Αυτή η υπέροχη Ferrari 400i, μοντέλο 1984, με μόλις 21,000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο ήταν ξεχασμένη σε μια αποθήκη. Και τώρα βγήκε προς πώληση
Μαγικό σχήμα διά χειρός οίκου Pininfarina, μπρονζέ καφέ στο μέταλλο, μπες δέρματα, τελείως ορίτζιναλ κατάσταση και μια τιμή πώλησης στα $39,500
Έτσι ήταν τα αριστοκρατικά gran turismo που έβγαιναν απ΄το Μαρανέλο τη δεκαετία του ’80
Με το V12 κάτω από το μπροστινό καπό, εννοείται κλασική διάταξη και ένα αειθαλές, τόσο διαχρονικό σχήμα με τρεις όγκους που τους ζωγράφισε ο Leonardo Fioravanti όταν εργαζόταν για τον Pininfarina.
Η Ferrari 400i ήταν, ουσιαστικά, εξέλιξη της 365 GT4 2+2 και της 400. Μεταξύ άλλων, η διαφορά με την τελευταία βρίσκεται στο γράμμα ”i”, το οποίο υποδήλωνε το ψεκασμό της Bosch K-Jetronic.
Σωληνωτό σασί, πόρτες από φάιμπεργκλας και αμάξωμα που κατασκευαζόταν στο Τορίνο, στις εγκαταστάσεις του Pininfarina.
Στη συνέχεια μεταφερόταν στη Μόντενα όπου η Φεράρι συναρμολογούσε το αυτοκίνητο.
Την κίνηση έδινε ο εμβληματικός Tipo F 101 Colombo V12, των 4,8 λίτρων και 310 ίππων ο οποίος είδε διάφορα στάδια εξέλιξης στη διάρκεια των ετών.
Συνολικά κατασκευάστηκαν περίπου 1,305 μονάδες
Παραδόξως, στην περίπτωση της Ferrari 400i οι πωλήσεις των αυτόματων εκδόσεων ήταν διπλάσιες των αντίστοιχων με χειροκίνητο.
Για την ακρίβεια, 883 αυτόματες και 422 χειροκίνητες.
Ίσως ο πιο ταξιδιάρικος χαρακτήρας της 400i να συνέβαλλε σ΄αυτήν την εμπορική προσέγγιση. Έστω κι αν το αυτόματο ήταν με μόλις 3 σχέσεις.
Πάντως, η συγκεκριμένη Ferrari 400i που βλέπετε, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της σε μια αποθήκη. Εξ ου και τα ελάχιστα χιλιόμετρα που έχει διανύσει μέσα σ’ όλα αυτά τα τριάντα έξι χρόνια από το έτος κατασκευής της
Όπως υπογραμμίζει ο πωλητής, στην Αστόρια της Ν. Υόρκης, το αυτοκίνητο χρειάζεται δουλειά για να έρθει σε άψογα λειτουργική και αισθητική κατάσταση αλλά όλα επάνω του είναι όπως βγήκαν κάποτε από τις πόρτες του Μαρανέλο. Οι υπέροχες «πολυθρόνες», το τριάκτινο τιμόνι και ο απλός, αναλογικός πίνακας οργάνων, μαζί με όλο το στυλ των κλασικών γραμμών της Ferrari της εποχής
Photo: gullwingmotorscars.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.