Λιγότερες από τα δάχτυλα του ενός χεριού κατασκευάστηκαν. Η μία από τις μόλις τρεις Ferrari 512 Testarossa Spyder υπάρχει ακόμη και μόλις βγήκε προς πώληση
Μόλις 575 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, εκτιμώμενη τιμή από 2,7 εκατ. δολάρια έως 3,5 εκατ. δολάρια, μοναδικό «κομμάτι» ιταλικής κληρονομιάς
Το 1990 ο oίκος Pininfarina, σε συνεργασία με τη Ferrari και κατόπιν παραγγελίας της Βασιλικής Οικογένειας του Μπρουνέι, μετέτρεψε δύο Ferrari Testarossa σε 512 TR Spyder
Μοχλός πίεσης -ή και πειθούς- ήταν ο Άλφρεντ Ταν, ο επίσημος αντιπρόσωπος της Ferrari στη Σιγκαπούρη αλλά και ο μόνος που ήλεγχε τη διαθεσιμότητα και διανομή των Ferrari στη Νοτιοανατολική Ασία.
Όντως, το 1993 η Ferrari κατασκεύασε τρεις 512 TR Spyder, δύο εκ των οποίων τελικά αγόρασε ο Ταν.
Στη συνέχεια αυτός πούλησε το ένα αυτοκίνητο σε έναν Γάλλο CEO γνωστής εταιρείας, ενώ κράτησε αυτό που βλέπετε, σε χρώμα Blu Cobalto, για τον εαυτό του.
Η συγκεκριμένη Ferrari 512 TR Spyder, με αριθμό σασί 97310, ήταν η μόνη που βγήκε στο συγκεκριμένο χρωματισμό, σε συνδυασμό με δέρματα Blu Scuro της Conolly στο εσωτερικό
Με τόσο λίγα αντίτυπα που κατσσκευάστηκαν ποτέ, η 512 TR Spyder αποτελεί ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ από το Μαρανέλο. Eύλογα η τιμή πώλησής του είναι σε τόσο υψηλά επίπεδα
Το αυτοκίνητο πρόσφατα έχει δεχθεί περιποιήσεις ύψους $65.000, τοποθετήθηκε νέα κουκούλα και είναι, όπως περιγράφει η σχετική καταχώρηση, σε εξαιρετική κατάσταση
Ως γνωστόν, η 512 Testarossa, με τον αριθμό «5» να αναφέρεται στα 5 λίτρα και το «12» στον αριθμό των κυλίνδρων, ήταν ένα πολύ σημαντικό υπεραυτοκίνητο της δεκαετίας.
Τέλος, όπως σημειώνεται, η 512 TR Spyder έχει δεχθεί τις νεότερες αναβαθμίσεις συντήρησης στον τομέα της μετάδοσης και του χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων – σημείο στο οποίο παραδοσιακά έπασχε το αυτοκίνητο
Η σχετική δημοπρασία έχει προγραμματιστεί για τις 15 Αυγούστου στο RM Sothebys’ Monterey που αναμένεται σε λίγες ημέρες.
Photo: RM Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.