 συμβολίζει μια τολμηρή προσπάθεια της VW να μπει δυναμικά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μέσω του συνδυασμού υπερσυμπίεσης και τετρακίνησης. Παρά τις ήττες, άφησε το δικό της αποτύπωμα στην ιστορία των hot hatch και homologation specials. Φήμες λένε πως φαίνεται καλύτερα με κίτρινους προβολείς

To συγκεκριμένο
Το εικονιζόμενο VW Golf G60 είναι μοντέλο 1989.
Τα εμφανιζόμενα χιλιόμετρα είναι 79.376 και βρίσκεται στη Γαλλία.
Σύμφωνα με την αγγελία του πωλητή, η τιμή είναι στα €59.000
Photo: elecen-cars.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.





































