Κάπως έτσι οδηγείται μία Ferrari 250 GT SWB

Post date:

Author:

Category:

Το να οδηγείς στο όριο τη σπάνια και πανάκριβη Ferrari 250 GT SWB θέλει αρκετά κότσια. Αυτή είναι μία επίδειξη εξαίρετου κοντρόλ στην πίστα του Paul Ricard

Ferrari 250 GT SWB

Στο χρηματηστήριο των κλασικών μία Ferrari 250 GΤ SWB κοστολογείται ότι αξίζει περίπου $9,400,000. Για παράδειγμα, πριν δύο χρόνια ο οίκος Sotheby’s είχε βγάλει στο σφυρί μία τέτοια για κάτι παραπάνω από 8 εκατομμύρια δολάρια


Οπότε με βάση την παραπάνω αξία, είχαμε έναν επιπλέον λόγο να επιλέξουμε αυτό το βίντεο. Συνέβη στο Paul Ricard, στη Γαλλία

Και είναι πραγματικά απολαυστικό να βλέπεις αυτήν την κούκλα του ’61, τη μοναδική Ferrari 250 GT SWB (βλ. Short Wheel Base) να οδηγείται μαεστρικά.

Ακριβό κόσμημα

Κατά μία έννοια, η 250 SWB δεν έχει αγγίξει ακόμη τις τιμές που της αξίζει. Καθώς εμφανίστηκε πριν την λατρεμένη 250 GTO, ίσως επισκιάζεται από τη νεότερη αδελφή της.

Ωστόσο, είχε κι αυτή πολλά ταλέντα. Ισχύς, χαμηλό βάρος και μία ανάλαφρη συμπεριφορά που της εξασφάλισαν τη διατήρηση της κυριαρχίας της εταιρείας. Όπως, για παράδειγμα, οι νίκες του Μαρανέλο στο Tour de France Automobile για τρία χρόνια στη σειρά.

Επιπλέον, ήταν ένα σπάνιο παράδειγμα ενός αυτοκινήτου με διττό χαρακτήρα. Μπορούσε να ήταν, ταυτοχρόνως, αυτοκίνητο δρόμου και αγωνιστική κατασκευή.


Για πολλούς, η Ferrari 250 GΤ SWB αντιπροσώπευε ενδεχομένως το τέλος μιας εποχής. Εκείνης που μία Ferrari θα μπορούσε να νικήσει στην πίστα και μετά και μετά να κυκλοφορεί κανονικά, με ελάχιστες μετατροπές απ΄το αγωνιστικό της φορμάτ


Οι περισσότεροι, άλλωστε, συμφωνούν πως η 250 GTO είχε καταφανώς πολύ πιο έντονο το αγωνιστικό της προφίλ.

Πλαγιολισθαίνοντας μερικά εκατομμύρια

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ας απολαύσουμε την τέχνη στο όριο, με δύσκολες κατασκευές αλλά και σεβασμό στην αξία του μηχανήματος. Σωστός ο κύριος που την χορεύει στην πίστα;


Ferrari 275 P

Photo: YouTube

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει