Hot hatch που ξεχάστηκε: Renault 19 16V ηλικιωμένης κυρίας

Post date:

Author:

Category:

Το Renault 19 16V έζησε κάτω από τη σκιά του Clio 16V. Κυκλοφορεί στις αγγελίες ένα ιδιαίτερα προσεγμένο, σε Iceberg Grey Metallic, με μόλις 18.300 χιλιόμετρα. Aπό κυρία. Είναι αυτό

Renault R19 1.8 16S

Με απόδοση 140 ίππων, το Renault 19 16V ήταν το μόνο 19άρι με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα. Παρέα με τη σεντάν έκδοσή του, τη Chamade, καθώς και την cabriolet


To Renault 19 16V (ή και 16S από το γαλλικό ”Soupapes”) ήταν «όπλο» για την εποχή του, τέλη του ’80 και αρχές του ’90

Με 0-100 σε μόλις 8,2 δευτερόλεπτα για τη μη καταλυτική έκδοση Phase 1 και 215 χλμ/ώ. τελική, ήταν προσθιοκίνητο με αξιώσεις και χώρους.

Στην Ελλάδα το βλέπαμε συχνά ως τρίθυρο hatch back, ενώ κυκλοφόρησε και σε πεντάθυρο αμάξωμα, όπως το εικονιζόμενο. Αμφότερα από την πένα του μεγάλου Τζορτζέτο Τζουτζάρο.

Με 15άρες Speedline (SL401) στα τέσσερα άκρα του, τύπου μπάκετ της Recaro, ABS της Bendix, με υπολογιστή ταξιδίου και περιποιημένο εσωτερικό έδειχνε «πολύ αυτοκίνητο» για τα χρήματά του.

Renault R19 1.8 16S

Με τον κινητήρα F7P κάτω από το καπό (τα Phase 2 είχαν και τον ωραίο αεραγωγό στο καπό), εξελιγμένη ECU, αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω, μπάρα θόλων και κοντή κλιμάκωση, το Renault 19 16V κυνηγούσε με αξιώσεις τις καμπές.

Renault R19 1.8 16S

Το συγκεκριμένο

Αγοράστηκε αρχικά από μία κυρία στη Γερμανία, το 1991. Ηλικιωμένη, μάλιστα. Γεννηθείσα το 1928.

Αν ο υπολογισμός είναι σωστός, σημαίνει ότι το αγόρασε σε ηλικία εξήντα τριών ετών.

Όταν η ιδιοκτήτρια έφυγε από τη ζωή, το Renault 19 16V πέρασε στα χέρια δύο αντιπροσώπων που το διατήρησαν ως εκθεσιακό τους αυτοκίνητο – εξ ου και τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο

Renault R19 1.8 16S

Πλέον το αυτοκίνητο έχει επιστρέψει στα εθνικά του πάτρια εδάφη και βρίσκεται στο Παρίσι. Τιμή; Αν σας περισσεύουν €39.900, δικό σας

Photo: artdelautomobile.com


Renault Megane RS

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει